Tosiaan joulu on tuloillaan ja kummit kyselevät jo lahjatoiveita, mutta tänä vuonna pää vain lyö tyhjää - olen 13-vuotias tyttö ja pidän lukemisesta, mutta olen hyvin nirso kirjojen suhteen joten niitä en viitsi pyytää etten saa ”Pipsapossun seikkailut olohuoneessa” tms. Ideoita, kiitus...
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kaikkein parhaitenhan sinä itse tiedät mitä haluat, on se sitten kirjoja, vaatteita, meikkejä tai mitä muuta tahansa. Pyydä vaikka kampaajalle lahjakortti jos et muuta keksi
- Anonyymi
Jos tykkäät kerta lukea, voithan pyytää jonkun tietyn kirjan heiltä.
Olen itsekin 13 vee tyttö ja mieki tykkään lukea.
Itse toivon ainakin pari Soturikissat- kirjaa (lempikirjasarjani on siis Soturikissat joten toivon juuri sitä)
Sitten toivon Modasta villaneulepaidan .
Toivo vaikka sitten lahjakortteja eri paikkoihin (esim. Moda, Cubus, muut vaateliikkeet, joku ravintola ym. ?) jos et tiedä mitään tiettyä mitä haluaisit.
Toivottavasti oli edes vähän apua! :) - Anonyymi
jos tykkäät niistä kirjoista niin vaikka lahjakortti kirjakauppaan?😌
- Anonyymi
En ole ihan varma mitä kolmetoistavuotiaat haluavat, (olen itse pari vuotta nuormpi) mutta jos pidät lukemisesta suosittelisin Briitta Hepo-Ojan kirjaa Suomea lohikäärmeille tai jos olet lukenut sen niin jatko osaa Sydämiä seireeneille.
- Anonyymi
Jos tykkäät kirjoista toivo SOTURIKISOJA tai HARRY POTTEREITA.🐶
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711146
- 65926
- 86810
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747- 47708
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko79651- 62609
- 28595
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35595IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67591