Jenkkilän tuho

Anonyymi

Trump onnistui siinä mitä ei pidetty mahdollisena. Tuo uskomaton pelle sai aikaan sen, että USA ajautuu sisällissotaan ja hajoaa pieniin osiin.
Se siitä maailmanvallasta.
Trump on ihan uskomattoman tyhmä jätkä. No, itseasiassa vain umpityperien äänestäjiensä summa.

8

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajatukset Trumpista saman suuntaisia täällä. On kuin upporikkaan papan pilalle hemmoteltu poika, joka sanoo "mitä sylki suuhun tuo". Ja jäänyt sille asteelle. Kyllä noin suuren ja mahtavan valtion johtoon tarvittaisiin valtiomies, eikä sanoissaan ja teoissaan "holtiton alahaissyntyinen uneksija" kuten jotakin Rooman keisaria on kuvailtu. Oletan, että se on tuossa maassa nyt todettu. Mielestäni on nyt varmaa, että Trump ei enää mene läpi vaaleissa. Todenäköisesti moni republikaani äänestää mieluummin tässä tilanteessa maltillista demokraattia, kuin oman puolueen ehdokasta Trumpia. Tuskin sentään tulee sisällissotaa, mutta Trump joutunee nyt vastuuseen tekemisistään, kuten on uumoiltu. Netin tietojen mukaan Trumpia voidaan ehkä syyttää esim. veronkierrosta. Omaisuus on miljardien luokkaa, mutta maksaa tuloveroa hyvin vähän, kuin pienipalkkainen työläinen, jos sitäkään. Mielenkiintoista seurata noiden vaalien tulosta.

    • Anonyymi

      Trump is crying when Melania take´s her love to town :´-(

    • Anonyymi

      Voihan siinä niinkin käydä että USA:n osavaltiot itsenäistyvät entistä enemmän. Myös entinen Neuvostoliitto hajosi itsenäisiksi valtioiksi!

      Mitä tekee Eurooppa? No, Britithän jo läks - MUTTA miten EU nyt olisi poikkeus siihen että eri kansakunnat voisivat elää yhteisen hallinnon alla joka mitä ilmeisemmin on EU:n pidempiaikainen tavoite!

    • Anonyymi

      Järkevälle Britnnialle ja Venäläisille Trump on se toivotumpi vaihtoehto.
      Suvakit suu suppuun!

      • Anonyymi

        Näin se vaan on. Kansakunnat haluaa elää itsenäisinä ja ennen kaikkea päättää itse omista asioistaan!


      • Anonyymi

        Otaksun, että sinäkään et ole iivana tai britti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se vaan on. Kansakunnat haluaa elää itsenäisinä ja ennen kaikkea päättää itse omista asioistaan!

        Näin se vaan on. Kansakunnat haluaa elää itsenäisinä ja ennen kaikkea päättää itse omista asioistaan!
        Kaikki EU:iin liittyneet kansakunnat ovat tehneet sen vapaasta tahdostaan. Näin myös Suomi.
        Jos vähemmistö räkyttää vastaan, niin se olkoon heidän oikeutensa, mutta demokratiassa enemmistö päättää. Vähemmistö voi sitten vaikka vaihtaa asuinmaata jos ei enemmistön päätös kelpaa.

        Mitä tulee tuohon USA:n sisällissotaan niin tuossa alla on vähän lisää todistetta.
        Kohta veri lentää. Tämähän se on ollut Putinin päätavoite koko ajan. Trump ei voi (uskalla) pistää hanttiin, koska Putinilla on monta "hauskaa" dokumenttia tämän Toope-Donaldin hommista.

        https://yle.fi/uutiset/3-11625938


    • Anonyymi

      Donald = Der Neue Adolf !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe