Lieksan elintarvikelaboratorio myyty!

Anonyymi

Tämän päivän Aamulehdessä oli aika outo juttu Lieksasta.

Lieksan kaupunginvaltuusto hyväksyi elintarvikelaboratorion myynnin sadan tonnin hinnasta, toimittaja Matti Pitkolle.
Tarjous oli tehty ruutupaperille ja läpäisi koko kaupungin virkakoneiston, ja lopuksi valtuuston. Kaikki oli muuten hyvin, mutta toimittaja ei ollut tieretinen koko asiasta, ennen kuin Lieksan Lehden toimittaja soitti hänelle, ja kysyi mitä aikoo tehdä laboratoriolla.
Eikö siellä ole mitään kontrollia asioiden käsittelyssä?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin yhteydessä toimitsija Pitkoon ja hän kertoi sopineensa jo sen edelleen myynnistä ulkolaiselle sijoittajalle. Ei kertonut hintaa mutta arveli sen olevan varsin järkevä.
      Olisi kiinnostunut muistakin vastaavista.

    • Anonyymi

      Ei täällä mitään tarkasteta kunhan vössytellään vain.

    • Anonyymi

      Toimittaja Pitko ei ollut tietoinen koko jutusta, vaan hänen henkilöllisyytensä oli varastettu.
      Juttu löytyy lauantain Aamulehdestä, mutta Lieksan virkamieskunta ja valtuusto nolasi itsensä taas kerran oikein kunnolla

      • Anonyymi

        Liinea Koivula termos juuret jipllkopi ja 8mg talidomiti talitintti juuri etsimässä hissanmaik


    • Anonyymi

      Näin asijat hoijetaan Lieksassa. Samalla tavalla hoidettu myös attendo-suhmuroinnit ja biomöhnäsekoilut.

      • Anonyymi

        Mitähän skeidaa tämäkin on? Kaikkea sitä keksitäänkin.


    • Anonyymi

      No eipä tuo sinunkaan pälli ihan kunnossa taida olla, koska tuo tapahtui jo vuonna 2008.
      Valitettavasti joudut elämään vammasi kanssa loppuun asti. Sinun pälliisi kun ei ole saatavana päivityksiä.

      • Anonyymi

        Se oli eilisessä Aamulehdessä ja luuletko tuuba että Aamulehti kirjoittaa 12 vuotta vanhoja juttuja. Oletko koko Lieksan välkyin vai onko joku vieläkin välkympi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli eilisessä Aamulehdessä ja luuletko tuuba että Aamulehti kirjoittaa 12 vuotta vanhoja juttuja. Oletko koko Lieksan välkyin vai onko joku vieläkin välkympi?

        Onneksi Aamulehti edes kirjoittaa mitä Lieksassa oikeasti tapahtuu. Leiksan lehti vaan ylistää kiimassa kaupunginjohtajan koiraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Aamulehti edes kirjoittaa mitä Lieksassa oikeasti tapahtuu. Leiksan lehti vaan ylistää kiimassa kaupunginjohtajan koiraa.

        Kyllä te ootte sitten umpitolloja. Jestas minkälaisia torvia. Luulis nolottavan.
        Tuossa on se sama juttu Keskisuomalaisessa.

        https://www.ksml.fi/paikalliset/2738331


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te ootte sitten umpitolloja. Jestas minkälaisia torvia. Luulis nolottavan.
        Tuossa on se sama juttu Keskisuomalaisessa.

        https://www.ksml.fi/paikalliset/2738331

        Kattokaa nyt pökkelöt se vuosiluku. Ja näitten kans mun pitää asioida. AAAARRRRRrrggggghhhh... !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te ootte sitten umpitolloja. Jestas minkälaisia torvia. Luulis nolottavan.
        Tuossa on se sama juttu Keskisuomalaisessa.

        https://www.ksml.fi/paikalliset/2738331

        No kehno. Niinpäs on 2008. heh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kattokaa nyt pökkelöt se vuosiluku. Ja näitten kans mun pitää asioida. AAAARRRRRrrggggghhhh... !!!

        Mitä välii sillä on millon tapahtuu? Kuitenkin on tapahtunut, eli Lieksassa on sekoiltu tälleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä välii sillä on millon tapahtuu? Kuitenkin on tapahtunut, eli Lieksassa on sekoiltu tälleen.

        Hyvä että juttu löytyi edes nyt. Lieksan lehti olisi salannut tämän sekoilun pysyvästi.


    • Anonyymi

      Tolloihin kaikki menee täydestä, persuja ootte. T. Aloittaja

      • Anonyymi

        Älä pelleile, et le alittaja, koska minä olen aloittaja, sinä olet luikero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä pelleile, et le alittaja, koska minä olen aloittaja, sinä olet luikero.

        Sinä voit olla aloittaja. Et näytä olevan meidän herramme muurahaisista ihan nitä viisaimpia, mutta ainahan joku on jonon viimeinen, se onnettomin räpeltäjä.
        Miltä se tuntuu kun saa nenilleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä voit olla aloittaja. Et näytä olevan meidän herramme muurahaisista ihan nitä viisaimpia, mutta ainahan joku on jonon viimeinen, se onnettomin räpeltäjä.
        Miltä se tuntuu kun saa nenilleen?

        Oletko Lieksan kaupunginvaltuuston jäsen kun noin yrität mitätöidä töppöilynne, te tunarit. Olette naurettavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Lieksan kaupunginvaltuuston jäsen kun noin yrität mitätöidä töppöilynne, te tunarit. Olette naurettavia.

        Kyllä jäljet johtaa sylttyytehtaalle eli kaupungin johtoon ja virkamieskuntaan.


    • Anonyymi

      On meillä jaloa kaupungin johtoa koskahan ne myy vesitornin kun joku älyää tehdä tarjouksen ruutupaperille käsin kirjoitettuna,

      • En ole aikaisemin huomannut koko juttua, mutta tarkistin Aamulehdestä, ja näky se siellä olevan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4178
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3554
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2461
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2399
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      139
      2091
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1926
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1811
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1525
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1403
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      19
      1310
    Aihe