Minulla ei ole mitään käytettyä tavaraa vastaan. Ostin entisen 3-4 käytetyn yritysläppärin kolmasosa hintaan verkosta ja olen katsonut käytettyä iphonea verkkokaupassa.
Ensimmäinen asia mitä mietin oli hinta la iPhone tallennus tila. Kun X tai 8 128gt maksaa yli 500€ niin sen ostamisessa ei ole enää järkeä. Ei se, että koko summa maksetaan kerralla vaan se että uuden se 128 hinta on 550 ja se riittää tavalliselle ihmiselle hyvin.
11pro 256 hinta 1200-1300 taas on uuden 12 mallin hinnoissa. 12 128gt on pikkasen alle tuhat euroa.
Käytetyn puhelimen hinta
4
135
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on tavallinen ihminen ja mikä on riittävä?
Eikö aikuinen töissä käyvä ihminen voi ostaa sitä mitä lompakko ja tahto haluavat?
Miksi maksaa extraa isommasta tallennustilasta?
Icloud maksaa vähemmän puhelimen eliniän aikana ja tiedot ovat tallessa vaikka luuri häviää/hajoaa - Anonyymi
Miksi ylipäätään ostaa käytettävyydeltään ja mekaaniselta kestävyydeltään surkeaa, mutta kallista iPhonea? Käytettyä iPhonea kaikin puolin paremman adroidin saa alle 200 eurolla, siis uutena.
- Anonyymi
Voi kun saisikin.
- Anonyymi
Kaikkia hintoja kannattaa aina verrata vain uusien tuotteiden kaikkein alimpaan tarjoushintaan. Ei koskaan mihinkään "ohjehintoihin".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2081530Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä441154Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44846- 14730
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30721Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21710- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20656Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617