MTV 3 teksti tevestä tieto.
Ei suomalaiset arvosta Trumpin toimintaa korkealle ainoastaan taloudesta saa vähän paremmat pisteet.
Taitaa olla nekin vastaajat PS:en kannatajia, näin minä arvelen. Mikään muu puolue kun PS:et eivät arvosta Trumpin toimintaa miksikään.
j anäin se taitaa olla.
EVAN kysely ei anna hyvää arvosanaa Trumpille
Anonyymi
4
81
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.eva.fi/blog/2020/11/03/suomalaisten-arvio-donald-trumpin-presidenttikaudesta-on-synkka/
Tässä sitä lisä tietoa on - Anonyymi
Suomalaiset eivät juuri arvosta henkilöitä, jotka perustavat maailmankatsomuksensa litteään maahan....
- Anonyymi
Kyselyn perusteella perussuomalaiset ovat eri linjoilla kuin oikeat suomalaiset.
- Anonyymi
Eikö PS:et ole aina eri linjoilla muiden suomalaisten kanssa?. Näin minä olen asian ymmärtänyt.
Onko niin että PS:et on oikeassa ja muut väärässä, vai päin vastoin?. Kertokaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561242
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.951230Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18935
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45823Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114804- 15747
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72623