Tietääkö joku mistä voisi vielä saada perinteistä lasipullo-olutta? Myydäänkö sitä enää missään?
Karjala olut lasipullo
11
8290
Vastaukset
- Anonyymi
Nimenomaan haussa ruskeita halpispulloja koreissa tai mäyräkoirana
- Anonyymi
Tokmannissa saa
- Anonyymi
Kannattaa kysyä panimolta. Ainakin keppanana on edelleen tuotannossa.
- Anonyymi
Lasipullojen aikaan tölkit oli hienompia, nyt olisi lasipullot ja kalliimmat pakataankin niihin. Onhan metalli käytännollisempi ja turvallisempi, eikä valokaan pääse vaikuttamaan. Pullosta paljon mukavampi juoda.
- Anonyymi
Jos paljon juo niin kannattaa kaataa tuoppiin. Saa kumottuakin nopeammin. Pullostakin saa kyllä kierteellä aika nopeasti.
- Anonyymi
Ihan joka kaupasta sitä saa. Jopa meidän lähiostarin kaupassa on vaikka minkälaista merkkiä lasipullossa.
- Anonyymi
Ne 1,5 litran muovipullot saisi tulla takaisin. Miksiköhän hävisivät, oli kätevät kuljettaa ja sai suljettua jos ei halunnut kaikkea juoda.
- Anonyymi
Tokmannilta ja Hartwallin tehtaanmyymälästä saa vanhanmallin Karjalaa lasipulloista.
- Anonyymi
Purkkikaljassa ei ole lasin makua, joka liukenee lasipullosta.
- Anonyymi
Lasipullossa ei ole metallin makua. Lasi ei anna makua.
- Anonyymi
Ainakin Joensuun Tokmanni myy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392507
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait32277Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596