Julkisuuteen kohumissinä, ensimmäinen kohumissi.
Taitaa olla muutakin.
Salarakas unohtui ym,
Martina elää omassa kuplassaan.
Martina Hesarissa
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lue hesarinliite kokonaan, ennenkuin tänne kirjoittelet.Salalarakas kyllä kertoi olleensa, siinnä ei mitään salattavaa.Seiskaan ei yhtään haastattelua antanut parisuhteestaan, kun erosi Stefanisa eikä tule koskaan antaa,Loput saa jokainen lukea liitteestä, jos niin kovasti kiinostaa.Kahden sivun aukeaman kokoinen haastattelu on.
- Anonyymi
Martina kertoo valmistuneensa,2000- luvun alussa personaltrainerin koulutuksesta.
- Anonyymi
Kas kummaa tuo valmistuminen. Helmikuussa 2018 kertoo itse, että PT valmistuminen jäi kesken työkiireiden vuoksi.
Löytyy googlettamalla. Netin ihmeellinen maailma, kaikki jää muistiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kummaa tuo valmistuminen. Helmikuussa 2018 kertoo itse, että PT valmistuminen jäi kesken työkiireiden vuoksi.
Löytyy googlettamalla. Netin ihmeellinen maailma, kaikki jää muistiin.Ihme ettei Hesari tarkistanut faktoja. Näin Aitolehti puhuu muunneltua totuutta...
Mistä muka valmistui, jos jäi koulutus kesken?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme ettei Hesari tarkistanut faktoja. Näin Aitolehti puhuu muunneltua totuutta...
Mistä muka valmistui, jos jäi koulutus kesken??Huomasin saman, ei muista mitä puhuu milloinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme ettei Hesari tarkistanut faktoja. Näin Aitolehti puhuu muunneltua totuutta...
Mistä muka valmistui, jos jäi koulutus kesken??Puhuu omiaan Martinalla ei ole minkäänlaista koulutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme ettei Hesari tarkistanut faktoja. Näin Aitolehti puhuu muunneltua totuutta...
Mistä muka valmistui, jos jäi koulutus kesken??Eihän henkilöhaastatteluissa tarkisteta faktoja. Voi hyvää päivää.
Uutiset ja asia-artikkelit, joissa toimittaja itse selvittää asioita ja ilmiöitä, on eri asia. Miten voi olla näin medialukutaidotonta ja ymmärtämätöntä väkeä vielä 2020-luvulla.
- Anonyymi
Kivasti nää sekundamissit unohtaa kertoa, mitä missejä olivat. Miss Suomi -kisoissa ei päässyt edes finaalikymmenikköön. Oliko joku Miss Riihimäki vai?
- Anonyymi
Hesarin jutussa ihan tarkasti kerrottiin, että Miss Hawaian Tropic.
Mutta älä välitä, kyllä täällä saa osallistua keskusteluun lehtijutusta, vaikka ei sitä itse syystä tai toisesta ole saanut luettua. Sillä tavalla tämä on matalan kynnyksen paikka. Ketään ei jätetä yksin syrjäytymään.
- Anonyymi
Oli joku aurinkorasvamissi.
Mara on itse myynyt kaikki eroonsa liittyvät kohuotsikot Seiskalle. Hän on se "sisäpiiri", joka on vuotanut kaiken julkisuuteen. Samalla sitten naistenlehdissä ja iltaroskassa selitellyt asioita mieleisekseen ja valkopesuohjelma on käynyt täyttä häkää.
Mara on päivitellyt Wikipediaakin oikein urakalla ja keksinyt koulutuksia ja titteleitä itselleen, vaikka suurin osa on sellaisia, joista hänellä ei ole esittää mitään todisteita osaamisen tai todistuksen muodossa. - Anonyymi
Mikä siinä on ollut niin vaikeata ettei kunnon koulutusta alalle ole??
- Anonyymi
Hyvin on pärjännyt muutenkin.
- Anonyymi
Saako Hesariin valehdella koulutuksesta mitä ei kuulemma olekaan? Täytyykin antaa palautetta Hesarin toimitukseen.
- Anonyymi
Tee se, niin päästään vähän lähemmäksi totuutta siitä, kuka ja mitkä tahot tässä nettivainoamisessa ovat taustalla. Pitkään on ollut useammalla taholla suunnitelmissa tehdä laajempi lehtijuttu teistä.
- Anonyymi
Ensimmäinen kohumissi? Ei vaan ollut, jo 60-luvulla oli virpi miettistä, ursula rainioo...Tää martsu kai syntynytkin vasta 80- luvulla. Ja ilmeisesti myös hesarin toimittaja jos tuollaista potaskaa väittää.
- Anonyymi
Ei kertaakaan voittanut miltään kilpailua.
- Anonyymi
Martinan misseydestä ei kukaan muu tiedä kuin hän itse. Mikä kohu missi??
- Anonyymi
Martina oli Miss Hawaiji Tropic vuonna miekka ja kirves.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina oli Miss Hawaiji Tropic vuonna miekka ja kirves.
90-luvulla alettiin pitää "MISSIKISOJA" joka tapahtumassa ja niemennokassa. Oli Miss Tamperetta ja Juankoskea, Maitotyttöä ja Miss Takahuonetta ja autotallia. Nämä kisat murensivat Miss Suomi -kisan arvoa, ja nykyäänhän se on ihan henkitoreissaan.
- Anonyymi
En olis siitäkään niin varma.
- Anonyymi
Mikähän oli oikea syy siihen, että Minna Kortelampi nimi muutettiin Marttiina Aitolehdeksi ?
Onko siis Anne Aitolehtikin keksitty samalla? - Anonyymi
Luurangot kolisee kaapeissa😂 monta asiaa on vaiettu koulutus, isä, nimet jne näitä riittää. Ehkä ei kestä päivänvaloa.
- Anonyymi
Martina vaikenee aina itselleen kiusallisista asioista siinä ei ole mitään uutta. Muutenkin totuuden kanssa on vähän niin ja näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina vaikenee aina itselleen kiusallisista asioista siinä ei ole mitään uutta. Muutenkin totuuden kanssa on vähän niin ja näin.
Seiskajulkku Martina ei anna Seiskalle enää haastatteluja vaan Seiskan pitäisi jättää Martina rauhaan. Seiska voisi nyt kertoa oman puolensa siitä, millainen suhde sillä ja Martinalla on ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seiskajulkku Martina ei anna Seiskalle enää haastatteluja vaan Seiskan pitäisi jättää Martina rauhaan. Seiska voisi nyt kertoa oman puolensa siitä, millainen suhde sillä ja Martinalla on ollut.
Seiska ei varmaan enää maksa tarpeksi Ö-luokan julkuksi tipahtaneelle keski-ikäiselle ikipissikselle.
Hesarin jutussa nainen tuli paljastaneeksi, että lukuisia lomamatkoje lehti ainakin on kustantanut, silareista ei tosin hiiskunut tavuakaan, minkä ymmärtää, onhan se noloa.
Tämäkin turha tyrkky on liittynyt muiden samantasoisten seuraan vinkumaan rauhaan jättämisestä, vaikka julkisuus on ainoa keino pysyä pinnalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina vaikenee aina itselleen kiusallisista asioista siinä ei ole mitään uutta. Muutenkin totuuden kanssa on vähän niin ja näin.
Se on just näin!
Nainen haluaisi nyt määrätä mitä hänestä julkisuudessa kirjoitetaan, mutta ei tee elettäkään parantaakseen valheellista imagoaan esim.kouluttautumalla alalleen.
Valkopesty menneisyys ei ihan kaikkia kuitenkaan vakuuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seiska ei varmaan enää maksa tarpeksi Ö-luokan julkuksi tipahtaneelle keski-ikäiselle ikipissikselle.
Hesarin jutussa nainen tuli paljastaneeksi, että lukuisia lomamatkoje lehti ainakin on kustantanut, silareista ei tosin hiiskunut tavuakaan, minkä ymmärtää, onhan se noloa.
Tämäkin turha tyrkky on liittynyt muiden samantasoisten seuraan vinkumaan rauhaan jättämisestä, vaikka julkisuus on ainoa keino pysyä pinnalla.Uran alussa sanoi haasttalussa että pitää hyviä välejä Seiskaan, se maksaa hyvin, jopa extraa ja kustantaa lomia. Kertoi, että kun toimittaja soittaa, antaa " lausunnon" , vaikka paskaa sataisi niskaan. Näillä sanoilla.
Silikonit laitettu Tallinnassa, korjaus Turkissa.
Mitenhän tämä uusi suhde? Miehessä ei jälkeäkään?
- Anonyymi
Totuutta ei voi uudelleen kirjoittaa se ei pala edes tulessa.
Kaikessa on sama meininki kuin että vaihdetaan kaikki nimet ja ollaan ikään kuin eri ihmisiä. Ja isä on vaikka ruotsalainen muusikko, jota ei haluta tavata . Hmm..- Anonyymi
Jos olisi ollut joku tunnettu ja maineikas tähti, olis ollu joka isänpäivä Seiskan kannessa....
- Anonyymi
Mahtaako Annekaan muistaa esikoisensa isää?
- Anonyymi
Joko ei muista tai ei sovi Aitolehtien tarinaan. Asia on vaiettu kuoliaaksi. Mitähän siellä virallisissa papereissa lukee vai lukeeko mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683