Tupapilluksi

Anonyymi

Mua vaivaa nyt tää juttu ja toivoisin rohkaisevia vastauksia!
Serkku on armeijassa ja sanoi että sopisin tupapilluksi kun oon söpö, hentorakenteinen, kiltti ja tykkään toisista pojista.
Mulla on itselläni intti vasta edessä ja kohta menossa kutsuntoihin.
Mietin nyt että mikä ois mulle soveltuvin aselaji missä ois parhaat mahikset päästä siihen tehtävään?

23

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etkös sinä Tuure Boelius saanut jo vapautuksen? Mitä siitä enää huutelet?

    • Anonyymi

      Homoseksuaalisuus ei ole syy armeijasta vapauttamieen. Syynä pitää olla joku muu. Kyllä sodassa tarvitaam kaikkia. Viime sodassa monet homot memestyivät hyvin etenemällä upseereiksi. Sotilaalliset taidot ovat etusijalla.

      • Anonyymi

        Naissotilaat sarja pyörii teeveessä, moni näistä naissotilaista on edelleen sinkku vaikka ovat nuoria ja kauniita, lienevätkö lesboja.
        Edellisissä sarjoissa jotkut naissotilaat hyvinkin miesmäisiä, ei erota jos rinnalla on sirot kasvonpiirteet omasta miessotilas niin ovat kuin kaksi miestä.
        Epäilen että moni nainen joka haluaa upseereiksi on lesbo, myös poliisit-sarjaa kun katsoo niin kyllä nuo naispoliisit on niin miesmäisen näköisiä että hirvittäviä jos joutuisi putkassa tällaisen lesbopoliisin pamputetavaksi aaarggh! ...vitsi vitsi. En kirjoita tätä negatiivisessa mielessä vaan pohdin asiaa, hyväksyn homot ja lesbot.


      • Anonyymi

        Kyllä seksuaalisuus ei vaikuta työhön tai armeijaan ellei sekoile siellä . Heterotkin sekoilee .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naissotilaat sarja pyörii teeveessä, moni näistä naissotilaista on edelleen sinkku vaikka ovat nuoria ja kauniita, lienevätkö lesboja.
        Edellisissä sarjoissa jotkut naissotilaat hyvinkin miesmäisiä, ei erota jos rinnalla on sirot kasvonpiirteet omasta miessotilas niin ovat kuin kaksi miestä.
        Epäilen että moni nainen joka haluaa upseereiksi on lesbo, myös poliisit-sarjaa kun katsoo niin kyllä nuo naispoliisit on niin miesmäisen näköisiä että hirvittäviä jos joutuisi putkassa tällaisen lesbopoliisin pamputetavaksi aaarggh! ...vitsi vitsi. En kirjoita tätä negatiivisessa mielessä vaan pohdin asiaa, hyväksyn homot ja lesbot.

        Se on vaan TV sarja eikä oikee . TV sarjat on tehty viihteeksi . Eihän kukaan tositilassa toista kokoajan mitä toinen sanoo . Pöhköt . Kerätään ulkovessan rakennusrahat tarvikkeet tonne itärajan lähelle mitkä on piilossa jonnekin Joutseno Joensuu suuntaan.


    • Anonyymi

      Käytännössä monet homoseksuaalit hakevat vapautuksen. Yksityinen psykiatri kirjoittaa lausunnon 200-500 eurolla kuten Aku Hirviniemelle tai Janne Katajalle. Nykyäänhän alle 70 prosenttia suorittaa armeijan, joten muutkin skippaa kuin homot.

      • Anonyymi

        Käytännössä monet heistä hakevat kadikseen


      • Anonyymi

        On se hävettävää käyttää toisten lahoapäätä hyväkseen ja rahastaa, ois tuon voinut ilmaiseksikin kirjottaa. Kun pääsee eroon,- ampuvat vielä omiaan kuten Sanna.


      • Anonyymi

        Ai ei ku yksityiset kirjoittaa vuoden sairasloman heti kun sanoo et ahdistaa ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hävettävää käyttää toisten lahoapäätä hyväkseen ja rahastaa, ois tuon voinut ilmaiseksikin kirjottaa. Kun pääsee eroon,- ampuvat vielä omiaan kuten Sanna.

        Sabotaasi kuuluu sotaan . Se maa mitä vihataan yritetään tuhota soluttautumalla , heikentämällä sitä ,sekoittamalla,ryöstämällä ,raiskaamalla, tuhopoltto kuuluu siihen ,väärät syytökset , keksityt valheelliset jutut , Myrkyttämiset kuten Saksassa vanhuksia myrkytti muslimimies hoitaja jne. Sotaan kuuluu paljon muutakin kuten väärentäminen ja huijaaminen .


    • Anonyymi

      Tehtävään ei erityisesti tarvitse hakea, vaan se lankeaa yleensä ihan luonnostaan jollekkin tupalaiselle ensimmäisten viikkojen aikana. Jos ominaisuutesi ovat kuvatun kaltaiset, niin tehtävä on lähes varmasti sinun.

      Jos olet jo kokenut ns. "alan mies" niin sinun kannattaa hakeutua ensisijaisesti laivastoon. Laivastossa näistä asioista on eniten ammattiosaamista ja taitoa, hyvin hommat hoitamalla voit edetä jopa kapteenin yksityiseksi boyksi ja vakikalusteeksi upseerimessiin.

      • Anonyymi

        Haha, siinä oli asiantuntijan lausunto, eiköhän tuonne laivastoon hakeuduta lähinnä siksi jos palveluspaikka on lähellä tai harrastaa itsekin veneilyä. Itse menin laivastoon siksi koska halusin sukeltamista ammatin, Upinniemessä suoritinkin taistelusukeltajakoulutuksen, sittemmin olin sukeltajana merivartiostossa ja nyt eläkkeellä. Homoja nyt lienee joka aselajissa tasaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha, siinä oli asiantuntijan lausunto, eiköhän tuonne laivastoon hakeuduta lähinnä siksi jos palveluspaikka on lähellä tai harrastaa itsekin veneilyä. Itse menin laivastoon siksi koska halusin sukeltamista ammatin, Upinniemessä suoritinkin taistelusukeltajakoulutuksen, sittemmin olin sukeltajana merivartiostossa ja nyt eläkkeellä. Homoja nyt lienee joka aselajissa tasaisesti.

        Ns. "sukeltajat" ovat miehiä, jotka puetaan nahka-asuihin ja laitetaan kurittamaan nuoria alokkaita. Heitä ei tarvitse pelätä, vaikka hurjilta näyttävätkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha, siinä oli asiantuntijan lausunto, eiköhän tuonne laivastoon hakeuduta lähinnä siksi jos palveluspaikka on lähellä tai harrastaa itsekin veneilyä. Itse menin laivastoon siksi koska halusin sukeltamista ammatin, Upinniemessä suoritinkin taistelusukeltajakoulutuksen, sittemmin olin sukeltajana merivartiostossa ja nyt eläkkeellä. Homoja nyt lienee joka aselajissa tasaisesti.

        Mites se ase vedessä. Voiko märällä rynkyllä anpua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ns. "sukeltajat" ovat miehiä, jotka puetaan nahka-asuihin ja laitetaan kurittamaan nuoria alokkaita. Heitä ei tarvitse pelätä, vaikka hurjilta näyttävätkin.

        Vai että nahka . Missä olet syntynyt käynyt jouluksi mikä on kansalaisuuteen kaksoiskansalainen ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites se ase vedessä. Voiko märällä rynkyllä anpua?

        Minkä maan kansalainen ?


    • Anonyymi

      Kyllä homoista miltei kaikki ovat käyneet armeijan ja menestyneet hyvin monet edeten upseereiksi. Armeijasta vapaudetut löytyvät aivan muista ryhmistä.

      • Anonyymi

        Olisipa ollut naissotilaista minunkin armeija-aikana niin ei olisi tarvinnut homostella intissä ja sitten jäikin tuo homous päälle!


    • Anonyymi

      Menetetty plutoona.

      • Anonyymi

        Menetetyt menkat...uusi sarja alkaa kakkoselta...


    • Suosittelen sissiksi ryhtymistä. Siis Rajajääkärikoulutus.
      Itse sain kivan taisteluparin. Upseerin poika oli. Oli aktiivinen ja panini mua aina metsässä mennen tullen. Tosin välitti mua muillekkin. En siitä pahaa tykännyt. Tavallaan pidin.

    • Anonyymi

      Kannattaa aina kovaan ääneen komentaa vääpeliä ja komentajaa karjuen kokoäänellä: SIINÄ VALTAKUNNAN SUURIN HOMOPARISKUNTA TAAS ASTELEE PERSEREIÄT PUNOITTAEN, JA NAURUN RÖHÄHDYS PERÄÄN REMPSEÄSTI HÄHÄHÄÄHHÄH.

    • Anonyymi

      Veljeä, siis entistä jo maan tasoistakin alppihiihtäjää innosti armeijan käyminen kävi sitten ja sai sieltä ne kultaiset lehvät, sitten alkoi kiinnostamaan itseni järkyttävät aseet:

      Kun mökillä on tilaa niin esim. joku 200lbs taljavarsijousi, haluaa ampua tuollakin tauluun, hieman tehokkaampi juttu kuin, mutta tarkka kun kiikaritähtäimellä, sekä uutta pistooliakin hän haluaa kokeilla, tarkkuutta tauluun, yleensäkin.

      Normi-kapteenin pitää jo 9mm-pistoolilla jo osua pääkalloon 32metristä jos ei osu niin on kelvoton aseissa...

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2160
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1856
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe