Miten paperittomat työskentelee?

Anonyymi

Vihreät sanoivat, että sellaiset paperittomat jotka ovat voineet saada työpaikan ja ovat työssä, tälkä syyllä voidaan myöntää oleskelulupa.
Miten voi olla työssä, kun ei ole pankkitiliä, osoitetta eikä henkilötunnusta. Miten tälläisestä työntekijästä hoidetaan lain vaatimat velvotteet. Todellisuudessa on tehty pimeää työtä.

32

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja sitten ne ovatkin hokkuspokkus ihmiskaupan uhreja ja saavat oleskeluluvan. Sen jälkeen he taatusti vain oleskelevat.

      • DeLuxe elämää jonka elämän veronmaxajat maxaa


    • Anonyymi

      Ohisalon mielestä ne jopa maksaa veroja Suomeen, miten se onnistuu ilman papereita.

      • Hutisalo nyt puhuu huti puheitaan


    • Anonyymi

      Täytyy myöntää että Ohisalo ei taida nauttia enää kenenkään luottamusta, kuten ei Marin tai muukaan hallitus. Näistä ei ole ministerin tehtäviin eikä mihinkään päättäviin elimiin. Rikollisia ovat lähinnä.

    • Anonyymi

      Näistä paperittomista pummeista pitäisi pystyä puhumaan avoimesti paskasakkina, ilman että on tekaistussa oikeudenkäynnissä taloudellisesti rangaistavana.

      Ne eivät Suomeen kuulu!

      • Anonyymi

        Jos Ohisalo on toista mieltä, niin ottaisi edes kymmenen sellaista kämppäänsä asumaan! Pääministeri Sipiläkin katui tarjoustaan.


    • Anonyymi

      ei paperiton saa avattua edes pankkitiliä, tämä ministeri on valehtelija ja hänen on erottava koska valehtelee.

    • Anonyymi

      Valtio jakaa näille nimettömiä prepaid mastercard kortteja joihin palkka maksetaan. Aika kyseenalaista touhua jos suoraan sanotaan.

      • Anonyymi

        Sinullekko ne pitäisi sitten jakaa, työttömälle pellelle. Ihan oikein että reippailla työtätekevillä maahanmuuttajilla on paikka minne laittaa pesämuna. Hehän saattavat säästää vaikka tontin ostoa varten ja päästä näin ihan maan omistajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullekko ne pitäisi sitten jakaa, työttömälle pellelle. Ihan oikein että reippailla työtätekevillä maahanmuuttajilla on paikka minne laittaa pesämuna. Hehän saattavat säästää vaikka tontin ostoa varten ja päästä näin ihan maan omistajaksi.

        Reippaita työtätekeviä? Älä naurata... Rintama- ja sotilaskarkureita, jotka käyttävät järjestelmää häikäilemättömästi hyväksi. Irakin kurdit ovat pahimpia rikoksentekijöitä pääkaupunkiseudulla. Huumeet, raiskaukset ja rahanpesu. Rikoksella hankitut eurot pestään parturiliikkeissä ja pitzerioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reippaita työtätekeviä? Älä naurata... Rintama- ja sotilaskarkureita, jotka käyttävät järjestelmää häikäilemättömästi hyväksi. Irakin kurdit ovat pahimpia rikoksentekijöitä pääkaupunkiseudulla. Huumeet, raiskaukset ja rahanpesu. Rikoksella hankitut eurot pestään parturiliikkeissä ja pitzerioissa.

        Arvostan 😔 Olen kanssasi samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Reippaita poikia kun töitä haetaan vaikka lähtömaassa ei ole papereita myönnetty.

    • Anonyymi

      Oleskelulupa tullaan myöntämään niille, jotka jo täällä oleskelevat.

      Myös niille myönnetään oleskelulupa, jotka täällä jo työskentelevät ilman lupaa ja maksavat veronsa eivätkä ole vielä tehneet mitään rikoksia.
      Luvatta työskentelyä ja luvatta maassa oleskelua ei katsota rikokseksi, jos ei ole ajanut esim. ylinopeutta omistamallaan yksityisautolla.

      • Anonyymi

        Etkö ymmärrä, ettei voi työskennellä laillisesti jos ei ole hetua, eikä pankkitiliä. Se o mahdottomuus hoitaa yhteiskunnalle kuuluvat velvoitteet.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vihreät ovat luoneet ihmiskaupan ja ilmaisen työvoiman maahamme, siten saa pysyvän oleskeluluvan..,

    • Anonyymi

      Vihree-punikien valesta ja suomalaisen nöyryytystä kaikki näitten puuhastelu

    • Anonyymi

      Mistä työnantaja voi löytää paperittoman ja vielä palkata. Aika erikoinen tapaus.

      • Anonyymi

        Ne on "muka" töissä jonkun tutun pizeriassa ilman palkkaa jonkin aikaa että saavat oleskeluluvan ihmiskaupan uhrina. Maksavat siten bonukset oleskeluluvasta pizzerian pyörittäjälle. Täysin suunniteltu juttu. Suomalaiset päättäjät ovat täysin tyhmiä tai tekevät avoimesti myyrän työtä tuhotakseen suomen.
        Kirtäkää kaukaa nämä paikat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on "muka" töissä jonkun tutun pizeriassa ilman palkkaa jonkin aikaa että saavat oleskeluluvan ihmiskaupan uhrina. Maksavat siten bonukset oleskeluluvasta pizzerian pyörittäjälle. Täysin suunniteltu juttu. Suomalaiset päättäjät ovat täysin tyhmiä tai tekevät avoimesti myyrän työtä tuhotakseen suomen.
        Kirtäkää kaukaa nämä paikat.

        Työtä ilman palkkaa ei saa teettää, sekin on laitonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työtä ilman palkkaa ei saa teettää, sekin on laitonta.

        Nämähän noudattaakin Suomen lakia ihan pilkulleen, vai?


    • Anonyymi

      Vihreät = rikollispuolue

      valtiopetturit kuuluu linnaan!

      • Anonyymi

        Suurinosa suomalaisista kannattaa Vihreitä, joten sinä olet sa valtion petturi enemmistön äänin.


    • Anonyymi

      Elikkäs vihreät luovat matuille taas lisää rikollisia markkinoita. Pizzeriayrittäjä Ali palkkaa Ali Kakkosen pizzeriaansa täydellä palkalla. Käytännössä Ali Kakkonen maksaa palkastaan takaisin 80 prosenttia seuraavat kaksi vuotta jotta saa maksettua työlupansa. Ali Kakkonen yhdistää perheensä Suomeen. Ei ole enää vitsi sanoa vihreitä maanpettureiksi, sitä he todellakin ovat.

    • Anonyymi

      Ovat työssä vaikkapa maan suurimmassa sipulin tuottajalla. Istuttavat, kitkevät korjaavat, kuorivat, pakkaavat, kuutioivat, pakastavat, toimittavat sipuleita asiakkaille.
      Lisäksi ylläpitävät tuotantoa tehtaassa, korjaavat ja huoltavat koneita.

      • Anonyymi

        Ei mikään laillinen yritys palkkaa laittomia ja paperittomia ihmisiä, joten eläpä höpötä.


    • Anonyymi

      RKP harohampainen hurri kiirehtii lakiesitystä. Ovatko nämä paperittomat alipalkalla keräämässä Munsalan tomaatteja, ilmeisesti.

    • Ei ne oo paperittomia.Vaan laitomasti maassa olevia olioita

      • Anonyymi

        Sanoit juuri niinkuin se asia on. RESPECT!


    • Mitens niiden eläkekiertymät on ???

    • Anonyymi

      Vihreät on mielipuolia

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe