ja exä häiriköivät uutta miehen perhettä? Kersat on täällä kerran kuussa päivän, jonka sovimme aina exän kanssa mutta harvoin, tai ei ollenkaan suotu mun ehdotukseen vaan jyrää meidät kaikki. Hän ja kiusaa minua muta minä yritn ymmärtäää mielenvikaista ihmistä. Se vaikeuttaa asiointia pajon, Koulusta en saa mitään tetoa lasten koti oloista, eikä mies halua minulle kertoa. On vaikeeta olla komas vanehmpi ja kasvattaja kun ei tiedä aisoita. Koulu heillä menee tosi huonosti, ja paljon lintsaavat ja häiritsevät opetusta, näin ainkin uskon, kun en tiedä.
Olisin aina valmis auttamaan ka kasvattamaan lapset normaaleiksi ja hyvä käytöksiksi, mutta en voi puuttua kun exä estää. Mitä teen.
En halua jättää heitä oman onnensa nojaa ja pysyn täällä, sillä ilman mua he olisivat huonoilla teillä. Olen sanonut etten jhätä heitä pulaan, mutta siitäkin ne raivoovat ja huutavat, en ymmärrä.
Olen ystävällinen joten he ovat syyllisiä etten osaa olla äiti hielle. En kjoskaan hauku ketään enkä miehen ex ämmää, vaikka idiootilta vaikuttaa, eikä lapst sen parempia, mutta tiedän että kun minä osaan kaine ja osaan auttaa, niin en voi väkisin heitä kasvattaa.
Mitä tehdä jos miehen lapset
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lähde lomalle välillä. Olet varmasti hyvin rasittunut, kun joudut elämään tuollaisessa stressaavassa tilanteessa, Ehdota vaikka sille häirikölle, että ostaa sinulle lentolipun tai nykytilanteen vuoksi ihan vaan jonkun kivan kylpyläloman kotimaassa. Kai se nyt sen ajan edes kykenee lapsistaan huolehtimaan itsekin.
- Anonyymi
Lomaa minäkin ehdotan , rentoutumista ja irti "suoli24" stä, loman jälkeen voi sitten taas alkaa kirjoittamaan trolleja tänne.
- Anonyymi
Mä en mene mihikkään ilman mimestä muuten se eukko iskee kyntensä häneen. Me yleensä mennään yhdessä joka paikkaan. Se eksä on häikäilemätön sanoo muakin ärsyttäväksi ja mä en sitä eukkoo oo ikinä ahukkunu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en mene mihikkään ilman mimestä muuten se eukko iskee kyntensä häneen. Me yleensä mennään yhdessä joka paikkaan. Se eksä on häikäilemätön sanoo muakin ärsyttäväksi ja mä en sitä eukkoo oo ikinä ahukkunu.
”Mihikkään ilman mimestä muakin ahukkunu” buhaa buhaaaah, sama palstahirviö , kun uusperheet osiolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423