täällä ei mitään biden dementikkoja ees katota.
Nivala tukee Donald Trumppia
4
65
Vastaukset
- Anonyymi
Trumpin takana on oikia puolue, mutta Trumppi on ihan väärä henkilö johtamaan sitä. Ihan paskan jehun ovat saaneet hallinnoimaan. Demokraattien leiri taas on hiivatin liberaalia ja hössöpolitiikkaa sisältävä, mutta heillä on hyvä ehdokas joka toivottavasti voittaa vaalit vaikken muuten demokraateista perusta. Biden on rauhallinen ja asiamies siinä missä Trumppi tyhjän jauhaja, uhoaja ja valheiden suustaan ulospäästäjä. Harmi, että minun lempipuolueeni republikaanit saivat noin surkian pressaehokkaan. Ehkä seuraavala kerralla Republikaaneilla on parempi ehdokas. Jos voisin äänestää näissä usan vaaleissa, niin olisin äänestänyt näissä vaaleissa Bideniä, vaikka olenkin patavanhoillinen republikaani. Eli sydämeni sykkii konservatiivisille arvoille.
- Anonyymi
Trumppi sanoo ääneen sen mitä republikaanit ajattelevat, eli täysin oikea ehdokas ko. puolueelle.
- Anonyymi
jos biden valitaan niin se aikoi nostaa usan turvapaikkakiintiön roimasti 17tuhannesta 125tuhanteen. Tuossa olisi itsellä ainakin kynnys kysymys etten bideniä äänestäisi.
- Anonyymi
Joo, turha on suomalaisten yrittää edes jenkkilään elintasopakolaisiksi jos Trumppi valitaan uudelleen. Sä et varmaan edes halua sinne... Ei se mitään, en mäkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135193
- 674994
- 904074
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753580Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603158- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461858- 381740
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608