Minulla ei ole mitään käytettyä tavaraa vastaan. Ostin entisen 3-4 käytetyn yritysläppärin kolmasosa hintaan verkosta ja olen katsonut käytettyä iphonea verkkokaupassa.
Ensimmäinen asia mitä mietin oli hinta la iPhone tallennus tila. Kun X tai 8 128gt maksaa yli 500€ niin sen ostamisessa ei ole enää järkeä. Ei se, että koko summa maksetaan kerralla vaan se että uuden se 128 hinta on 550 ja se riittää tavalliselle ihmiselle hyvin.
11pro 256 hinta 1200-1300 taas on uuden 12 mallin hinnoissa. 12 128gt on pikkasen alle tuhat euroa.
Käytetyn puhelimen hinta
4
136
Vastaukset 4
- Anonyymi
Mikä on tavallinen ihminen ja mikä on riittävä?
Eikö aikuinen töissä käyvä ihminen voi ostaa sitä mitä lompakko ja tahto haluavat?
Miksi maksaa extraa isommasta tallennustilasta?
Icloud maksaa vähemmän puhelimen eliniän aikana ja tiedot ovat tallessa vaikka luuri häviää/hajoaa - Anonyymi
Miksi ylipäätään ostaa käytettävyydeltään ja mekaaniselta kestävyydeltään surkeaa, mutta kallista iPhonea? Käytettyä iPhonea kaikin puolin paremman adroidin saa alle 200 eurolla, siis uutena.
- Anonyymi
Voi kun saisikin.
- Anonyymi
Kaikkia hintoja kannattaa aina verrata vain uusien tuotteiden kaikkein alimpaan tarjoushintaan. Ei koskaan mihinkään "ohjehintoihin".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3991641- 1451071
- 661036
- 861024
- 92940
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku134732- 94721
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50659En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634