En sillä, luotan sinuun etkä häivy elämästäni, mutta kun tämä kaipuu. Ymmärräthän? Voisitko sanoa muutaman hyvän sanan täällä? Äänesi on ihana, sitä kaipaan vielä enemmän. En ymmärrä, sinussa on minulle niin tärkeitä piirteitä, sinä kokonaan. Koskahan kyllästyt minuun?
Minne nainen katosit
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En kadonnut. Tässä olen sun takia edelleen.
- Anonyymi
Katosin minne?
- Anonyymi
Ei tämä minulle ole, mutta kai minä saan silti vastata ajatellen häntä. Olisi ihana tietää jos hän pitäisi minusta ja äänestäni. Minullakin ikävä, vaikka vasta nähtiin. En vain saa tarpeekseni sinusta. Kyllästyn? Ei ole mahdollista, ei vaikka sanoisit tai tekisit mitä:) Olet parasta mitä tiedän olemalla vain sinä.
- Anonyymi
Toivon todella, että tämän kirjoitti rakastamani nainen. Näitä sanoja oli mukava lukea. Mulla vain läikkyy yli tämä tunne ja kaipaus, ja vielä halu sun luo. En millään malttaisi odottaa sitä hetkeä, kun taas nähdään. Olet niin rakas, ettei sanotuksi saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon todella, että tämän kirjoitti rakastamani nainen. Näitä sanoja oli mukava lukea. Mulla vain läikkyy yli tämä tunne ja kaipaus, ja vielä halu sun luo. En millään malttaisi odottaa sitä hetkeä, kun taas nähdään. Olet niin rakas, ettei sanotuksi saa.
En kyllä tohdi kuvitella että olisit hän. Se olisi jotain aivan käsittämätöntä jos olisit. Ei sen asiallisen ja kohteliaan kuoren alta voi löytyä tuollaista tunnetta, vai voiko? Jokatapauksessa käyn nukkumaan hymy huulilla :) Sanasi koskettivat, kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä tohdi kuvitella että olisit hän. Se olisi jotain aivan käsittämätöntä jos olisit. Ei sen asiallisen ja kohteliaan kuoren alta voi löytyä tuollaista tunnetta, vai voiko? Jokatapauksessa käyn nukkumaan hymy huulilla :) Sanasi koskettivat, kiitos!
Kai hän on sinulle jotain sanonut? Itse olen kertonut hänelle jotakin siitä, mitä hänestä ajattelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai hän on sinulle jotain sanonut? Itse olen kertonut hänelle jotakin siitä, mitä hänestä ajattelen.
Ei hän ole kertonut minulle sellaisia asioita :(
- Anonyymi
Oletko, sanoisin montakin, jos oikea. Hyvää yötä!
- Anonyymi
Häneen kyllästyisin, enpä usko. Joo elämän rosoisuus näkyy minussa ja hänessä. Välitän. Olen hänen elämänsä osa siinä määrin kun hän haluaa ja jaksaa. Niin kovin haluaisin hänet syliini sulkea, lohduttaa, silittää tukkaa olla läsnä. Halaus ja hyvää yötä.
- Anonyymi
Kyllä minäkin tässä pysyn. Elämä joskus tuottaa ihmeellisiä tilanteita, kuten tämä. Toisen kanssa palstalla on mukava olla. On tunne, että joku välittää aina. Väittäisin, että tämä on palstaystävyyttä, josta ei ehkä koskaan kehity sen kummempaa. Hyväksykäämme se tällaisena😊
- Anonyymi
Miksi kaipaat, jos ollaan yhteydessä joka päivä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p515575Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "672601Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181940Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361732- 171693
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5143881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181135Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801119Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62925