Mies, toteuttaisitko fetissini ja leikkaisit hiukseni?

Anonyymi

Saman fetissin omaavaa tuskin löytyy, mutta löytyykö miehiä jotka pitävät ylipäätään lyhythiuksistista ja jopa siilitukkaisista naisista?

Olen 25 vuotias nainen etelä-Suomesta. Olen aina ollut hyvin tyttömäinen ja panostan kovasti ulkonäkööni. Vientiä on tähän asti riittänyt, mutta pelkään, että lyhyt hiuksisena miehet ei enää pitäisi minua viehättävänä.

Olen aina kiihottunut toisten naisten hiustenleikkuusta ja ajelusta. Aikuisviihdettä katsoessani katson mieluiten siilitukkaisia tai kaljuja naisia ottamassa suihin tms.

Omia hiuksiani en ole koskaan lyhentänyt lyhentämismielessä, mutta viime aikoina ajatus lyhyistä hiuksista on alkanut viehättää.

Haluaisin joskus löytää miehen, joka mielellään leikkaisi hiukseni minun ollessa alasti tai jopa seksin yhteydessä. Myös kokonaan kaljuksi ajelu olisi ihana kokea, jos löytyy mies joka pitää siitä myös.

10

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä tykkään😍 kuulostaa hyvälle

• mielelläni osallistuisin , kaljuna itekki. :)

• Nainen on kiihottava ilmsn hiuksiakin

• Onko sulla kik sovellusta

• Et varmaan miehen kikkiä kysele?

• Anonyymi

En kyllä

• Anonyymi

Olen tähän asiaan täysin perehtynyt tekstisi kautta ja olen valmis miesystäväksesi. Ensin pitää vain ostaa hiustenleikkuukone!

• Anonyymi

Moi, käviskö hoitaa samalla posliiniksi alapään karvoitus? Sit suuseksi ja sormituntuma olis taivaallista.

• Anonyymi

olen hullu m53

• Anonyymi

Ehkä enemmän kiihotun miehestä joka haluaa leikata hiukseni. Se, että tekisin sen miestä miellyttääkseni on se juttu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      23
      3378
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2702
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2260
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2241
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1709
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1519
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1481
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1211
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1184
    Aihe