Miltä pillun nuolemisen kuuluisi tuntua?

Anonyymi

Olen saanut suuseksiä muutamalta eri mieheltä. Koskaan se ei ole ollut kummoista, ei tunnu oikeastaan miltään.

Onko vika minussa vai miehissä?

Miksi en nauti nuolemisesta?

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin miehenä ja intohimoisena suuseksin antajana sanoisin, että se voi olla kummasta tahansa kiinni.
      - Mies voi olla huono antamaan suuseksiä, hyökätä liian nopeasti tai hitaasti kohteeseen, nuolla väärällä tempolla tai paineella, väärillä liikkeillä tai sitten vai monotoonisesti nuolla pahimmillaan yhtä kohtaa. "Beagle ruokakupilla" -tekniikka ei liene useinkaan naisten suosikki.
      - Naisen ehkä helpoin tapa saada asia tuntumaan oudolta, vastenmieliseltä, hävettävältä tai muuten vain väärältä on se, että alkaa miettimään ja analysoimaan, että mitäköhän mies siellä miettii. Pimpin ulkonäkö (onko se riittävän nätti), tuoksu (mitä jos se haiseekin pahalta), maku (onko se kamalan makuinen), onko se liian märkä tai kostuukohan se riittävästi.. Ylipäätään tilanteen analysointi ja se, että toinen tulee niin intiimisti lähelle, että kielellä koskee ja varmasti näkeekin pimppini aivan lähietäisyydeltä.. Paras neuvo naiselle on, että tyhjennä vain ajatuksesi koko asiasta, mutta ohjaa kevyesti miestä tekemään oikeita asioita. En tarkoita näyttelemistä vaan niin, että kun tuntuu hyvältä, niin näytä se. Samoin jos tuntuu huonolta, niin poispäin vetäytymisen on selvä merkki, että ei tätä. Jos sattuu, niin se täytyy ehdottomasti sanoa. Samoin jos vain kutittaa, mutta ei kiihota - tahdot lujempaa, niin senkin voi sanoa.

• Siinä tilanteessa kannattaa ottaa rennosti eikä miettiä liikoja ☺️
      Itse rakastan suuseksiä antaa ja ottaa.
      Muistan ensimmäisen kerran kun sain kunnon nuolenta niin sen jälkeen olin koukussa ja haluan vain lisää 😋

• Anonyymi

Kannattaa pestä pimppa ennen suuseksiä autontuulilasipesunesteellä kuulostaa varmaan omituiselta mutta näin gynekologi neuvoi minua aikoinaan ja toimii. Ilman tuota kuuleman mukaan 9 kymmenestä naisella pimpin maku on kuvottava. Nainen 43 seinäjoki

• Saisiko sinua tulla nuolemaan?? Haluaisin antaa sinulle nautintoa.

• Anonyymi

Jos joku ei havainnut, niin tämä on täyttä vedätystä ja sisältää vain virheellistä/vaarallista tietoa. 9 pimppiä kymmenestä maistuu ihanalle. Lasinpesuneste ei missään nimessä kuulu herkille limakalvoille.

• Anonyymi

Jos nyt unohdetaan pimppihäpeät ja taitamattomat miehet on kuitenkin niin ettei kaikkia meistä naisista ole rakennettu pillun nuolemisesta nauttimaan.

Itse kun en klitorisorgasmeja juuri harrasta eikä liian suora kosketus tunnu hyvältä vaan laukean ennemminkin sisältäpäin, arvostan mm. osaavia sormia ja käsiä paljon enemmän. Eikä niitäkään muuten keneltä tahansa mieheltä löydy.

Oikeastaan ainoa kerta kun oikein todella oon nuolemisesta nauttinut, tilanteen teki niin kiihottavaksi se että olin miehen alla sukkahousut jalassa ja kulli suussa, mutta kaikkiin naisiinhan ei välttämättä tämäkään tehoa :)

• Anonyymi

Tällaisiin tapauksiin hybriditekniikka on yleensä hyvä. Sormet tai dildo suuseksin lisäksi, niin saattaa lisätä nautintoa. Minusta suuseksin antamista ei ole rajoitettu vain suulla tehtäväksi, kyllä siinäkin voi käyttää apuvälineitä.

• Et ole vain saanut oikeaa käsittelijää. Nainen kuin nainen saa orgasmin suuseksissö jos on osaavissa käsissä. Voin näyttää sinulle kuinka se toimii. Olen 29 v

• Anonyymi

Melko pollea väite. Veikkaisin, että jää lupaus lunastamatta. Muun muassa vaikean luokan "pimppihäpeätyypit" eivät voi saada orgasmia toisen läsnäollessa, varsinkaan jos toinen on liian lähellä pimppiä eli normaalilla suuseksietäisyydellä. .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      73
      4258
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3040
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      395
      2126
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      213
      1231
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1193
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1034
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1022
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe