Mies laukeamaan suuseksissä, vinkkejä

Anonyymi

Uusi puoliso kertoi ettei ole koskaan lauennut suuseksissä. Haluaisin tässä onnistua. Aiemmilta olen aina saanut tavarat suuhun ja laukeamaan. Hän kyllä nauttii suuseksistä, voihkii ja tuntuu hyvältä. Mutta sitten tulee kiire pilluun panemaan ja itsekkään en malta, max 5min tähän 😅

Kaikki vinkkivitoset haluaisin, millä tahdilla, tyylillä herkimmin laukeaa. On minua aiemmin hyväksi kehuttu. Tykkään nuolla terskan takana olevaa jännettä, osaan käyttää myös kättä apuna ja terskaa suuhun. Puristusvoimasta en ole varma mikä tuntuu parhaimmalta? Mutta takuuvarmat laukaisuvinkit tähän.

11

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo eka kappaleesi kertoo jo sen olennaisen. Mies ei halua laueta suuhusi, koska sitten leikki loppuu ja sinä jäät tyydyttämättä. Tee hänelle selväksi, että otat alkupaloiksi suuhun ja sitten hänen toivuttuaan taas jatketaan yhdynnällä. Ei ehkä kannata kertoa näin suoraviivaisesti, mutta vihjaamalla, että tänään on luvassa pitkä sessio, johin kuuluu alkupalat, pääruoka ja jälkiruoka.
      Itse pidän erityisesti siitä, että suihinoton aikana saan katsella pimppiä. Eli valitse sellainen asento, jossa voit näyttää samalla häpyäsi hänelle.

      • Anonyymi

        Ja jatkoa vielä tähän. Takuuvarma on sellainen, että yhdynnällä (esim ratsastamalla) viet miehen sen rajan yli, kun hän ei voi enää peruuttaa, sitten imaiset kalun suuhun ja hoitelet loppuun. Lopputuloksena on varma suuhun laukeaminen.


    • Moi! Onhan kyse siittäkin missä , koska ja miten sen teette. Mulla on toi kans tosi tiukassa eli 1/10 päättyy suuhun. Sä voit tehdä sen tilanteen niin, että et päästä sisälle vaan jatkat loppuun. Istut vaikka sitten naaman päälle kun oot hoitanut miehes, harva pystyy heti oleen kovana sen jälkeen kun on suuseksissä lauennut. Sielöä terskan alla jänteessä ja yleensäkkin terskassa on vähän erilainen tunto herkkyys. Eli välttämättä se kielellä lipominen pelkästään ei oikeen edes tunnu miltään . Pistä suuhun ja pyöritä siellä sisällä kieltä. Myös se jos imee pelkkää terskaa liian lujaa voi viedä tuntoa. Kun käytät kättä niin muista pitää terska liukkaana eli käytä sylkeä. Se ei tee minkäänlaista vaha pintaa niin kuin jotkut rasvat. Rutmitys on myös tärkeä, niin naimisessakin tehdään. Oraalissa se on vaan haastavampaa kun suu ja kieli väsyy ja puutuu helposti ja sitten rytmi taas vaihtuu tai tulee pieni tauko ja kaikki alkaa taas alusta. Eli pidä tahti samana oli se sitten suussa tai kädessä. Pienikin tauko voi viedä taas laakin lippaaseen vaikka olis ollut just lähtemässä. Ja se sitten taas kestää kauan aloittaa alusta. Mieti se vaikka niin että sun pitää käsillä ja suulla tehdä se minkä teet pillullasi kun olet päällä. Mies yleensä tykkää myös katsoa eli älä mee "piiloon" . Älä myöskään erehdy kysyyn että tuleeko kohta....mutta se tuskin haittaa että katot silmiin välillä ja tokaset oikeeseen kohtaan jotain tuhmaa. Alussa pieni sylkäsy terskaan ja sen hierominen nänniin, toimii varmasti myös. Hiero samalla myös itseäs ja näytä että nautit. Omaa eritettä kun mies näkee naisen maistavan on sellanen pikku "lespotuhmis" juttu. Niin ja siittä kyrvästä voi ihan ottaa kiinni. Jos nahka on päällä niin voi puristaa lujempaakin kun vatkaa, jos ei niin sitte taas muustetaan se sylki.......Jos oot enenki onnistunu kyllä se nytkin lähtee. Uus ihminen pitää aina opetella. Niin ja turhaa pohdintaa ja keskustelua ei kannata..se vaan voi vaikeuttaa asioita..tsemppiä!! Mulla meni 12kk ennenku se lähti ekan kerran.

    • Anonyymi

      Hei, mahtavia vinkkejä! Tosiaan jo alussahan tuli olennainen mitä en huomannut ajatelleeni. Hän haluaa aina tyydyttää mut, ja että minä nautin ja tulen. Tosiaan, lorun loppuhan se on hetkeksi muutoin.... Ehkä paikkaan tätä menkkapäivinä...

      En myöskään osannut ajatella rytmitystä, aivan, tahtipuikot mukaan. Aiemmat ovat olleet niin herkkiä kaiketi että ihan sama, kun munaa on lutkutettu se lennättää kutin joka tapauksessa.

      Toisaalta tää voi olla hälle noloa niin sikskään ei ehkä täysin tentoudu ja anna kutin lentää.

    • Pitää olla tosiaan peli selvä että kuti saa tulla suuhun. Itse tykkään yli kaiken laueta sinne mutta vain jos siihen on lupa, kaikki kun ei tykkää siitä että täräyttää lasten kielen päälle. Ja toiseksi tietenkin se naisen tyydytys on tärkeä. Aika usein se meilläkin on ollut että panen ensin pilluun ihan likelle asti ja loppu sitten suuhun. Itse tykkään "panna" suuhun sängyn reunalla, paikalla tai vaikka nainen alla. Siihen kättä hieman väliin ja kaveriksi... varmasti lähtee.

      Monesti työmatkan jälkeen saan suuhoidolla ekan kierroksen. Minusta nyt ei paljon siinä riemua ole ja ei siinä mittavasta urheilusuorituksesta voida puhua. Ei tarvi paljon imaista, kun jo lentää... hieman hiuksista kiinni ja koko lasti kurkusta alas....

    • Anonyymi

      Itse olen käyttänyt enemmän voimaa huulilla hieman terskan alapuolelta liikuttaessa kalua suussa muuten kevyemmin ja se on toiminut, että on tullut

      Myös sormia kalun tyvellä puristaen

      • Anonyymi

        Hyi hemmetti kuka oikeesti ottaa poskeen kenenkään limasta nuijaa yök 🤑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi hemmetti kuka oikeesti ottaa poskeen kenenkään limasta nuijaa yök 🤑

        Jos sen johonkin reikään ottaa, miksei sitten suuhun? Herkkua... nam 😛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sen johonkin reikään ottaa, miksei sitten suuhun? Herkkua... nam 😛

        Pillusta suoraan limainen kulli suuhun sykkimään... Parasta 👌👍 ja pitkä suudelma perään nam.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Pillusta suoraan limainen kulli suuhun sykkimään... Parasta 👌👍 ja pitkä suudelma perään nam.

        Just näin! Tuo on jotenkin aivan erityisen sexyä. Itse tykkään naidessa välillä siirtyä antamaan naiselle suuseksiä ja kun maku on niin herkullinen, niin annan välillä tikkarini naiselle myös nautittavaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just näin! Tuo on jotenkin aivan erityisen sexyä. Itse tykkään naidessa välillä siirtyä antamaan naiselle suuseksiä ja kun maku on niin herkullinen, niin annan välillä tikkarini naiselle myös nautittavaksi.

        Sama, kiva maistella välillä pantua pimpsaa...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe