Mies, toteuttaisitko fetissini ja leikkaisit hiukseni

Anonyymi

Saman fetissin omaavaa tuskin löytyy, mutta löytyykö miehiä jotka pitävät ylipäätään lyhythiuksistista ja jopa siilitukkaisista naisista?

Olen 25 vuotias nainen etelä-Suomesta. Olen aina ollut hyvin tyttömäinen ja panostan kovasti ulkonäkööni. Vientiä on tähän asti riittänyt, mutta pelkään, että lyhyt hiuksisena miehet ei enää pitäisi minua viehättävänä.

Olen aina kiihottunut toisten naisten hiustenleikkuusta ja ajelusta. Aikuisviihdettä katsoessani katson mieluiten siilitukkaisia tai kaljuja naisia ottamassa suihin tms.

Omia hiuksiani en ole koskaan lyhentänyt lyhentämismielessä, mutta viime aikoina ajatus lyhyistä hiuksista on alkanut viehättää.

Haluaisin joskus löytää miehen, joka mielellään leikkaisi hiukseni minun ollessa alasti tai jopa seksin yhteydessä. Myös kokonaan kaljuksi ajelu olisi ihana kokea, jos löytyy mies joka pitää siitä myös.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"mutta pelkään, että lyhyt hiuksisena miehet ei enää pitäisi minua viehättävänä."

Varmasti moni pitää siilitukkaa parempana ja vielä useammalle kaikki käy :) Mutta kysymys: Haluaisitko mieluummin pitkäaikaisen suhteen, jossa mies pitää hiuksettomuudestasi, mutta seksi ei kuulu asiaan, kun hän leikkaa hiuksesi, vaiko satunnaisia hiustenleikkuita, joissa kuuluu, koska siitä mieskin kiihottuu?

• Anonyymi

Oletko lapsi?
        Kato ku mies ei hiuksia nussi.

• Hei! Jouduin hieraiseen silmiäni kun tämän luin. Mua on aina kiihottanut lyhyt hiuksiset koska varsinkin alastomana se korostaa muotoja. Etenkin selkää ja niskaa. Myös silmiä ja suuta. Kalju tai siili meikattua ja varsinkin tuhmalla huulipunalla on jotain ..huhuh. Parturi välineet löytyy, saksista, kappaan. Haluisitko olla siellä alla alasti. Istua kädet selän takana sidottua. Vaikka sokkona. Tuntea miten mun kädet koskee ja kiusaa. Ehkä parturoin myös kapan alta reisien välistä ja nuolen sen jälkeen sun selän kaarelle. ..
      Tilaisiko mut sun luo. Odottaisit aamusta asti että illalla se vihdoin tapahtuu. Tietäen siittä kun ovikello soi että kohta sut riisutaan ja se mitä olet odottanut toteutuu. Jos kiinnostaa niin kerron mielellään millainen mies olen...sen verran että en mikään kokematon pojan kloppi ketä vaan nai kun kani ja lähtee kotiin ja jättää sut kylmäksi..

• Ja voi luoja jätä noi :miehet ei hiuksia nussi, kommentit omaan arvoonsa. Ei ole sun vika ettei jollain ole mielikuvitusta. Tuskin näkee eroo nussiiko puukenkenkää vai omaa äitiänsä.

• Hoida sä vaan ne ku siihen susta voi just ja just olla!!😂 Muista käyttää maskia tai bongaa joku sokee mummo, ni sua ei heitetä heti käytävälle!!

• Anonyymi
        Hulkink2020 kirjoitti:

Ja voi luoja jätä noi :miehet ei hiuksia nussi, kommentit omaan arvoonsa. Ei ole sun vika ettei jollain ole mielikuvitusta. Tuskin näkee eroo nussiiko puukenkenkää vai omaa äitiänsä.

Sulla tosi omituiset himot ja mielikuvitus.

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla tosi omituiset himot ja mielikuvitus.

Mitäköhän se sun päivä unia haittaa. Jos sulle ei kelpaa alaston nainen ja vielä hyvän näköinen kenen toiveen saa toteuttaa ni oma on tappios. Oot vissiin nitä ketä viimesien hitaitten aikana alkaa ravaan ympäri yökerhoa tuoppi kädessä ja yöllä kotona onki kädessä jotain muuta ja siinä kaikki!!

• Hulkink2020 kirjoitti:

Mitäköhän se sun päivä unia haittaa. Jos sulle ei kelpaa alaston nainen ja vielä hyvän näköinen kenen toiveen saa toteuttaa ni oma on tappios. Oot vissiin nitä ketä viimesien hitaitten aikana alkaa ravaan ympäri yökerhoa tuoppi kädessä ja yöllä kotona onki kädessä jotain muuta ja siinä kaikki!!

Huomaan että sä et näitä juttuja hiffaa. Ei kyse ole mun himoista pelkästään. Vaan siittä mitä tämä nainen haluaa...jos sua pelottaa toteuttaa toi hänelle niin turha mulle kiukutella.

• Anonyymi

Musta olisi mukava ajaa sut kokonaan kaljuksi. Voisin ensin ajaa koneella keskelle päätäsi koneen levyisen kaljun viivan. Sen jälkeen olisikin vaikea kieltäytyä kaljuksi ajamisesta. Saisit katsoa peilistä kun pääsi ajetaan kaljuksi.

Jos mulla olisi vähän parturin taitoja ehdottaisin sulle sivukaljua. Ajaisin pääsi sivuilta ihan kunnolla kaljuksi niin että hiuksia olisi vain ihan päälaella. Värjäsin ne vielä vaikka punaiseksi tai violetiksi.

• Anonyymi

Miten sinuun saa yhteyttä?

• Anonyymi

"Miten sinuun saa yhteyttä"

Jos olet ap ja todella nainen jolla on tuollainen fetissi. Kehotan sua tekemään profiilin bdsm baari sivustolle. Se on ilmainen suomalaisten alan harrastajien perustama keskustelu sivusto jolla on myös oma deitti palsta. Yksi on että voisin tehdä jollekin deittipalstalle profiilin tuota varten.

• Anonyymi

Voisit olla alasti polvillasi jalkojeni välissä ison peilin edessä. Istun itse takanasi penkillä. Ajan ensin tukkasi koneella pois ja jos lopuksi vielä ottaisi kertakäyttöisellä Gillettellä koko päänahkasi aivan sileäksi. Näyttäisin sulle kuin partusissa toisen peilin kautta miltä näytät kaljuna takaa. Voisit käydä pikaisesti suihkussa huuhtaisemassa hiuksen pätkät. Ehkä käytäisiin saunassakin jos mahdollista. Saisit tuntea miltä löyly ja vesi tuntuu ilman tukkaa. Saisin katsella kuika hikiakarpalot helmeilevät kaljullasi. Mentäisiin makkariin minkä hämärässä valossa korostuisi miten kauniilta näytätkään ilman tukkaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3475
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2819
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1897
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1132
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1111
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      200
      1059
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      889
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      874
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      869
    Aihe