Uupumus, tehdä vai ei tehdä

Anonyymi

Tuskastuttaa kun en uskalla suunnitella mitään menoja koska pelkään etten jaksa ja alan stressaa tai sitten uuvun liikaa. Sit kun taas on vapaata, koska en ole sopinut tekeväni mitään, tuskastun tekemättömyydestä. Mitenköhän sitä löytäis tasapainon tekemisen ja tekemättömyyden välillä, pystyis suunnittelemaan päivänsä omaa hyvää oloa parantavasti. Huoh. Oon masentunut ja sen vuoksi pois töistä nyt. Pitäis kai yrittää luoda jonkinlainen struktuuri päivään . Jos ideoita kertokaa. Viisastelijat/kyseenalaistajat, jättäkää miel. kommentit omaan tietoonne.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä elelen nykyään suunnittelematta sen kummemmin etukäteen mitään.
      Katson päivän kerrallaan, ja oikeastaan vasta aamusta tiedän jaksanko tehdä jotain tai lähteä käymään jossain.

Kaikkea ei ole pakko suunnitella etukäteen, asioita voi joskus tehdä vähän niinkuin hetken mielijohteesta.
      Jos etukäteen tekee liikaa suunnitelmia niin se voi aiheuttaa enemmän stressiä.

Siis tämä onnistuu toki silloin kun ei ole työelämässä mukana eikä ole muutenkaan mitään säännöllisempää elämässä.

Olen todennut että näin voin ainakin itse vähentää mahdollista stressiä.

• Anonyymi

Kyllähän ihminen uupuu, kun kovasti yrittää, mutta joskus, kun on oikein yrittänyt ja tehnyt paljon tulee niin pirteä olokin, ettei sitten millään malttaisi lopettaa. Sitä vaan tekee ja tekee, kynnes on aika käydä levolle. Lepää hyvin ja taas sitä vaan jaksaa, eikä uupumuksen häivääkään näy, tai tunnu.
      Sitä kun ihmisellä on tuota tekemistä, eikä se lopukaan koskaan, vihreät tosin sitä perkivät rajoittamaan ja se saattaa uuvuttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2411
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2027
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      27
      1891
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1703
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1019
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      818
    Aihe