Mitä ihmettä tämä voi olla?
Kirkasta limaa tulee joskus pitkänkin ajan jälkeen vessassa käynnin jälkeen. Todella ärsyttävää ja inhottavaa varsinkin kun on kaupungilla asioita hoitamassa. Sitä ei pysty hallitsemaan se vaan tulee. Vatsa ei ole yhtään kipeä ei mitään kipua missään. En ole tästä niinkään hirveästi huolissani vaan ärsyyntynyt. Tätä on jo jatkunut pitkään. Olen normaali painoinen nainen ja syön terveellisesti kuitua on ruokavaliossa mielestäni tarpeeksi. Olisiko täällä ihmisiä jotka on kokenut samaa. Kiitos vastauksista!
Kirkas lima ulostuksen jälkeen
Anonyymi
1
130
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kuulu tulla limaa tuolla tavalla. Onko lääkäriin meno mahdoton ajatus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762534Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2852237Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1441194Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 76830
- 71815
- 106808
- 65807