Minulla on luottavainen olo hänen ollessa läsnä, mutta rupean epäilemään, kun olemme erossa. On tekemistä sen kanssa, että hän on hyvä minulle, silloin kun nähdään. Näin olettaisin. Outo kokemus. Naiselle.
Kummallista tämä, mitä kerron
11
64
Vastaukset
- Anonyymi
Ei outoa ollenkaan. Minä, nainen, järkeilen itseni samalla tavalla epäuskon suohon näkemisten välissä. Huoh.
- Anonyymi
Nainen osoittaa ruumiin kielellään kiinnostusta, mutta se mitä kaipaan on joku hyvä sana, joka kertoo siitä samasta, koska sanat kantavat yksinäisissä miettiessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen osoittaa ruumiin kielellään kiinnostusta, mutta se mitä kaipaan on joku hyvä sana, joka kertoo siitä samasta, koska sanat kantavat yksinäisissä miettiessä.
Vaikea laji. Viesti olisi paras, tekstiä ei voisi mielessään muuksi muunnella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea laji. Viesti olisi paras, tekstiä ei voisi mielessään muuksi muunnella.
En ole hänelle tekstiviestejä lähetellyt. Ei ole numeroa.
- Anonyymi
Tunnenn hyvin voimakkaasti, itseänikin ihnetyttää. Tulin tänne kurkistamaan BB:n ja Trumpin jälkeen. Taas historiallinen pylväs aikamme historiassa. Puolet maailmaa valvoo tämän yön. Kumpa saisin joskus jutella rauhassa kanssasi., sinulla olisi niin paljon annettavaa. Oletan sinut Häneksi.
- Anonyymi
On tekemistä sen suhteen että nainen hyvä....? Mitä ihmettä...
- Anonyymi
Miksi on vaikeaa hyväksyä, että toisella voisi olla positiivisia tuntemuksia? Ehkä vanhemmat eivät ole kyenneet ilmaisemaan tunteitaan, kylmänviileys on periytynyt sitten eteenpäin.
- Anonyymi
Olet rakastunut sitä se on.
- Anonyymi
Ristiriitaisesti tai välttelevästi lapsuudessaan kiintyneellä voi olla vaikeaa luottaa toiseen. Suomessa yleistä. Avoin puhe ja toisen arvostus luovat turvallisuutta suhteeseen, voivat parantaa lapsuuden haavoja.
- Anonyymi
Tai sitten vain niin helppo juttu että henkilö sanoo aamulla että
Tykkää keskipäivällä että vihaa illalla että tykkää ja yötä vastan painu vittuun.
👎
- Anonyymi
Tuo taitaa olla aika yleinen kokemus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760