Laitetaanpa tännekin tämmönen, kun on joskus viskattu samanlainen viereisellekin palstalle. Sana on vapaa 😉
Jotain "hyvää ja kaunista"
14
113
Vastaukset
- Anonyymi
Ukkini sanoi aina:”Kun yksi ovi sulkeutuu, toinen avautuu.”
Hän oli hieno mies, mutta surkea kaapintekijä. 😉- Anonyymi
Ihana sanonta... Ja parasta elämässä❤
Jaan tähän yhden Saima Harmajan runon. Tämä on mun mielestä yks kauneimmista ❤️
Rannalla
Ihanat vaaleat pilvet
liukuvat taivaalla.
Hiljaa ja lumoavasti
laulaa ulappa.
Aaltojen hyväilyistä
hiekka on väsynyt.
Tulisit aivan hiljaa,
tulisit juuri nyt
Saima Harmaja- Anonyymi
Hiljainen läsnäoleva hetki❤
- Anonyymi
Tuli mieleen sitaatti erään kirjasarjan alusta.
Herra, näyttaydy vain milloin huvittaa,
voin sinun kaltaistasi kyllä sietää.
Hengistä niistä,
jotka minut kieltää
vähiten riesaahan on narrista.
Ei mitään loppun jaksa ihminen,
vaan väsähtää ja raukeana viruu.
Siks seuralaisen tarvitsee hän
ken ärsyttää,
hyörii,
härnää niin kuin piru.
( - Johann Wolfgang Göte)- Anonyymi
En tiedä käykö tämän otsikon alle tunnelmaltaan, mutta ollut tarpeellinen omassa elämäntilanteessani 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä käykö tämän otsikon alle tunnelmaltaan, mutta ollut tarpeellinen omassa elämäntilanteessani 😍
En nähnyt mitä
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ketjussa sana on vapaa, kuten tuolla otsikon allakin totesin 😉
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Tässä ketjussa sana on vapaa, kuten tuolla otsikon allakin totesin 😉
Taidan tosiaan olla tänään vielä eilisen fiiliksissä. Jatkan otsikon "hyvää ja kaunista" alla 🙏 Mitä lienee poistetut viestit? 😬
- Anonyymi
Tämäkö kaiken syy on?
- Anonyymi
"Rakkaus tuli,
astui suonten ja lihasten sisään
kuin veri,
tyhjensi minut itsestäni
ja täytti ystävällä.
Jokainen osa minua
otti ystävän vastaan:
minulta nimi,
muu kaikki on häntä."
Runoteoksesta "Rakkaus on musta leijona", Mawlana Rumi (1207-1273) suom Anttila- Anonyymi
Tämä on ollut enemmän fiiliksissä, kultaisena kuitenkin mieluummin❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ollut enemmän fiiliksissä, kultaisena kuitenkin mieluummin❤
Ja mustassa on kyllä vahvuutta ollut 😍❤
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973