rakkaalle T-naiselle. Toivottavasti nukut hyvin ja heräät pirtsakkana uuteen aamuun. Mukavaa alkavaa viikkoa myös :)
Hyvää yötä ja Kauniita unia
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen aina luullut, että nämä sun T:lle on miehelle.
- Anonyymi
Eiköhän meitä ole useampia täällä jotka jollekin T-henkilölle kirjoittelee, en minä suinkaan ainut ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän meitä ole useampia täällä jotka jollekin T-henkilölle kirjoittelee, en minä suinkaan ainut ole.
Ei kun tunnistan tyylisi kyllä. Et sä usein kirjoita, mutta silloin tällöin kyselet T perään. Luulin että miehen.
- Anonyymi
Toivotus meni perille
- Anonyymi
Et sitten viitsinyt toivottaa aloittajalle mitään takaisin? pölhö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten viitsinyt toivottaa aloittajalle mitään takaisin? pölhö
Kuka on pölhö?
- Anonyymi
Juuri ajattelinkin sinua. Kiitos ja kuin myös 🙂 T:T
- Anonyymi
Kiitos samoin :) Hetken haaveilen, että tämä oli häneltä minulle, mutta huijaan itseäni..
- Anonyymi
Siis koko aloitus on manipulaatioita.
- Anonyymi
Kiitos! Vielä ei nukuta, mutta jospa jo kohta nukuttaisi. Hyvää yötä ja viikkoa sinullekin :)
- Anonyymi
Kiitos samoin.
- Anonyymi
Kiitos, samoin. =) <3
- Anonyymi
Makoisat unet myös tulevalle yölle <3
- Anonyymi
Miksi et toivota suoraan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181