Mieheni pitkämatkalaiset työkaverit asuvat meillä viikolla. Työnantaja maksaa majoituksen ja ruokailun.
Asumme Järvenpäässä.
Meillä on majoitettuna 2 miestä toinen on Oulusta ja toìnen Jyväskylästä osa heistä on parakki majoituksessa sauna lämpiää joka ilta ja usein olen miesten kanssa saunassa yhtä aikaa.
Olen ollut vähän yli 2.5 vuotta myös miesten kimppanainen viikolla niin kimpassa kuin myös miesten huoneissa kaksistaan. Tekevät viikolla perjantain sisään tulevat sunnuntai iltana ja heti haluavat sijais vaimoa ja torstaina käyvät saunassa ja panevat kanssani ja munien pesun jälkeen lähtevät vaimojensa tykö tullakseen meille jälleen sunnuntai iltana. Itse olen vallan kotona hoitaen kolmea "miestäni".
Mieheni pitkämatkalaiset työkaverit!
9
1554
Vastaukset
- Anonyymi
Onko huoneita vapaana , voisin tulla asumaan ja naimaan
- Anonyymi
On meillä yksi iso huone vapaana jossa leikitään kimppa leikkejä sänky on 240×210 mahtuu hyvin. Olen kyllä päivisin yksin iltaisin olen vähän kiireinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On meillä yksi iso huone vapaana jossa leikitään kimppa leikkejä sänky on 240×210 mahtuu hyvin. Olen kyllä päivisin yksin iltaisin olen vähän kiireinen.
Milloin voisi tulla kylään s.posti ; kik ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sopiiko tänään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sopiiko tänään
Kuka olet?
- Anonyymi
Jos haluat seuraa, niin tulisin mielellään kylään.
T: Jaakko Wau! Upea järjestely. Liikun itsekin 2-3 krt/vk järvenpäässä. Mahtuisiko vielä mukaan?
- Anonyymi
Moi 38 ikä mies uusimassa harrasta kamppa juutu saa yhteyttä mua 0407578477
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564304SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2924178Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1663696Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky933583Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä993180Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312497Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv371900Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681793Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161783- 381713