Nastapellet saaneet jo

Anonyymi

Nastapelletkin äänistä päätellen saaneet jo jyrsimet laitettua autoon. Etelässä ainakin paria aamua lukuunottamatta suurimmalla osalla aivan turhaan. Saisivat sitten edes keväällä viimeistään toukokuussa ne taas vaihdettua.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko näin, ettei korona aikana mielenterveyspalvelut toimi?

      • Anonyymi

        Uutisista ja tämän(kin) aloituksen tekijästä voi varmuudella päätellä, että näin on.


    • Anonyymi

      Ei näytä mielenterveyspalvelut toimivan. Näitä autottomien aloituksia kun lukee.
      Toivottavasti myös julkisista kulkuneuvoista tarkastetaan ettei vaan sattuisi mitään talvirenkaita alle. Varokaa keliä se voi muttua. Muuttakaa myös otsikot.

    • Anonyymi

      Johan nämä nastapellet ovat jauhaneet maanteitä pilalle kuukauden näillä idioottimaisilla piikkipyörillään. Nastoille sellainen vero että tuntuu!

      • Anonyymi

        Oletko ajatellut terapeutilla käyntiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ajatellut terapeutilla käyntiä?

        Kun argumentteja ei nastapellellä ole, niin sammakot lentelevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ajatellut terapeutilla käyntiä?

        Yritä toki parmmin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun argumentteja ei nastapellellä ole, niin sammakot lentelevät.

        Kyllä sinulla viiraa päässä pahemman kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinulla viiraa päässä pahemman kerran.

        Eniten viiraa teillä, jotka tilailette kinkkinastarenkaita netistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eniten viiraa teillä, jotka tilailette kinkkinastarenkaita netistä.

        Ei täällä kukaan kinkkinastarenkaista kirjoittanut mitään. Pysy asiassa.


    • Anonyymi

      Bimmeri tarvitsee piikkipyörät ja pari läskiä poitsua takapenkille painoksi.

    • Anonyymi

      Ainankin meidän psykoterapeutti mielenterveys asema Valskaamoon on tullut paljon kyselyitä nastarengas-, sekä myös sumuvalopelleistä. Emme pysty kaikkia potilaita edes ottamaan vastaan suuren kysynnän vuoksi.

      Meidän tietoturva-asiat on niin ja näin, mutta emme paljasta potilaskertomustasi kevein peruistein. Voimme jopa kysyä lupaasi, mutta ei välttämättä.

      Jos nastarenkaat, kitkarenkaat tai kesärenkaat tuottavat tuskaa, niin ottakaa yhteyttä meihin psykoterapeuttitalo Valskaamoon.

      P.S Tänään asiakkaamme pitkän 60 min terapian jälkeen vaihtoi kesärenkaat kitkoihin, eikä nastoihin. Asiakkaan nimeä en tähän hätään muista, mutta sellainen 180 cm, 90kg, tumma hiuksinen oli. Matti kait oli etunimi. Vantaalla asuu.

      Pelkäsi että tulee paljon lunta huomenna maanataina. No, kerroin sille säätiedotuksen, niin sen olo helpotti heti. Olemme siis päteviä!

      Liiraako nupissa? Typerä olo? Löysää rahaa?

      Me autamme!

      Ota yhteyttä!

      Autamme mielellämme!

    • Anonyymi

      Minulla on neljä nastarengasta ja yhdestä renkaastaa puuttu yksi nasta, voinko ajaa niillä sulalla tiellä. Tämä kysymys on mielenterveystalo Valskaamoon.

    • Anonyymi

      Valskaamo vastaa: Voit toki ajaa, mutta meidän mielestämme teidän pitää ottaa yhteyttä meihin, koska renkaista puuttu yksi nasta.

      • Anonyymi

        Enemmän minua huolestuttaa, mitä kysyjän päästä puuttuu, kun nastojen rapinaa niin rakastaa.


    • Anonyymi

      Kysyn ensin rengasliikkeestä voitako he asentaaa puuttuvan nastan. Jo eivät voi sitä laittaa, niin aloitan hoidon.

    • Anonyymi

      Eivät kuulemma voi:(

    • Anonyymi

      Valskaamo vastaa: Homenna klo 9:00 vapaa aika, tuletko?

    • Anonyymi

      Tulen tottakai!

    • Anonyymi

      Syytelkää tästäkin vaan ihan Trafin pellejä, jotka loivat tämän täysin järjettömän rengasasetuksen, aivan kuten uusi liikennelakikin on täysin järjetön, joka kuvastaa sitä, että Trafissa on liikaa virastopellejä, joille ei vaan löydy järjellistä tekemistä, niin eräille toimettomille pelleille oli laitettu hommaksi uusia liikennelaki. Tottakai jengi laittaa nyt nastoja alle, kun pelkää sakkoja, kun kerran keliolosuhteet perustuu nyt pelkkään mielipiteeseen, ja antaa poliisille mahdollisuuden sakottaa mielivaltaisesti, tai aina voi jokainen asiansa viedä käräjille, käräjät sitten päättäkööt, oliko sakotuksen aikaan talvikeli vaiko ei. Samaa pelleilyä on nämä sukupuoli neuraalit liikennemerkit, oikein älyväläys tuokin. Itse kyllä pidän siten vastaavasti valkoisena rasistisna noita liikennemerkkejä, joissa vain mustia tyyppejä, kyllä niiden kuuluisi olla Suomessa valkoisia, joka on kantaväestön pääasiallinen väri.

    • Anonyymi

      Vaihdoin tänään autooni nastarenkaat, kun oli laillinen hetki ne vaihtaa. Tuskin tulee lunta tai jäätä tänne Helsinkiin koko talvena.

      Pakko ajaa myös niillä talvisilla gumeillakin, ettei kesärenkaat pelkästään kulu.

      Kahdet renkaat kun löytyy.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1798
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      179
      1301
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1158
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      34
      1053
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      81
      977
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      935
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      880
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      64
      806
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      779
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      751
    Aihe