Persujen venäjäkytkös

Anonyymi

Persut ja heidän politiikkansa on osoittanut kiistattoman kiilusilmäisen venäjämielisyyden? Miksi Hallaahon persut ovat epäisänmaallisia. Soinia isänmaamme kaipaa, persutkin.

20

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persujen Venäjä ensin teeman vuoksi ääneni menee Kokoomukselle.

    • Anonyymi

      Vittu taas venäjää , joko tuhat avausta mennyt rikki ? Tutustu vaikkapa wikipedian kautta SDP : n historiaan jonka esi-isäpuolue on 1918 perustettu Venäjällä , perintönä punainen lippu ja kommunistinen aate ja toiminta .

      • Anonyymi

        ano 19:36 oletko huomannut että venäjällä on nykyään vallassa äärioikeistolainen diktatuuri eli se on persujen ihannevaltio ja johtajana persujen idoli v. putin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ano 19:36 oletko huomannut että venäjällä on nykyään vallassa äärioikeistolainen diktatuuri eli se on persujen ihannevaltio ja johtajana persujen idoli v. putin.

        olemme kyllä huomanneet että toistat tuota joka päivä.
        Mutta se venäjä on vasurien ihannevaltio ja putin on vasurien idoli.

        Eiks je'h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ano 19:36 oletko huomannut että venäjällä on nykyään vallassa äärioikeistolainen diktatuuri eli se on persujen ihannevaltio ja johtajana persujen idoli v. putin.

        Putin on neuvostoliiton kasvatti ja entinen KGB-upseeri.

        Hänhän sanoi että neuvostoliiton hajoaminen oli hänen elämänsä suurin katastrofi.


        Ai että äärioikeistolainen diktatuuri heh eheh heheh heh heh heh ehh ehhehhh


      • Anonyymi

        Persujen venäjäkytkökset pitää selvittää perinpohjin?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen venäjäkytkökset pitää selvittää perinpohjin?!

        onks tällä putinvasurilla nyt kaikki hyvin ??
        Ikävä neuvostoliittoa taas ???..


    • Anonyymi

      Soinin isänmaallisuus oli persuille liikaa. Tilalle piti saada venäjämielinen puoluejohto.

      • Anonyymi

        Mutta demareilla ja vasemmistoliitolla on jo sellainen, eikö se riitä vasureille???

        Miksi vasurit vaativat että muillakin puolueilla pitää olla venäjämyönteinen johto ??

        Käsittämätöntä idiotismia.


    • Anonyymi

      Siihen puolueeseen hakeutuvat vahvaa isähahmoa ( diktaattoria) kaipaavat, joille uutisvälineeksikin riittäisi media joka kertoo vain heidän kannalta mukavia uutisia. Trumppia ja Putinia ihaillaan vailla mitään kritiikkiä. Kommunisteja, tai vähintään vihervasemmistolaisia ovat kaikki toisinajattelijat, kokoomuskin. Jussin pitäisi sitten hallita linjauksillaan näin ahdasmielistä kannattajajoukkoa. Kun vastuuseen joutuu, hajoaa kuin ilmapallo.

      • Anonyymi

        nooh, vasurit vain etsivät täältä isähahmoa itselleen....


    • Anonyymi

      Tietääkö persujen EU-mepit edes mitä tekevät? vai kulkevatko he vain uskonnollisessa hurmoksessa kuin lampaat muiden perässä?

      • Anonyymi

        Tietääkö Vasurien EU-mepit edes mitä tekevät?

        Vai kulkevatko he vain kommunistisessa hurmoksessa kuin tsuhnat muiden perässä?


    • Anonyymi

      Ilmeisesti kommunismiin kuuluu läpi yön valvominen ja luokkavihollisten jahtaaminen vaikka sängyn alta.

      • Anonyymi

        Te nykypersut rakastatte valehtelemista, eli ns. trumpismia. Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te nykypersut rakastatte valehtelemista, eli ns. trumpismia. Miksi?

        onks tällä putinvasurilla nyt kaikki hyvin ??
        Ikävä neuvostoliittoa taas ???..


      • Anonyymi

        Kuka muuten koko "venäjä" -kytköksen edes keksi mielikuvituksessaan alunperin?


    • Anonyymi

      Onko Teuvosta kuulunut muuta kuin viihdelehtien sensaatiopalstat kertovat. Teuvoa äänestäneet ovat varmaan tyytyväisiä. Ajaa heidän asiaansa, saa kovaa palkkaa, kukaan vain ei tiedä mitä oikeesti tekee työkseen.

    • Anonyymi

      Suomen vihervasemmisto = Islam.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe