Aika asiallinen esittäytyminen, mutta törkeä ymmärtämättömyys kun sanotaan kiitos ei. Jatko ja jatko ajan tarjontaa jos kumminkin olisi tultu puhumaan sillä kuuntelu ei maksa mitään jne.
Sitten lähti ottaen samalla yhteyttä varmaan nokka-henkilöön. Täytyy pitää silmät kumminkin auki Köpessä jos alkaa tavaroita kadota ja kauppa kun ei käy😊
Turva tuote myyjät
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hihihi hirveä hehehehehe🤣hehkutus uudesta Prismasta, eipä tuo kummoiselta näytä. Mukava sumppu sorvikadulle. Turha katu. Liikenne mäkkärin vierestä suoraan ja oikealle konventtisalin vierestä prismalle ilman sorvikatuja. Onnettomat valot valaisee ruskeaa seinää 🤣
- Anonyymi
Käyn mieluumin lidl ja citymarket. Eihän tuommoisia isoja halleja jaksa koluta,joutuu etsimään pitkään. Yäk.
- Anonyymi
Mitäne pummit tarvii turvatuotteita ku ei niillässsaaattana oo mittään vietävää ,persettäkiantavat ihan kun kysyy ,miehetki.
- Anonyymi
Luitte viärin kyse oli turpatuotteista, teillä hän se suu käy joka asiasta höpö hölö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luitte viärin kyse oli turpatuotteista, teillä hän se suu käy joka asiasta höpö hölö
Kiitos veronmaksajat. Mukava tuilla elellä ei tarvii töitä tehdä. Tehkäähän ahkerasti töitä 🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202630Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3432261Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262072Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o191946Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581668Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121202Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181189- 551050
- 631025
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31002