musta tuntui se vuosien takainen. Uskalsin vuosien jälkeen lähestyä sua, koin että vähättelit, huusit ja uhkailit. En voinut katsoa sua enää silmiin kun tulit lähelle, koska olin murtumassa jopa kyyneliin, oletan sen tarkoittaneen tehostusta uhkauksellesi vai oliko sulla tunteita silmissä? Sanoit sen olevan vanha juttu, ei mulle, enhän ole voinut lähestyä sua kun uhkailit lähestymiskiellolla, vaikka ei sille mitään syytä. Minä olen kertonut tunteeni sinulle. Sinä olet kieltänyt ne vaikka olen nähnyt niitä katseessasi ja käytöksessäsi. En ole saanut mitään viestiä tai sanallista että välittäisi, niin en voi olettaa muutakin että olit/olet pelimies. Vaikka ne katseet hiljakkoin muulta tuntui. Sinun täytyy puhua mulle jos haluat todistaa minun olevan väärässä..
Yli vuosi sitten kerroin miten pahalta
Anonyymi
2
73
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan pätkiä liikkeestä viime vuodelta. Luuletko että ne oli sinulle tarkoitettuja? Omaa menneisyyttäni ja pelkojani läpikävin. En niitä sinulle siinä hetkessä tarkoittanut.. Ja rakkaudenviestiä olen sinulle laittanut.
- Anonyymi
Tämä ei varmaan aplle, koska en ole saanut häneltä mitään rakkausviestejä, hetken oli joku sposti vuosia sitten mitä en aukaisun jälkeen lukenut. Ja jos jonkun välityksellä niin ei ole tullut perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse834597Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103820Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1733612Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.552046Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291104
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882