Tuskastuttaa kun en uskalla suunnitella mitään menoja koska pelkään etten jaksa ja alan stressaa tai sitten uuvun liikaa. Sit kun taas on vapaata, koska en ole sopinut tekeväni mitään, tuskastun tekemättömyydestä. Mitenköhän sitä löytäis tasapainon tekemisen ja tekemättömyyden välillä, pystyis suunnittelemaan päivänsä omaa hyvää oloa parantavasti. Huoh. Oon masentunut ja sen vuoksi pois töistä nyt. Pitäis kai yrittää luoda jonkinlainen struktuuri päivään . Jos ideoita kertokaa. Viisastelijat/kyseenalaistajat, jättäkää miel. kommentit omaan tietoonne.
Uupumus, tehdä vai ei tehdä
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä elelen nykyään suunnittelematta sen kummemmin etukäteen mitään.
Katson päivän kerrallaan, ja oikeastaan vasta aamusta tiedän jaksanko tehdä jotain tai lähteä käymään jossain.
Kaikkea ei ole pakko suunnitella etukäteen, asioita voi joskus tehdä vähän niinkuin hetken mielijohteesta.
Jos etukäteen tekee liikaa suunnitelmia niin se voi aiheuttaa enemmän stressiä.
Siis tämä onnistuu toki silloin kun ei ole työelämässä mukana eikä ole muutenkaan mitään säännöllisempää elämässä.
Olen todennut että näin voin ainakin itse vähentää mahdollista stressiä. - Anonyymi
Kyllähän ihminen uupuu, kun kovasti yrittää, mutta joskus, kun on oikein yrittänyt ja tehnyt paljon tulee niin pirteä olokin, ettei sitten millään malttaisi lopettaa. Sitä vaan tekee ja tekee, kynnes on aika käydä levolle. Lepää hyvin ja taas sitä vaan jaksaa, eikä uupumuksen häivääkään näy, tai tunnu.
Sitä kun ihmisellä on tuota tekemistä, eikä se lopukaan koskaan, vihreät tosin sitä perkivät rajoittamaan ja se saattaa uuvuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658