Martina Hesarissa

Anonyymi

Julkisuuteen kohumissinä, ensimmäinen kohumissi.
Taitaa olla muutakin.
Salarakas unohtui ym,
Martina elää omassa kuplassaan.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lue hesarinliite kokonaan, ennenkuin tänne kirjoittelet.Salalarakas kyllä kertoi olleensa, siinnä ei mitään salattavaa.Seiskaan ei yhtään haastattelua antanut parisuhteestaan, kun erosi Stefanisa eikä tule koskaan antaa,Loput saa jokainen lukea liitteestä, jos niin kovasti kiinostaa.Kahden sivun aukeaman kokoinen haastattelu on.

    • Anonyymi

      Martina kertoo valmistuneensa,2000- luvun alussa personaltrainerin koulutuksesta.

      • Anonyymi

        Kas kummaa tuo valmistuminen. Helmikuussa 2018 kertoo itse, että PT valmistuminen jäi kesken työkiireiden vuoksi.
        Löytyy googlettamalla. Netin ihmeellinen maailma, kaikki jää muistiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas kummaa tuo valmistuminen. Helmikuussa 2018 kertoo itse, että PT valmistuminen jäi kesken työkiireiden vuoksi.
        Löytyy googlettamalla. Netin ihmeellinen maailma, kaikki jää muistiin.

        Ihme ettei Hesari tarkistanut faktoja. Näin Aitolehti puhuu muunneltua totuutta...

        Mistä muka valmistui, jos jäi koulutus kesken??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme ettei Hesari tarkistanut faktoja. Näin Aitolehti puhuu muunneltua totuutta...

        Mistä muka valmistui, jos jäi koulutus kesken??

        Huomasin saman, ei muista mitä puhuu milloinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme ettei Hesari tarkistanut faktoja. Näin Aitolehti puhuu muunneltua totuutta...

        Mistä muka valmistui, jos jäi koulutus kesken??

        Puhuu omiaan Martinalla ei ole minkäänlaista koulutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme ettei Hesari tarkistanut faktoja. Näin Aitolehti puhuu muunneltua totuutta...

        Mistä muka valmistui, jos jäi koulutus kesken??

        Eihän henkilöhaastatteluissa tarkisteta faktoja. Voi hyvää päivää.
        Uutiset ja asia-artikkelit, joissa toimittaja itse selvittää asioita ja ilmiöitä, on eri asia. Miten voi olla näin medialukutaidotonta ja ymmärtämätöntä väkeä vielä 2020-luvulla.


    • Anonyymi

      Kivasti nää sekundamissit unohtaa kertoa, mitä missejä olivat. Miss Suomi -kisoissa ei päässyt edes finaalikymmenikköön. Oliko joku Miss Riihimäki vai?

      • Anonyymi

        Hesarin jutussa ihan tarkasti kerrottiin, että Miss Hawaian Tropic.
        Mutta älä välitä, kyllä täällä saa osallistua keskusteluun lehtijutusta, vaikka ei sitä itse syystä tai toisesta ole saanut luettua. Sillä tavalla tämä on matalan kynnyksen paikka. Ketään ei jätetä yksin syrjäytymään.


    • Anonyymi

      Oli joku aurinkorasvamissi.
      Mara on itse myynyt kaikki eroonsa liittyvät kohuotsikot Seiskalle. Hän on se "sisäpiiri", joka on vuotanut kaiken julkisuuteen. Samalla sitten naistenlehdissä ja iltaroskassa selitellyt asioita mieleisekseen ja valkopesuohjelma on käynyt täyttä häkää.
      Mara on päivitellyt Wikipediaakin oikein urakalla ja keksinyt koulutuksia ja titteleitä itselleen, vaikka suurin osa on sellaisia, joista hänellä ei ole esittää mitään todisteita osaamisen tai todistuksen muodossa.

    • Anonyymi

      Mikä siinä on ollut niin vaikeata ettei kunnon koulutusta alalle ole??

      • Anonyymi

        Hyvin on pärjännyt muutenkin.


    • Anonyymi

      Saako Hesariin valehdella koulutuksesta mitä ei kuulemma olekaan? Täytyykin antaa palautetta Hesarin toimitukseen.

      • Anonyymi

        Tee se, niin päästään vähän lähemmäksi totuutta siitä, kuka ja mitkä tahot tässä nettivainoamisessa ovat taustalla. Pitkään on ollut useammalla taholla suunnitelmissa tehdä laajempi lehtijuttu teistä.


    • Anonyymi

      Ensimmäinen kohumissi? Ei vaan ollut, jo 60-luvulla oli virpi miettistä, ursula rainioo...Tää martsu kai syntynytkin vasta 80- luvulla. Ja ilmeisesti myös hesarin toimittaja jos tuollaista potaskaa väittää.

      • Anonyymi

        Ei kertaakaan voittanut miltään kilpailua.


    • Anonyymi

      Martinan misseydestä ei kukaan muu tiedä kuin hän itse. Mikä kohu missi??

      • Anonyymi

        Martina oli Miss Hawaiji Tropic vuonna miekka ja kirves.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina oli Miss Hawaiji Tropic vuonna miekka ja kirves.

        90-luvulla alettiin pitää "MISSIKISOJA" joka tapahtumassa ja niemennokassa. Oli Miss Tamperetta ja Juankoskea, Maitotyttöä ja Miss Takahuonetta ja autotallia. Nämä kisat murensivat Miss Suomi -kisan arvoa, ja nykyäänhän se on ihan henkitoreissaan.


    • Anonyymi

      En olis siitäkään niin varma.

    • Anonyymi

      Mikähän oli oikea syy siihen, että Minna Kortelampi nimi muutettiin Marttiina Aitolehdeksi ?

      Onko siis Anne Aitolehtikin keksitty samalla?

    • Anonyymi

      Luurangot kolisee kaapeissa😂 monta asiaa on vaiettu koulutus, isä, nimet jne näitä riittää. Ehkä ei kestä päivänvaloa.

      • Anonyymi

        Martina vaikenee aina itselleen kiusallisista asioista siinä ei ole mitään uutta. Muutenkin totuuden kanssa on vähän niin ja näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina vaikenee aina itselleen kiusallisista asioista siinä ei ole mitään uutta. Muutenkin totuuden kanssa on vähän niin ja näin.

        Seiskajulkku Martina ei anna Seiskalle enää haastatteluja vaan Seiskan pitäisi jättää Martina rauhaan. Seiska voisi nyt kertoa oman puolensa siitä, millainen suhde sillä ja Martinalla on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiskajulkku Martina ei anna Seiskalle enää haastatteluja vaan Seiskan pitäisi jättää Martina rauhaan. Seiska voisi nyt kertoa oman puolensa siitä, millainen suhde sillä ja Martinalla on ollut.

        Seiska ei varmaan enää maksa tarpeksi Ö-luokan julkuksi tipahtaneelle keski-ikäiselle ikipissikselle.
        Hesarin jutussa nainen tuli paljastaneeksi, että lukuisia lomamatkoje lehti ainakin on kustantanut, silareista ei tosin hiiskunut tavuakaan, minkä ymmärtää, onhan se noloa.
        Tämäkin turha tyrkky on liittynyt muiden samantasoisten seuraan vinkumaan rauhaan jättämisestä, vaikka julkisuus on ainoa keino pysyä pinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina vaikenee aina itselleen kiusallisista asioista siinä ei ole mitään uutta. Muutenkin totuuden kanssa on vähän niin ja näin.

        Se on just näin!
        Nainen haluaisi nyt määrätä mitä hänestä julkisuudessa kirjoitetaan, mutta ei tee elettäkään parantaakseen valheellista imagoaan esim.kouluttautumalla alalleen.
        Valkopesty menneisyys ei ihan kaikkia kuitenkaan vakuuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiska ei varmaan enää maksa tarpeksi Ö-luokan julkuksi tipahtaneelle keski-ikäiselle ikipissikselle.
        Hesarin jutussa nainen tuli paljastaneeksi, että lukuisia lomamatkoje lehti ainakin on kustantanut, silareista ei tosin hiiskunut tavuakaan, minkä ymmärtää, onhan se noloa.
        Tämäkin turha tyrkky on liittynyt muiden samantasoisten seuraan vinkumaan rauhaan jättämisestä, vaikka julkisuus on ainoa keino pysyä pinnalla.

        Uran alussa sanoi haasttalussa että pitää hyviä välejä Seiskaan, se maksaa hyvin, jopa extraa ja kustantaa lomia. Kertoi, että kun toimittaja soittaa, antaa " lausunnon" , vaikka paskaa sataisi niskaan. Näillä sanoilla.
        Silikonit laitettu Tallinnassa, korjaus Turkissa.

        Mitenhän tämä uusi suhde? Miehessä ei jälkeäkään?


    • Anonyymi

      Totuutta ei voi uudelleen kirjoittaa se ei pala edes tulessa.

      Kaikessa on sama meininki kuin että vaihdetaan kaikki nimet ja ollaan ikään kuin eri ihmisiä. Ja isä on vaikka ruotsalainen muusikko, jota ei haluta tavata . Hmm..

      • Anonyymi

        Jos olisi ollut joku tunnettu ja maineikas tähti, olis ollu joka isänpäivä Seiskan kannessa....


    • Anonyymi

      Mahtaako Annekaan muistaa esikoisensa isää?

    • Anonyymi

      Joko ei muista tai ei sovi Aitolehtien tarinaan. Asia on vaiettu kuoliaaksi. Mitähän siellä virallisissa papereissa lukee vai lukeeko mitään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe