Vauraan ihmisen puolesta.
Montako asuntoa pitää omistaa velattomasti ja paljonko pitää olla varallisuutta, että on vauras vakavarainen ihminen?
Nyt on pakko kysyä?
18
277
Vastaukset
- Anonyymi
Yhteisomaisuuden arvo?
Ilman sivukuluja?
Kuinka määritellään?- Anonyymi
Omaisuus on oltava realisoitavissa.
Sanoisin keskimäärin kantaväestöä normihenkilöt keskiluokka lähtöisesti arvion
600.000 ylöspäin mieluummin 700.000 euroa on oltava omaisuutta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaisuus on oltava realisoitavissa.
Sanoisin keskimäärin kantaväestöä normihenkilöt keskiluokka lähtöisesti arvion
600.000 ylöspäin mieluummin 700.000 euroa on oltava omaisuutta?Miltä tuo kuulostaa muista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuo kuulostaa muista?
Kuulin myös raja-arvoista, että rikas olisi n. 500.000 euron omaisuudella?
Pitääkö paikkansa tänä päivänä?
Viisaammat voisivat vastata kysymykseesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin myös raja-arvoista, että rikas olisi n. 500.000 euron omaisuudella?
Pitääkö paikkansa tänä päivänä?
Viisaammat voisivat vastata kysymykseesi.Vaikea kysymys asettaa raja -arvoja näin, mutta antaa suuntaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea kysymys asettaa raja -arvoja näin, mutta antaa suuntaa.
Eli rikkaaksi voisi kutsua puolen millin omaisuudella
Vauras olisi sitten yli puolen millin .... ok - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli rikkaaksi voisi kutsua puolen millin omaisuudella
Vauras olisi sitten yli puolen millin .... okKuinka vaan ehdotonta sopimusta ei ole. Koskee vain Suomea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka vaan ehdotonta sopimusta ei ole. Koskee vain Suomea.
Suomen mielestä asia on näin.
Tällä mennään kiitos ja oli tärkeä selvittää kaverin puolesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen mielestä asia on näin.
Tällä mennään kiitos ja oli tärkeä selvittää kaverin puolesta.Hyvä keskustelu nyt on tietoa.
Tsemppiä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä keskustelu nyt on tietoa.
TsemppiäMielenkiintoisia näkemyksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoisia näkemyksiä
Itsekin tykkäsin aiheesta
- Anonyymi
Itse ajattelisin olevani varakas siinä vaihessa, kun pääomatuloni nousevat 50% yli ansiotuloni. Silloin voin alkaa downshiftaamaan ja lopulta poistua työelämästä kokonaan. Laskeskelin noin 50-vuotiaana koittavan tämän päivän.
- Anonyymi
2miljoonan sijoitusvarallisuutta pidetään taloudellisen riippumattomuuden rajana. Silloin pystyy ”varmasti” elämään keskituloisen elämää koskematta sijoituksiin, nostamatta tukia ja käymättä erikseen töissä.
- Anonyymi
Jos vaatii 2 miljoonaa elämiseen niin silloin on ihmisessä erittäin pahasti vikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaatii 2 miljoonaa elämiseen niin silloin on ihmisessä erittäin pahasti vikaa.
Taitaa tuo 2 miljoona olla sijoitettu pääoma. Vähän riippuen sijoitusten laadusta, voi osinkoja ja/tai vuokratuloa 2 millin salkusta irrota jopa 100k nettona. Toki enemmänkin, jos ottaa riskiä, mutta itse en isosti ottaisi, jos ansiotyöstä luopuisin. 100k käteen takaa ihan mukavan elämän. Tai ainakin itselle takaisi. Nyt jää ensiotyöstä ja sijoituksista käteen suunnilleen puolet tuosta. Pärjää kyllä, kun ei elä tuhlaavaisesti ja vaimokin käy töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaatii 2 miljoonaa elämiseen niin silloin on ihmisessä erittäin pahasti vikaa.
näin on, itselläkään ei tuota määrää silti ei tarvi enään käydä töissä.
- Anonyymi
Yksi miljonäärikaverini vastasi tähän että ei ole tyytyväinen ennen kuin hänellä on kaikki maailman rahat.
- Anonyymi
sick sick valitettavasti ajatus malli...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466