J o u l u l a h j a - i d e o i t a

Anonyymi

Tosiaan joulu on tuloillaan ja kummit kyselevät jo lahjatoiveita, mutta tänä vuonna pää vain lyö tyhjää - olen 13-vuotias tyttö ja pidän lukemisesta, mutta olen hyvin nirso kirjojen suhteen joten niitä en viitsi pyytää etten saa ”Pipsapossun seikkailut olohuoneessa” tms. Ideoita, kiitus...

5

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikkein parhaitenhan sinä itse tiedät mitä haluat, on se sitten kirjoja, vaatteita, meikkejä tai mitä muuta tahansa. Pyydä vaikka kampaajalle lahjakortti jos et muuta keksi

• Anonyymi

Jos tykkäät kerta lukea, voithan pyytää jonkun tietyn kirjan heiltä.
      Olen itsekin 13 vee tyttö ja mieki tykkään lukea.
      Itse toivon ainakin pari Soturikissat- kirjaa (lempikirjasarjani on siis Soturikissat joten toivon juuri sitä)
      Sitten toivon Modasta villaneulepaidan .
      Toivo vaikka sitten lahjakortteja eri paikkoihin (esim. Moda, Cubus, muut vaateliikkeet, joku ravintola ym. ?) jos et tiedä mitään tiettyä mitä haluaisit.
      Toivottavasti oli edes vähän apua! :)

• Anonyymi

jos tykkäät niistä kirjoista niin vaikka lahjakortti kirjakauppaan?😌

• Anonyymi

En ole ihan varma mitä kolmetoistavuotiaat haluavat, (olen itse pari vuotta nuormpi) mutta jos pidät lukemisesta suosittelisin Briitta Hepo-Ojan kirjaa Suomea lohikäärmeille tai jos olet lukenut sen niin jatko osaa Sydämiä seireeneille.

• Anonyymi

Jos tykkäät kirjoista toivo SOTURIKISOJA tai HARRY POTTEREITA.🐶

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      84
      3072
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      316
      2730
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1506
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1202
    5. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1141
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1011
    7. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      960
    8. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      948
    9. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      77