Tämän päivän Aamulehdessä oli aika outo juttu Lieksasta.
Lieksan kaupunginvaltuusto hyväksyi elintarvikelaboratorion myynnin sadan tonnin hinnasta, toimittaja Matti Pitkolle.
Tarjous oli tehty ruutupaperille ja läpäisi koko kaupungin virkakoneiston, ja lopuksi valtuuston. Kaikki oli muuten hyvin, mutta toimittaja ei ollut tieretinen koko asiasta, ennen kuin Lieksan Lehden toimittaja soitti hänelle, ja kysyi mitä aikoo tehdä laboratoriolla.
Eikö siellä ole mitään kontrollia asioiden käsittelyssä?
Lieksan elintarvikelaboratorio myyty!
21
100
Vastaukset
- Anonyymi
Olin yhteydessä toimitsija Pitkoon ja hän kertoi sopineensa jo sen edelleen myynnistä ulkolaiselle sijoittajalle. Ei kertonut hintaa mutta arveli sen olevan varsin järkevä.
Olisi kiinnostunut muistakin vastaavista. - Anonyymi
Ei täällä mitään tarkasteta kunhan vössytellään vain.
- Anonyymi
Toimittaja Pitko ei ollut tietoinen koko jutusta, vaan hänen henkilöllisyytensä oli varastettu.
Juttu löytyy lauantain Aamulehdestä, mutta Lieksan virkamieskunta ja valtuusto nolasi itsensä taas kerran oikein kunnolla- Anonyymi
Liinea Koivula termos juuret jipllkopi ja 8mg talidomiti talitintti juuri etsimässä hissanmaik
- Anonyymi
Näin asijat hoijetaan Lieksassa. Samalla tavalla hoidettu myös attendo-suhmuroinnit ja biomöhnäsekoilut.
- Anonyymi
Mitähän skeidaa tämäkin on? Kaikkea sitä keksitäänkin.
- Anonyymi
No eipä tuo sinunkaan pälli ihan kunnossa taida olla, koska tuo tapahtui jo vuonna 2008.
Valitettavasti joudut elämään vammasi kanssa loppuun asti. Sinun pälliisi kun ei ole saatavana päivityksiä.- Anonyymi
Se oli eilisessä Aamulehdessä ja luuletko tuuba että Aamulehti kirjoittaa 12 vuotta vanhoja juttuja. Oletko koko Lieksan välkyin vai onko joku vieläkin välkympi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli eilisessä Aamulehdessä ja luuletko tuuba että Aamulehti kirjoittaa 12 vuotta vanhoja juttuja. Oletko koko Lieksan välkyin vai onko joku vieläkin välkympi?
Onneksi Aamulehti edes kirjoittaa mitä Lieksassa oikeasti tapahtuu. Leiksan lehti vaan ylistää kiimassa kaupunginjohtajan koiraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Aamulehti edes kirjoittaa mitä Lieksassa oikeasti tapahtuu. Leiksan lehti vaan ylistää kiimassa kaupunginjohtajan koiraa.
Kyllä te ootte sitten umpitolloja. Jestas minkälaisia torvia. Luulis nolottavan.
Tuossa on se sama juttu Keskisuomalaisessa.
https://www.ksml.fi/paikalliset/2738331 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä te ootte sitten umpitolloja. Jestas minkälaisia torvia. Luulis nolottavan.
Tuossa on se sama juttu Keskisuomalaisessa.
https://www.ksml.fi/paikalliset/2738331Kattokaa nyt pökkelöt se vuosiluku. Ja näitten kans mun pitää asioida. AAAARRRRRrrggggghhhh... !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä te ootte sitten umpitolloja. Jestas minkälaisia torvia. Luulis nolottavan.
Tuossa on se sama juttu Keskisuomalaisessa.
https://www.ksml.fi/paikalliset/2738331No kehno. Niinpäs on 2008. heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kattokaa nyt pökkelöt se vuosiluku. Ja näitten kans mun pitää asioida. AAAARRRRRrrggggghhhh... !!!
Mitä välii sillä on millon tapahtuu? Kuitenkin on tapahtunut, eli Lieksassa on sekoiltu tälleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä välii sillä on millon tapahtuu? Kuitenkin on tapahtunut, eli Lieksassa on sekoiltu tälleen.
Hyvä että juttu löytyi edes nyt. Lieksan lehti olisi salannut tämän sekoilun pysyvästi.
- Anonyymi
Tolloihin kaikki menee täydestä, persuja ootte. T. Aloittaja
- Anonyymi
Älä pelleile, et le alittaja, koska minä olen aloittaja, sinä olet luikero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pelleile, et le alittaja, koska minä olen aloittaja, sinä olet luikero.
Sinä voit olla aloittaja. Et näytä olevan meidän herramme muurahaisista ihan nitä viisaimpia, mutta ainahan joku on jonon viimeinen, se onnettomin räpeltäjä.
Miltä se tuntuu kun saa nenilleen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä voit olla aloittaja. Et näytä olevan meidän herramme muurahaisista ihan nitä viisaimpia, mutta ainahan joku on jonon viimeinen, se onnettomin räpeltäjä.
Miltä se tuntuu kun saa nenilleen?Oletko Lieksan kaupunginvaltuuston jäsen kun noin yrität mitätöidä töppöilynne, te tunarit. Olette naurettavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Lieksan kaupunginvaltuuston jäsen kun noin yrität mitätöidä töppöilynne, te tunarit. Olette naurettavia.
Kyllä jäljet johtaa sylttyytehtaalle eli kaupungin johtoon ja virkamieskuntaan.
- Anonyymi
On meillä jaloa kaupungin johtoa koskahan ne myy vesitornin kun joku älyää tehdä tarjouksen ruutupaperille käsin kirjoitettuna,
En ole aikaisemin huomannut koko juttua, mutta tarkistin Aamulehdestä, ja näky se siellä olevan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514