Minkälaista hintaa Haminan rengasliikkeissä pyydetään renkaanvaihdosta?
Renkaanvaihto
16
779
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu siitä paljonko maksat väliä.
- Anonyymi
Etkö ymmärtänyt kysymystä?
- Anonyymi
Etkö ymmärtänyt vastausta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ymmärtänyt vastausta?
Aloituksessa kysytään hintaa. Taisi joku kallis renkaanvaihtaja ottaa herneen nenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksessa kysytään hintaa. Taisi joku kallis renkaanvaihtaja ottaa herneen nenään.
Hinnastahan onkin vaikeinta puhua. Kilpailu käydäänkin sillä kuka osaa parhaiten kehua omaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinnastahan onkin vaikeinta puhua. Kilpailu käydäänkin sillä kuka osaa parhaiten kehua omaansa.
Kaikkein vaikeinta tuntuu olevan soittaa rengasliikkeeseen ja kysyä mitä vaihto maksaa. Syynä lienee köyhäksi leimautumisen pelko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkein vaikeinta tuntuu olevan soittaa rengasliikkeeseen ja kysyä mitä vaihto maksaa. Syynä lienee köyhäksi leimautumisen pelko?
hintahan riippuu esim renkaan koosta
- Anonyymi
köyhällä toyota kuskilla taisi mennä herneet nenään..Tämä mikään rengashotelli ole.
- Anonyymi
No kun ei tullut yhtään asiallista vastausta, niin pitäkää tunkkinne vaihdan itse.
- Anonyymi
Paljonko velotat jos vaihdat minunkin Kiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko velotat jos vaihdat minunkin Kiaan?
saatana meni omastakin autosta helma kurttuun tunkin kaatuessa .muille en vaihda
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saatana meni omastakin autosta helma kurttuun tunkin kaatuessa .muille en vaihda
Vien sitte naapurikylän markettiin, siellä vaihuu 25 egellä.
- Anonyymi
Mikä marketti?
- Anonyymi
Prisma Sutela, 25€ vaihto tapahtuu parkkihallissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prisma Sutela, 25€ vaihto tapahtuu parkkihallissa.
P.s jono noin 30min.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.s jono noin 30min.
Sopivasti ehtii käydä kaupassa sillä aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk843177Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921803Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871653- 1381499
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651448- 1621403
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur881282Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991242- 851229