Olen yksinäinen erakko.Sunnuntaina on isänpäivä.Ehkä poika tulee käymään luonani.
Tytär ainakin soittaa ja laittaa kortin ja paketin.Emme ole tavanneet kesän jälkeen.
Isänpäivä.
8
113
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää Isänpäivää kaikille teille yksinäiset isät.
- Anonyymi
Meidän perheessämme ei ole koskaan juhlittu isänpäivää eikä äitienpäivääkään. Tarhassa ja koulussa lapset joutuivat piirtelemään äitienpäiväkortteja, mutta siihen se jäi. Molemmat ovat vain kauppiaiden keksimiä päiviä jotta saavat myyntiä lisätyksi.
- Anonyymi
Noinhan se on! Jokainen päivä vuodesta on äitien ja isien päivä.
- Anonyymi
Isänpäivää alettiin juhlia 1970-luvulla.Isämme kuoli 1966.
Meillä ei koskaan ollut isänpäivää. - Anonyymi
Tytär soitti isänpäivänä.Lähetti myös kortin.Poika kävi tapaamassa erakko-isäänsä.
Ihan mukavasti meni isäpäivä. Jotenkin voisin kuvitella, et noi tapaamiset on aika kiusallisia. Siellä on isukki yksinään ja poika tulee käymään. Koetetaan keksiä jutun tynkää ja ehkä juodaan kahvia. - Ota tuosta munkkia.
Ääh. Ikäviä nuo eroperheet. Se on sitten mitä on.
Ja samaten uusioperheet. Ei siinä ole kellään kivaa.. Eihän sille tietenkään mitään voi, jos on eroon ajauduttu.
Itse olen mieluummin yksin lapsettomana kuin tuollaisessa tilanteessa.
Nykyään erotaan niin paljon, että perheenperustaminen olisi tilastojen valossa riskisijoitus..Sen ovat lukemattomat miehet saaneet oppia kantapään kautta.- Anonyymi
Tapaamiset menneet aina hyvin.Suhteet on kunnossa.On aina mukava tavata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapaamiset menneet aina hyvin.Suhteet on kunnossa.On aina mukava tavata.
Isä on voinut pettää äitiä ja ero tuli siksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505157Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.672935Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2831448Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721143Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok761069- 1291062
- 1701038
- 49924