Aina kun menen nukkumaan yleensä siinä 0.00 jälkee ja herätys on esim 6.00 kouluaamuina ku koira pitää ehtiä käyttää sitte syyä aamupala, harjata hampaita ja suoristaa hiuksia kaikkea sitä ehtii aamussa, nii en enää herää siihen herätykseen kunnolla, väsyttää niin paljon että meinaan nukahtaa istualleen ja en pääse peiton alta pois välillä itken kun on niin tuskaa nousta unisena ylös ja palelee tulla peiton alla. Mitä voin tehä että helpottais, mulla on aina monta herätystä 5 min välein ku nukahan heti sammutettuani herätyksen ja jos pääsen ylös sängystä nii huimaa jonku aikaa
Herääminen herätykseen kouluaamuina
Anonyymi
1
105
Vastaukset
Pakene, he yrittävät hajoittaa psyykkeesi niin että sinusta tulee tottelevainen lammas maailmalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2199314
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266138- 1044996
- 624886
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583467
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432731