En harhahda funktiostani....L.U.E!!

Anonyymi

Demokraatit yrittävät saada ihmiset pois tolaltaan eli funktiosta tärkeitä ihmisiä ja täyttää ne fiktiolle medialla. Minä pidän funktiostani sekä mielipiteestäni kiinni enkä anna pahalle mielipiteelle tilaa demokraateille. Yhdysvaltain presidentti on maapallon vaikutusvaltaisin työpaikka ja uskon Jumalaan että jos puhun hyvää demokraateista enkä republikaaneista niin Jumalan vaikutus voisi olla negatiivinen demokraattien hyväksi ja kannatan Trumpia vaalitulokseen asti. Donald Trump on Jumalan valittu. Juuri tälläiset ulostulot ovat kaikkein ärsyttävimmät kommunisteille, marxistilaisille ja "demokraateille". Ei pidä myöskään unohtaa että englannin Kuningatar on kuningas monarkian ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunun haltiana toinen henkilö Trumpi kanssa ihmiskunnan vaikutusvaltaisimmista töistä ja tämä Englannin Kuningatar on kruunullaan maapallon hengellisin johtaja joten ei pidä alistaa itseään tälläiselle "demokraattiselle" elimelle jota media suojelee rikollisesti varastaen.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen myös Jumalan valittu ja Jumalan lähettämä ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunun haltiaksi. Jumala järjesti minulle kupin pohjalle teetä tämän ulostulon hyvälle lopulle.......... demokraateilla ei ole tälläistä elämän pienten asioiden täyttämistä Jumalalta.
      Ai saatana että juon nyt teekuppini pohjasta antaumuksella "teetäni" jotta Donald Trump kokisi valaistumisen yhdysvaltojen presidentinvaalien voittoon!

    • Anonyymi

      Jalohopea c-l-i-p-p-e-r metalli on ihmiskunan arvokkain asia/esine. Donald Trumpilla on tuota jalohopeaa ja hänen osalta ollaan nähty jo tarpeeksi uutisointia jalohopean metallin omistajana. Miksi media ei uutisoi suomalaisista barbaareista jotka varastavat jalohopeaa ja pitävät sitä omanaan, tuollainen varastettu c-l-i-p-p-e-r metalli kuuluisi palauttaa oikealle omistajalle tavalla tai toisella. Olisi maestro ratkaisu median uutisoivan suomessa olevasta c-l-i-p-p-e-r metallista joka ollaan varastettu. Mitä hyvää suomalaiset kirkkohopean varkaat voisivat tuoda amerikan demokraateilla maapalloon jos se ollaa varastettu?
      Donald Trump, John Kerry, George Bush, Koby Bryant(joka kuoli asian puolesta) sekä lukuisat muut amerikkalaiset ovat sitä mieltä ja haluavat että maapallo menee tasapainoisempaan suuntaan jos ja vai ja ainoastaan suomessa varastettu jalohopea c-l-i-p-p-e-r metalli palautetaan sen omistajalle tavalla tai toisella.
      Ei tarvi olla mikään valaistunut ymmärtääkseen tämän. Tätä uhkaa ollaan toistettu sosiaalisessa mediassa niin paljon että tämä sanaleikki saa loppua tähän. Jos Trump ei voita niin meillä on ihmiskunnan maailmamkaikkeuden ja galaksin avain jolla me menemme toiseen aurinkokuntaan meidän aurinkokunnasta jos jalohopeaa c-l-i-p-p-e-r metallia ei pakauteta tavalla tai toisella.
      ....ihmiskunnan äänestys on myös olemassa eikä Elizabeth..... hän on jo vanha mutta vahva mutta ei tarpeeksi vahva.

    • Anonyymi

      Viva Trump!

    • Anonyymi

      Tämän on kaikkien nähtävä koska "tässä ei ole mitään järkeä", mutta teinpä lauseen.

      Ihmiset ketkä ovat eri mieltä aloituksesta niin heillä ei ole ajatuksen kulkua ja jakamista eli empatiaa järjestä. Ne ketkä on myös eri mieltä niin he tietävät varsinaisen hyvin että eri mädillä mielipiteillä voidaan horjuuttaa järkeä, hengellisyyttä ja empatiaa.

      Ihmisen mieli on mätä, järki ei.

      Euroopan kuuluisi tehdä demokratiaa eurooppaan eikä amerikkaan englannin kuningatar Elizabeth2 kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe