Tietääkö joku mistä voisi vielä saada perinteistä lasipullo-olutta? Myydäänkö sitä enää missään?
Vastaukset 11
- Anonyymi
Nimenomaan haussa ruskeita halpispulloja koreissa tai mäyräkoirana
- Anonyymi
Tokmannissa saa
- Anonyymi
Kannattaa kysyä panimolta. Ainakin keppanana on edelleen tuotannossa.
- Anonyymi
Lasipullojen aikaan tölkit oli hienompia, nyt olisi lasipullot ja kalliimmat pakataankin niihin. Onhan metalli käytännollisempi ja turvallisempi, eikä valokaan pääse vaikuttamaan. Pullosta paljon mukavampi juoda.
- Anonyymi
Jos paljon juo niin kannattaa kaataa tuoppiin. Saa kumottuakin nopeammin. Pullostakin saa kyllä kierteellä aika nopeasti.
- Anonyymi
Ihan joka kaupasta sitä saa. Jopa meidän lähiostarin kaupassa on vaikka minkälaista merkkiä lasipullossa.
- Anonyymi
Ne 1,5 litran muovipullot saisi tulla takaisin. Miksiköhän hävisivät, oli kätevät kuljettaa ja sai suljettua jos ei halunnut kaikkea juoda.
- Anonyymi
Tokmannilta ja Hartwallin tehtaanmyymälästä saa vanhanmallin Karjalaa lasipulloista.
- Anonyymi
Purkkikaljassa ei ole lasin makua, joka liukenee lasipullosta.
- Anonyymi
Lasipullossa ei ole metallin makua. Lasi ei anna makua.
- Anonyymi
Ainakin Joensuun Tokmanni myy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 98994
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7536Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512