Kysymys Kamuttajalle.

Anonyymi

Voisko sinuun ottaa yhteyttä jotenkin, jos vaikka joku sp. tai joku muu keino. Vosit netota kivasti joten kannattaa antaa vinkki miten saa yhteyden.
Luolamies.

46

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kamuttajaan saavat lieksalaiset parhaiten yhteyden tämän palstan kautta. Hän asuu hyvin monessa paikassa, jolloin yhteydenotto on mahdotonta. Vuonna 2013 hän asui jonkin aikaa Iivantiirassa. Kun asuinpaikka paljastui, hän muutti seuraavalle asuinpaikalleen Talman maakuntaan Lallerolammen rannalle. Nykyistä asuinpaikkaa ei tiedä Suomen salainen peltipoliisikaan, varottajasta puhumattakaan. Sähköpostinkantajakaan ei pysy Kamuttajan perässä. Sähköpostinkantoa on vähennetty viime vuoden aikana kahdella päivällä viikossa. Sitä jaetaan vain tiistaista torstaihin.

    • Anonyymi

      Kamuttaja on vetäytynyt jo talviteloille. Näin sen männäviikolla vievän sammalia talvipesäänsä, ja kisko hirvenraatoa talvimuonaksi. Siellä Piiroislouhilla näkyi nostavan antennia että voi seurata kutsuuko Rumppi sen esikuntaansa jos voittaa oikeustaistelut.

    • Anonyymi

      Itsenäisyyspäivänä se seisoo kunniavartiossa Jätkänpatsaalla joten silloin sinne.

    • Anonyymi

      Hissanmaikk menee pienten lasten kanssa viereen ottamaan selfietä.

      • Anonyymi

        Kamuttajaa ei ole olemassa eräs toinen sininen vain leikkii meillä.wanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamuttajaa ei ole olemassa eräs toinen sininen vain leikkii meillä.wanha.

        Kyllä Kamuttaja on enemmän totta kuin joulupukki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Kamuttaja on enemmän totta kuin joulupukki.

        Levantin Jussi Jalonen yliopistojen ja korkeakoulujen taloudellista asemaa vahvistui päättäjien helmikuun manifesti Suomi ei ottanut kantaa hissanmaik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Levantin Jussi Jalonen yliopistojen ja korkeakoulujen taloudellista asemaa vahvistui päättäjien helmikuun manifesti Suomi ei ottanut kantaa hissanmaik

        Katos kun hullu on taas hereillä ja aktiivinen.


    • Anonyymi

      Ettekö tuota ole vielä ymmärtäneet että Kamuttaja on sama kuin autoliike KAMUX .
      ;-)

      • Anonyymi

        Olen töissä kyseisessä autoliikkeessä, ja voin hieman paljastaa taustaa. Eräs sen osakkaista on henkilö jota sanotaan kamuksi joskus kamuttajaksi. En tiedä onko sama mies vai eri.
        En ole nähnyt koskaan häntä kuullut vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen töissä kyseisessä autoliikkeessä, ja voin hieman paljastaa taustaa. Eräs sen osakkaista on henkilö jota sanotaan kamuksi joskus kamuttajaksi. En tiedä onko sama mies vai eri.
        En ole nähnyt koskaan häntä kuullut vain.

        Sama mies on, eli jo vähän vanhempi herra jota vaeltavaksi Kamuttajaksi kutsutaan.

        Et koskaan löydä Kamuttajaa - hän löytää sinut ja kun Kamuttaja kysyy, silloin vastataan!

        Herätä pimeässä ja nähdä Kamuttajan kasvot - mikä kaamea kohtalo lieksalaiselle!

        Toisinaan Kamuttaja poistuu kotoaan ja liikkuu Lieksan kaduilla kuin kuka tahansa meistä.

        Että tälläistä juttua on liikkeellä Kamuttajasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen töissä kyseisessä autoliikkeessä, ja voin hieman paljastaa taustaa. Eräs sen osakkaista on henkilö jota sanotaan kamuksi joskus kamuttajaksi. En tiedä onko sama mies vai eri.
        En ole nähnyt koskaan häntä kuullut vain.

        Hei kyseleppäs siellä liikkeessä jos joku tietäisi jotain, olisi jo aika tulla selvyys tähän, alkaa kyllä jo ärsyttääätuollainen piileskely.


    • No mikäs hätänä aloittajalla?
      Ei minuun saa muuten yhteyttä, kuin käyt laittamassa kirjeen Piiroislouhilla olevaan postilaatikkooni.
      Käyn siellä viikoittain tarkistamassa Eurojaskassa tulleet voittoni.
      En tarvitse lisää mynttiä.
      Tarvitsen vihjeitä miten voisi saada enemmän kulumaan, ettei alimmaiset pääsisi niin pahasti homehtumaan, kuin nykyään käy.

      • Anonyymi

        Onko sinulle tuttuja nämä pari kaveria? Toista sanotaan pomottajaksi ja toista setää namuttajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulle tuttuja nämä pari kaveria? Toista sanotaan pomottajaksi ja toista setää namuttajaksi.

        Merovinkien saapas nähdä mitä kaikkea muuta hyytyy on iilimato Etelä-Suomessa faarao cygnus komu kotiin hissanmaik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merovinkien saapas nähdä mitä kaikkea muuta hyytyy on iilimato Etelä-Suomessa faarao cygnus komu kotiin hissanmaik

        Komu ja pienet lapset lähti hiihtämään eilen illalla yötämyöten siperiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komu ja pienet lapset lähti hiihtämään eilen illalla yötämyöten siperiaan.

        Minkalaiset lie voiteet olleet suksiinpohjissa kun pikkusen eppäilen ettei ainakaan Suomen puolella niin kovinkaan luistavat kelit taija vielä olla.
        Onhan se Siperia kyllä Ruoveilläkin eikä Lieksasta oo sinne kovin kummone matka kun suunnillee 450 kilometrii. Kyllä sitä sinne asti hiihtää vaikka vähän huonommallakin luistolla.


    • Elkääpä höpöttäkö, kyllä Kamuttaja on ihan hengissä oleva henkilö. Asuu Espoossa, enempää en minäkään tiedä mutta olemme Ukko Heikki Kiiskisen kautta heimokantaa. Minut on ainakin yksi tunnistanut, mutta lupasi olla kertomatta kuka olen.

      • Anonyymi

        Mikä vahinko, nyt ollaan uutispimennossa kun ei tiedetä kuka se on noin mukava ja muita parempi eläjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vahinko, nyt ollaan uutispimennossa kun ei tiedetä kuka se on noin mukava ja muita parempi eläjä.

        koeta kestää tämä vastoin käyminen.


      • Anonyymi

        En usko alkuunkaan että et tiedä enempää et vaan kerro. Jos kerran olette sukulaisia niin varmaan joku suvustasi tietää joten kakase ukko ulos äläkä luiruile ja lieroile. Sehäön voi istua vakka kakolassa paraillaan ja olla vaikka pahakin jengiläinen. Ei se muuten salailisi jos olisi puhtaat jauhot pussissa. Samanlaisia lotahousuja olette molemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko alkuunkaan että et tiedä enempää et vaan kerro. Jos kerran olette sukulaisia niin varmaan joku suvustasi tietää joten kakase ukko ulos äläkä luiruile ja lieroile. Sehäön voi istua vakka kakolassa paraillaan ja olla vaikka pahakin jengiläinen. Ei se muuten salailisi jos olisi puhtaat jauhot pussissa. Samanlaisia lotahousuja olette molemmat.

        Livanduk Hambeev osti kokajan tehtaan palveluksessa vuoden ajan sekoittaen noin hyytyy opetus ja koulutus alkaaensi hissanmaik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Livanduk Hambeev osti kokajan tehtaan palveluksessa vuoden ajan sekoittaen noin hyytyy opetus ja koulutus alkaaensi hissanmaik

        Harison Tillard soutaa hymyilevä ja vuotias nainen on myös kahden veron teemana hissanmaik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko alkuunkaan että et tiedä enempää et vaan kerro. Jos kerran olette sukulaisia niin varmaan joku suvustasi tietää joten kakase ukko ulos äläkä luiruile ja lieroile. Sehäön voi istua vakka kakolassa paraillaan ja olla vaikka pahakin jengiläinen. Ei se muuten salailisi jos olisi puhtaat jauhot pussissa. Samanlaisia lotahousuja olette molemmat.

        Jos on Kakolassa niin se on tosi rikas mies. Olet tainnut tipahtaa kärryiltä jo kauan sitten, kun et tiedä mikä Kakola on nykyään.


      • Anonyymi

        Todennäköisesti monille muillekin tuottaa jonkin verran vaikeuksia ymmärtää mitä herra "hissanmaik" tarkoittaa kirjoituksillaan.
        Tämä varsinainen persoona lienee niin erinomainen nero ettei tuollaisia kirjoituksia rahvaan edustajat kykene tulkiseman ja kääntämään normaalille suomen kielelle!
        Tosin asiaan saattaa olla toisenlainenkin selitys, mutta sen voi arvailla jokainen lukija itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti monille muillekin tuottaa jonkin verran vaikeuksia ymmärtää mitä herra "hissanmaik" tarkoittaa kirjoituksillaan.
        Tämä varsinainen persoona lienee niin erinomainen nero ettei tuollaisia kirjoituksia rahvaan edustajat kykene tulkiseman ja kääntämään normaalille suomen kielelle!
        Tosin asiaan saattaa olla toisenlainenkin selitys, mutta sen voi arvailla jokainen lukija itse.

        Esitä nyt joku teoria minä tavallinen maalainen en tajua mikä tyyppi se oikein on. Jotain sillä on pahasti pielessä sen luulen ymmärtäväni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En usko alkuunkaan että et tiedä enempää et vaan kerro. Jos kerran olette sukulaisia niin varmaan joku suvustasi tietää joten kakase ukko ulos äläkä luiruile ja lieroile. Sehäön voi istua vakka kakolassa paraillaan ja olla vaikka pahakin jengiläinen. Ei se muuten salailisi jos olisi puhtaat jauhot pussissa. Samanlaisia lotahousuja olette molemmat.

        En ole miestä tavannut enkä tunne sen kummemmin, paljon aikaisemmissa kirjoituksissa paljastui että olemme sukulaisia. Täytyy olla aikamoinen salapoliisi joka selvittää tuon. Minä en paljasta nimiä missään tapauksessa, niin paljon on jämätty hänen henkilöstään. Minut tunnisti eräs joka kävi täällä etelässä kylässä ja juteltiin Lieksan asioista.


      • Anonyymi
        rotestimökinpoika kirjoitti:

        En ole miestä tavannut enkä tunne sen kummemmin, paljon aikaisemmissa kirjoituksissa paljastui että olemme sukulaisia. Täytyy olla aikamoinen salapoliisi joka selvittää tuon. Minä en paljasta nimiä missään tapauksessa, niin paljon on jämätty hänen henkilöstään. Minut tunnisti eräs joka kävi täällä etelässä kylässä ja juteltiin Lieksan asioista.

        Taidat olla itse kamuttja se on sinun alter egosi. Nyt tajusin totuuden vai sinä se oletkin no en kerro muile. oltiin samalla luokalla koulussa ethän sinä miäään lieksan herttua ole joten lopeta leikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla itse kamuttja se on sinun alter egosi. Nyt tajusin totuuden vai sinä se oletkin no en kerro muile. oltiin samalla luokalla koulussa ethän sinä miäään lieksan herttua ole joten lopeta leikki

        Laumaeläin kiistoja yhteensä noin vrk vanha sanonta pitää paikkansa niin kaukana ole katsonut huolimatta nukkuu vielä uskalla tulla mukaan hissanmaik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esitä nyt joku teoria minä tavallinen maalainen en tajua mikä tyyppi se oikein on. Jotain sillä on pahasti pielessä sen luulen ymmärtäväni.

        1. teoria:
        Hissanmaik luiskahtanut työn uuvuttamalta kätilöltä synnytysosastolta viidennesä kerroksessa siellä kantaessa ja erittäin hankalassa paikassa, eli portaiden yläpäässä.
        Siitäpä sitten pää edellä kolissut alaspäin kellarikerrokseen asti kuin parempikin pingispallo, joten ei voinut välttyä lievää vakavimmilta seurauksilta.

        2.teoria
        Hissanmaik pudonnut pienenä ollessaan keskipakoisperiaatteella toimivaan, laitosten käyttämään pyykinkuivauskoneeseen. Ei tarvinne selittää mitä tapahtuu kun kierroksia on 2500 minuutissa ja pyöriminen kestää varttitunnin!

        3. teoria
        Perimä, eli suvussa runsaana esiintyvä valuvirhe.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla itse kamuttja se on sinun alter egosi. Nyt tajusin totuuden vai sinä se oletkin no en kerro muile. oltiin samalla luokalla koulussa ethän sinä miäään lieksan herttua ole joten lopeta leikki

        Tuo oli päivän paras! Jos tunnet minut niin otapa numero selville ja soita, epäilen että ei tarvitse vahtia puhelinta.


      • Anonyymi
        rotestimökinpoika kirjoitti:

        Tuo oli päivän paras! Jos tunnet minut niin otapa numero selville ja soita, epäilen että ei tarvitse vahtia puhelinta.

        Soitan viikon sisällä mutta keksiyöllä monena yönä peräkkäin. Olen se jota aina kiusasit välitunneilla jojo nyt muistat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Soitan viikon sisällä mutta keksiyöllä monena yönä peräkkäin. Olen se jota aina kiusasit välitunneilla jojo nyt muistat

        Sen kun soittelet, kiusannut en ole ketään. Päinvastoin minua on kiusattu kouluaikana aika rankasti.


      • Anonyymi
        rotestimökinpoika kirjoitti:

        Sen kun soittelet, kiusannut en ole ketään. Päinvastoin minua on kiusattu kouluaikana aika rankasti.

        Ei tuo ääliö tiedä kuka sinä olet joten ole rauhassa ja ikävää että sinua on kiusattu.
        Kohtalotoveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo ääliö tiedä kuka sinä olet joten ole rauhassa ja ikävää että sinua on kiusattu.
        Kohtalotoveri.

        Jussi lama väärä tieto siitä että neuvo serkku mökki on ollut päivänä tammikuuta 8mg validiumia ja pienet lapset kotiin hissanmaik hissanmaik valmistus hissanmaik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jussi lama väärä tieto siitä että neuvo serkku mökki on ollut päivänä tammikuuta 8mg validiumia ja pienet lapset kotiin hissanmaik hissanmaik valmistus hissanmaik

        Taas hissan päässä sirittää. Mikset voi mennä lääkäriin että saisit apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas hissan päässä sirittää. Mikset voi mennä lääkäriin että saisit apua.

        Ei sitä tiiä miten mukava on olla hulluna!
        Eikö jossain päin Suomea sen kaltaisia kutsuta nimellä "onnellinen"
        ;-)


    • Anonyymi

      Asuuko kamu yksisiskoistasi vielä Lieksassa? En paljasta kuka olet vaikka vastaat rehellisesti. Aloittaja.

      • Anonyymi

        Typerys olet. Minä kävin saattamassa asemaravitolan luota Kamuttajan siskon poskisuudellen.

        TAI, JOS EI OLLUT VARSINAINEN aito SISKO, AINAKIN SERKKU oli varmasti. Ja jos ei serkku olut, oli ainakin täysin kaima. Nimeltään Liisa.
        Hän kysyi jotain juomaan. Kun juna meni, ymmärsin vasta sitten juomat. Ja huusi vielä, että tupla V. Nyt vasta sen oivallan.

        Aika veikeää, jos paljon tietää.


      • Asuu ainakin yhdeksän.
        Minulla on 13 siskoa ja kahdeksan veljeä.
        Veljet asuu kaikki Lieksassa ja yhdeksän siskoani, joten ketä heistä tarkoitat.

        Minä olin perheen kuopus, ja siksi jouduin maailmalle, kun vanhemmat eivät ehtineet kurittaa kaikkia.


      • Anonyymi
        kamuttaja kirjoitti:

        Asuu ainakin yhdeksän.
        Minulla on 13 siskoa ja kahdeksan veljeä.
        Veljet asuu kaikki Lieksassa ja yhdeksän siskoani, joten ketä heistä tarkoitat.

        Minä olin perheen kuopus, ja siksi jouduin maailmalle, kun vanhemmat eivät ehtineet kurittaa kaikkia.

        Hei jos katsot tätä Kamuttaja niin käytkö katsomassa tuota henkilöhistoriaan liittyvää kysymystä.


      • Anonyymi
        kamuttaja kirjoitti:

        Asuu ainakin yhdeksän.
        Minulla on 13 siskoa ja kahdeksan veljeä.
        Veljet asuu kaikki Lieksassa ja yhdeksän siskoani, joten ketä heistä tarkoitat.

        Minä olin perheen kuopus, ja siksi jouduin maailmalle, kun vanhemmat eivät ehtineet kurittaa kaikkia.

        Kamuttaja unohti nyt ne siskot ja veljet joita ei ole virallisesti tunnustettu eli tiedossa.
        Niitä on vähintäin vielä toinen puoli lisää.


    • Anonyymi

      Luulin että pankkakoskella olis olllu?

      • Anonyymi

        Laitapa aloittaja Kamuttajalle sähköpostia, niin saat selvitettyä mieltäsi askarruttavat asiat. Ja saat sen pankkiyhteystiedon myös jolla lupaamasi "kiva nettoaminen" sitten Kamuttajalle toteutuu.

        Osoitehan on kaikilla lieksalaisilla tiedossa: [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitapa aloittaja Kamuttajalle sähköpostia, niin saat selvitettyä mieltäsi askarruttavat asiat. Ja saat sen pankkiyhteystiedon myös jolla lupaamasi "kiva nettoaminen" sitten Kamuttajalle toteutuu.

        Osoitehan on kaikilla lieksalaisilla tiedossa: [email protected]

        Kamuttaja on Piiroislouhen paroni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamuttaja on Piiroislouhen paroni.

        Käy nyt kamuttaja katsomassa tuota hautakivistä tehtyä aloitusta.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe