Lieksan elintarvikelaboratorio myyty!

Anonyymi

Tämän päivän Aamulehdessä oli aika outo juttu Lieksasta.

Lieksan kaupunginvaltuusto hyväksyi elintarvikelaboratorion myynnin sadan tonnin hinnasta, toimittaja Matti Pitkolle.
Tarjous oli tehty ruutupaperille ja läpäisi koko kaupungin virkakoneiston, ja lopuksi valtuuston. Kaikki oli muuten hyvin, mutta toimittaja ei ollut tieretinen koko asiasta, ennen kuin Lieksan Lehden toimittaja soitti hänelle, ja kysyi mitä aikoo tehdä laboratoriolla.
Eikö siellä ole mitään kontrollia asioiden käsittelyssä?

21

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin yhteydessä toimitsija Pitkoon ja hän kertoi sopineensa jo sen edelleen myynnistä ulkolaiselle sijoittajalle. Ei kertonut hintaa mutta arveli sen olevan varsin järkevä.
      Olisi kiinnostunut muistakin vastaavista.

    • Anonyymi

      Ei täällä mitään tarkasteta kunhan vössytellään vain.

    • Anonyymi

      Toimittaja Pitko ei ollut tietoinen koko jutusta, vaan hänen henkilöllisyytensä oli varastettu.
      Juttu löytyy lauantain Aamulehdestä, mutta Lieksan virkamieskunta ja valtuusto nolasi itsensä taas kerran oikein kunnolla

      • Anonyymi

        Liinea Koivula termos juuret jipllkopi ja 8mg talidomiti talitintti juuri etsimässä hissanmaik


    • Anonyymi

      Näin asijat hoijetaan Lieksassa. Samalla tavalla hoidettu myös attendo-suhmuroinnit ja biomöhnäsekoilut.

      • Anonyymi

        Mitähän skeidaa tämäkin on? Kaikkea sitä keksitäänkin.


    • Anonyymi

      No eipä tuo sinunkaan pälli ihan kunnossa taida olla, koska tuo tapahtui jo vuonna 2008.
      Valitettavasti joudut elämään vammasi kanssa loppuun asti. Sinun pälliisi kun ei ole saatavana päivityksiä.

      • Anonyymi

        Se oli eilisessä Aamulehdessä ja luuletko tuuba että Aamulehti kirjoittaa 12 vuotta vanhoja juttuja. Oletko koko Lieksan välkyin vai onko joku vieläkin välkympi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli eilisessä Aamulehdessä ja luuletko tuuba että Aamulehti kirjoittaa 12 vuotta vanhoja juttuja. Oletko koko Lieksan välkyin vai onko joku vieläkin välkympi?

        Onneksi Aamulehti edes kirjoittaa mitä Lieksassa oikeasti tapahtuu. Leiksan lehti vaan ylistää kiimassa kaupunginjohtajan koiraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Aamulehti edes kirjoittaa mitä Lieksassa oikeasti tapahtuu. Leiksan lehti vaan ylistää kiimassa kaupunginjohtajan koiraa.

        Kyllä te ootte sitten umpitolloja. Jestas minkälaisia torvia. Luulis nolottavan.
        Tuossa on se sama juttu Keskisuomalaisessa.

        https://www.ksml.fi/paikalliset/2738331


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te ootte sitten umpitolloja. Jestas minkälaisia torvia. Luulis nolottavan.
        Tuossa on se sama juttu Keskisuomalaisessa.

        https://www.ksml.fi/paikalliset/2738331

        Kattokaa nyt pökkelöt se vuosiluku. Ja näitten kans mun pitää asioida. AAAARRRRRrrggggghhhh... !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te ootte sitten umpitolloja. Jestas minkälaisia torvia. Luulis nolottavan.
        Tuossa on se sama juttu Keskisuomalaisessa.

        https://www.ksml.fi/paikalliset/2738331

        No kehno. Niinpäs on 2008. heh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kattokaa nyt pökkelöt se vuosiluku. Ja näitten kans mun pitää asioida. AAAARRRRRrrggggghhhh... !!!

        Mitä välii sillä on millon tapahtuu? Kuitenkin on tapahtunut, eli Lieksassa on sekoiltu tälleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä välii sillä on millon tapahtuu? Kuitenkin on tapahtunut, eli Lieksassa on sekoiltu tälleen.

        Hyvä että juttu löytyi edes nyt. Lieksan lehti olisi salannut tämän sekoilun pysyvästi.


    • Anonyymi

      Tolloihin kaikki menee täydestä, persuja ootte. T. Aloittaja

      • Anonyymi

        Älä pelleile, et le alittaja, koska minä olen aloittaja, sinä olet luikero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä pelleile, et le alittaja, koska minä olen aloittaja, sinä olet luikero.

        Sinä voit olla aloittaja. Et näytä olevan meidän herramme muurahaisista ihan nitä viisaimpia, mutta ainahan joku on jonon viimeinen, se onnettomin räpeltäjä.
        Miltä se tuntuu kun saa nenilleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä voit olla aloittaja. Et näytä olevan meidän herramme muurahaisista ihan nitä viisaimpia, mutta ainahan joku on jonon viimeinen, se onnettomin räpeltäjä.
        Miltä se tuntuu kun saa nenilleen?

        Oletko Lieksan kaupunginvaltuuston jäsen kun noin yrität mitätöidä töppöilynne, te tunarit. Olette naurettavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Lieksan kaupunginvaltuuston jäsen kun noin yrität mitätöidä töppöilynne, te tunarit. Olette naurettavia.

        Kyllä jäljet johtaa sylttyytehtaalle eli kaupungin johtoon ja virkamieskuntaan.


    • Anonyymi

      On meillä jaloa kaupungin johtoa koskahan ne myy vesitornin kun joku älyää tehdä tarjouksen ruutupaperille käsin kirjoitettuna,

      • En ole aikaisemin huomannut koko juttua, mutta tarkistin Aamulehdestä, ja näky se siellä olevan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe