Hyökkäys tännekkin?

Anonyymi

Kun perussuomalaiset palstaa on alettu siivoamaan trolleista suurella luudalla, luikkivat he keskustan ja demareiden palstoille jatkamaan häirintää.

Alkaa hiukan kyllästyttämään persutrollien öyhöttäminen.

90

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on kai niin, lapsellisia ja kummallisia päähänpistoja, yksikin jatkuvasti valittaa pakkoruotsista, muuta asiaa ei tunnu olevan. On joillakin murheita....

      • Anonyymi

        Niin, Demarin mielestä politiikka ei ole paikka missä ilmastaan mielipiteitä.


    • Anonyymi

      Yksikin trolli oli katsonut Halla-ahon ykkösaamua jo ennen kuin sitä oli edes lähetetty :)

      • Anonyymi

        Niin varmaan. Kukaan ei usko sun juttua enään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan. Kukaan ei usko sun juttua enään

        Lisäksi se teloitus-trolli halajaa koko ajan siihen venäjäänsä :)


    • Enemmän te sosialisti Lyylit palstaanne häiriköitte kuin kukaan muu.

      Heti jos ottaa esiin oikeita asioita kuten hallituksen munauksen työttömyyden torjunnassa ja ne toimet joilla siihen oikeasti halutaan puuttua niin heti joku Lyyli alkaa kiukuttelemaan koska aihe on liian kipeä.

      Jos kirjoitat totuuden ay mafiasta, sen todellisen ongelman, jonka se ainakin aiheuttaa eli suurtyöttömyyden, niin taas menee sosialistin nenään herne eikä mitään järkevää saa ulos, ei edes millä keinoin asiaa voitaisiin alkaa hoitamaan!

      Te sosialisti Lyylit siis öyhötätte kaikkien muiden yli, joten teidän kannattaa toivottaa tervetulleiksi jopa persut, he kun eivät teille öyhötyksessä pärjää!

      • Anonyymi

        Taas sekoilet huolella!! Sinä häiriköi palstaa esittämällä punaniskamutuiluja joita et kykene edes todeksi osoittamaan!! Siksi joudumme jatkuvasti oikomaan virheellisiä väittämiäsi!

        Ai niin, kai muistit että Hallitus ja Super Sanna ovat tehneet erinomaista työtä!!

        Ota opiksi tämä ja jätä jatkossa punaniskamutuilut vähemmälle!!!


      • Anonyymi

        Ex-työkkäri on samantyylinen kuin tämä ex-presidentti Trump; ei hyväksy faktoja vaan kakaramaisesti pillittää kuin tuttinsa menettänyt. Saa jo aikuistua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas sekoilet huolella!! Sinä häiriköi palstaa esittämällä punaniskamutuiluja joita et kykene edes todeksi osoittamaan!! Siksi joudumme jatkuvasti oikomaan virheellisiä väittämiäsi!

        Ai niin, kai muistit että Hallitus ja Super Sanna ovat tehneet erinomaista työtä!!

        Ota opiksi tämä ja jätä jatkossa punaniskamutuilut vähemmälle!!!

        Et sinä, niskasi väristä riippumatta, ole mitään vielä oikaissut! Sinä ainoastaan jatkat aivopieru linjalla laskemalla maailmaan verbaaliulostettasi!

        Et ole kertonut mitä Secunda Sanna olisi tehnyt muiden kuin itsensä hyväksi! Et ole kertonut miten hänen pitäisi suurinta ongelmaamme hoitaa eli miten työttömyys saadaan häviämään yhteiskunnan budjettia rasittamasta ja samalla sitä laaria täyttämään!

        Pitäähän sitä täyttää koska SS sieltä jakaa vapaasti velkaa edelleen välittämättä tulopuolen kehittämisestä tipan tippaa!

        Kerro nyt mitä se erinomainen on, jota Secunda Sanna on tipuparvineen aikaan saanut? Sitäkään et ole otsikkoa enempää koskaan edes yrittänyt selvittää meille, jotka emme sitä samoin näe!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ex-työkkäri on samantyylinen kuin tämä ex-presidentti Trump; ei hyväksy faktoja vaan kakaramaisesti pillittää kuin tuttinsa menettänyt. Saa jo aikuistua.

        Kerro nyt mitä faktoja en ole hyväksynyt!

        Miksi et niitä heti tuonut esiin ja kertonut miten asia pitäisi nähdä sinun faktopillasi?

        Miksi esiinnyt kuin kyvytön komuloistrolli, joka ei tiedä mitään mutta jos joku muu tietää niin väärässähän se on, koska kirjoitus ei ole lainaa Marx veljesten kirjoituksista!


      • Niinpä, miten itse ajattelet olevasi häiriintynyt kun kuvittelet moisia mitä kirjoitat?

        Miksi haluat persutkin tähän keskusteluun? Ei niitä ole eikä tule olemaan minun paitani sisällä elleivät hae jostain pelastusarmeijan jakelusta vanhoja paitojani.

        Missähän olen edes ehdottanut kaikkien muiden kuin persujen olevan komuloisia? En usko moista tekstiä löytyvän muualta kuin omista painajaisistasi. Laitappa linkki tuohon lausumaani tai pyydä anteeksi väärää infoasi! jos siis mies tai nainen olet, etkä se Muu joita miesten ja naisten lisänä nykyisin esiintyy monessa kohden.

        Keitä ovat sinun sovinnollisesi, heihin ei ainakaan kuulu mikään poliittisesti vasemmalla oleva, sillä aina ja joka paikassa missä he ovat valitettavasti saaneet vallan on aina diktatuuri ollut seurauksena. Diktatuurit eivät kuulu sovinnollisten joukkoon, se on faktaa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kerro nyt mitä faktoja en ole hyväksynyt!

        Miksi et niitä heti tuonut esiin ja kertonut miten asia pitäisi nähdä sinun faktopillasi?

        Miksi esiinnyt kuin kyvytön komuloistrolli, joka ei tiedä mitään mutta jos joku muu tietää niin väärässähän se on, koska kirjoitus ei ole lainaa Marx veljesten kirjoituksista!

        Extunarilla on toden totta Trumppimaisia piirteitä, todellisuudesta irtaantuminen, kiukuttelu, kyvyttömyys todistaa väitteitään jne..


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Et sinä, niskasi väristä riippumatta, ole mitään vielä oikaissut! Sinä ainoastaan jatkat aivopieru linjalla laskemalla maailmaan verbaaliulostettasi!

        Et ole kertonut mitä Secunda Sanna olisi tehnyt muiden kuin itsensä hyväksi! Et ole kertonut miten hänen pitäisi suurinta ongelmaamme hoitaa eli miten työttömyys saadaan häviämään yhteiskunnan budjettia rasittamasta ja samalla sitä laaria täyttämään!

        Pitäähän sitä täyttää koska SS sieltä jakaa vapaasti velkaa edelleen välittämättä tulopuolen kehittämisestä tipan tippaa!

        Kerro nyt mitä se erinomainen on, jota Secunda Sanna on tipuparvineen aikaan saanut? Sitäkään et ole otsikkoa enempää koskaan edes yrittänyt selvittää meille, jotka emme sitä samoin näe!

        Käytöksesi on huolta herättävää!! Jatkuva kiukuttelusi, kyvyttömyytesi todistaa väitteitä ja punaniskojen harhakuvitelmat maailmasta antavat aiheen olettaa että tarvitset pikaisesti apua!!
        Ehkäpä nopea ”Lataus”loma toisi apua pahimpiin vaivoihin?!!

        Hyvä Super Sanna!!

        Ota opiksi tämä ja hajoa siihen!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Extunarilla on toden totta Trumppimaisia piirteitä, todellisuudesta irtaantuminen, kiukuttelu, kyvyttömyys todistaa väitteitään jne..

        Millähän perusteilla moista esität?

        Miten esim olen irtautunut todellisuudesta? Olisit nyt selvittänyt pääpiirteittäin mistä vedit nuo johtopäätöksesi! Äläkä typerän komuloisen tavoin kirjoita, että kirjoittamastasi vaan erottele mistä kirjoituksestani mitäkin on johtanut sinun vääriin huomioihin!

        En kiukuttele vaan kirjoitan mitä näen maailmassa, elän tätä aikaa tiukemmin kuin ay mafiosojen orjat jotka uskovat satuihin, jos te Lyylit kykenisitte kirjoittamaan yhtä reaalia kuin minä niin ette tarvitsisi todisteita. Kuitenkin sinä esim esität väitteitä minusta todistamatta niistä yhtäkään eli ne ovat pelkkää verbaaliulostetta (suomeksi paskapuhetta)!

        Yritä edes yksi noista väitteistäsi todistaa, samalla osoittaen jotta sinä olet juuri tuo Lyyli jolle nyt vastaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytöksesi on huolta herättävää!! Jatkuva kiukuttelusi, kyvyttömyytesi todistaa väitteitä ja punaniskojen harhakuvitelmat maailmasta antavat aiheen olettaa että tarvitset pikaisesti apua!!
        Ehkäpä nopea ”Lataus”loma toisi apua pahimpiin vaivoihin?!!

        Hyvä Super Sanna!!

        Ota opiksi tämä ja hajoa siihen!!

        Todista sinä ensin Secundan aikaansaannokset jolklain meille tärkeällä alalla ilman jatkuvaa asiantuntija tujkea. Tuenhan voi saada neuvotteluissa ja asian voi esittää tiedoittajan välituyksellä!

        Missä ideat työpaikkoihin?

        SS saamattomuus on fakta jonka kaikki tietävät, ei yhtäkään ideaa siitä mistä uusia yrityksiä työpaikkoja aikaansaamaan ja verotulojen lisäämiseen. Tärkein asia joka voi hallituksella olla! Missä ideat????

        Kun opit niin huomaat nykyisen tyhmyytesi!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Millähän perusteilla moista esität?

        Miten esim olen irtautunut todellisuudesta? Olisit nyt selvittänyt pääpiirteittäin mistä vedit nuo johtopäätöksesi! Äläkä typerän komuloisen tavoin kirjoita, että kirjoittamastasi vaan erottele mistä kirjoituksestani mitäkin on johtanut sinun vääriin huomioihin!

        En kiukuttele vaan kirjoitan mitä näen maailmassa, elän tätä aikaa tiukemmin kuin ay mafiosojen orjat jotka uskovat satuihin, jos te Lyylit kykenisitte kirjoittamaan yhtä reaalia kuin minä niin ette tarvitsisi todisteita. Kuitenkin sinä esim esität väitteitä minusta todistamatta niistä yhtäkään eli ne ovat pelkkää verbaaliulostetta (suomeksi paskapuhetta)!

        Yritä edes yksi noista väitteistäsi todistaa, samalla osoittaen jotta sinä olet juuri tuo Lyyli jolle nyt vastaan!

        Kiukuttelusi on faktaa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Todista sinä ensin Secundan aikaansaannokset jolklain meille tärkeällä alalla ilman jatkuvaa asiantuntija tujkea. Tuenhan voi saada neuvotteluissa ja asian voi esittää tiedoittajan välituyksellä!

        Missä ideat työpaikkoihin?

        SS saamattomuus on fakta jonka kaikki tietävät, ei yhtäkään ideaa siitä mistä uusia yrityksiä työpaikkoja aikaansaamaan ja verotulojen lisäämiseen. Tärkein asia joka voi hallituksella olla! Missä ideat????

        Kun opit niin huomaat nykyisen tyhmyytesi!

        Kiukuttelusi pilaa palstan muutoin hyvä hengen, todella ikävää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiukuttelusi on faktaa!

        Te Lyylit kiukuttelette kun faktat eivät sovi teille!

        Ette kykene edes vastaamaan siihen, mitä Secunda Sanna on saanut aikaan työllisyyden parantamiseksi ja työttömyyden purkamiseksi työllisyyteen?

        Olen kysynyt kymmeniä kertoja ellen satoja mutta yhtäkään vastausta ei ole näkynyt joten se kiukuttelija on siellä Lyyli armeijassa!

        Te Lyylit kiukuttelette koska ette uskalla esiintyä tunnistettavasti vaan piiloudutte sinne Lyyli parveen kuin harakat!

        Kuka siis kiukuttelee, minä se en ainakaan ole, vaan olen esittänyt vain asiallisia kysymyksiä sekä kommentteja. Se ei ole kiukuttelua vaan se kun Lyylit alkavat syyttelemaan valehtelijaksi kertomatta mitä on valehdeltu ja mikä olisi tosi siinä yhteydessä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiukuttelusi pilaa palstan muutoin hyvä hengen, todella ikävää.

        Miksi et kerro mitä se kiukuttelu pitää sisällään! Minä kun en katso kiukuttelevani vaan opastavani paremmalle tielle. Jos se on teistä Lyyleistä kiukuttelua niin pollanne on sekaisin todella pahasti!

        Ottaisitte oppia niin pärjäisitte paremmin, niin minäkin teen ja olen tehnyt vuosikymmeniä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miksi et kerro mitä se kiukuttelu pitää sisällään! Minä kun en katso kiukuttelevani vaan opastavani paremmalle tielle. Jos se on teistä Lyyleistä kiukuttelua niin pollanne on sekaisin todella pahasti!

        Ottaisitte oppia niin pärjäisitte paremmin, niin minäkin teen ja olen tehnyt vuosikymmeniä!

        Ei kukaan nyt koskaan tarvitse sinun opastuksiasi yhtään missään.

        Ja tuo propagandasi mitä suollat ihan päivittäin tänne on täysin todistetusti ihan aina todettu aina vain pelkäksi valehteluksi.

        Joten todella surkeassa pelkän valehtelevan trollin asemassa näytät täällä nyt vain ihan jatkuvasti olevan. :- )) - TSEMPPIÄ !


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miksi et kerro mitä se kiukuttelu pitää sisällään! Minä kun en katso kiukuttelevani vaan opastavani paremmalle tielle. Jos se on teistä Lyyleistä kiukuttelua niin pollanne on sekaisin todella pahasti!

        Ottaisitte oppia niin pärjäisitte paremmin, niin minäkin teen ja olen tehnyt vuosikymmeniä!

        Pilaat palstan hyvän tunnelman lapsellisella kiukuttelullasi, jos myöntäisi olevasi väärässä niin omakin olosi paranisi!

        Ota opiksi tämä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan nyt koskaan tarvitse sinun opastuksiasi yhtään missään.

        Ja tuo propagandasi mitä suollat ihan päivittäin tänne on täysin todistetusti ihan aina todettu aina vain pelkäksi valehteluksi.

        Joten todella surkeassa pelkän valehtelevan trollin asemassa näytät täällä nyt vain ihan jatkuvasti olevan. :- )) - TSEMPPIÄ !

        Näytätte tarvitsevan koska ette pärjää omine nokkinenne vaan vaaditte apua joka lopulta tulee kalliiksi koska se estää teitä etenemästä urallanne kun odottelette mitä mafiosot milloinkin teiltä tahtovat!

        Ay mafia suoltaa propagandaa, minulla ei ole tarvetta koska en hyödy siitä mitään niin voin esittää totuuden!

        Sinäkin Lyyli väität minun valehtelevan mutta et esitä yhtäkään valetta, joten tuo väitteesi on se suurin valhe!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pilaat palstan hyvän tunnelman lapsellisella kiukuttelullasi, jos myöntäisi olevasi väärässä niin omakin olosi paranisi!

        Ota opiksi tämä!

        Kykenet siis toistamaan itseäsi, hyvä niinkin mutta ajattelemaan et pysty.

        Et edes sitä kykene kirjoittamaan mitä minun kiukuttelullani tarkoitat! minä kun vain pyrin tuomaan teille näkyviin sen totuuden jonka itse havaitsin jo vuosikymmeniä sitten!

        Jos tosiasioiden kertominen on kiukuttelua niin ymmärrän sen pravdan syötön komuloisyhteiskunnissa nyt todella hyvin. Siis vasemmisto ei halua kuulla asioista totuutta vaan haluaa pravdaa eli muunneltua ja soviteltua totuutta, joka kuulostaa hyvältä vaikka vie suohon kaulaansa myöden!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kykenet siis toistamaan itseäsi, hyvä niinkin mutta ajattelemaan et pysty.

        Et edes sitä kykene kirjoittamaan mitä minun kiukuttelullani tarkoitat! minä kun vain pyrin tuomaan teille näkyviin sen totuuden jonka itse havaitsin jo vuosikymmeniä sitten!

        Jos tosiasioiden kertominen on kiukuttelua niin ymmärrän sen pravdan syötön komuloisyhteiskunnissa nyt todella hyvin. Siis vasemmisto ei halua kuulla asioista totuutta vaan haluaa pravdaa eli muunneltua ja soviteltua totuutta, joka kuulostaa hyvältä vaikka vie suohon kaulaansa myöden!

        "Kykenet siis toistamaan itseäsi, hyvä niinkin mutta ajattelemaan et pysty."

        Ja kehenkähän tuo sopii? Ilmeisesti kaikki muut paitsi yksi tietää vastauksen.
        Uskallan veikata että tyhmyydessäsi sinä olet se yksi toope. Yrittäisit Kokoomus tai jollain kommunistipalstalla saada ymmärrystä itsellesi. Eikä huonompi ajatus yrittää jollain lesta palstoilla. Mutta et varmasti saa tukea ja kannatusta näillä normaalien työtä tekevien ihmisten palstoilla. Ja onhan ilmeisesti jotain mieleterveyteen liittyviä ketjuja, Yritä edes.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kykenet siis toistamaan itseäsi, hyvä niinkin mutta ajattelemaan et pysty."

        Ja kehenkähän tuo sopii? Ilmeisesti kaikki muut paitsi yksi tietää vastauksen.
        Uskallan veikata että tyhmyydessäsi sinä olet se yksi toope. Yrittäisit Kokoomus tai jollain kommunistipalstalla saada ymmärrystä itsellesi. Eikä huonompi ajatus yrittää jollain lesta palstoilla. Mutta et varmasti saa tukea ja kannatusta näillä normaalien työtä tekevien ihmisten palstoilla. Ja onhan ilmeisesti jotain mieleterveyteen liittyviä ketjuja, Yritä edes.

        Niin kauan kunnes opitte tai edes kykenette todistamaan minun olevan väärässä niin minä toistan kunnes opitte.

        Mihin sinä viittasit oli jotain mitä joku järketön Lyyli lähti satuilemaan. Hän kirjoitti:

        "Pilaat palstan hyvän tunnelman lapsellisella kiukuttelullasi, jos myöntäisi olevasi väärässä niin omakin olosi paranisi!"

        Tuon lisäksihän olisi pitänyt todistella palstan hyvää tunnelmaa! Minä en ole moista havainnut!

        Olisi myös pitänyt esittää mitä hän minun lapsellisella kiukuttelullani tarkoittaa! Minähän olen vain esittänyt perin asiallisia mielipiteitä, joita teidänkin komuloisten olisi syytä alkaa oppimaan, jotta pääsisitte eroon tuosta katalasta uskostanne, joka on aina johtanut valtaan päästyään suurten massojen vapauden riistämiseen.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Näytätte tarvitsevan koska ette pärjää omine nokkinenne vaan vaaditte apua joka lopulta tulee kalliiksi koska se estää teitä etenemästä urallanne kun odottelette mitä mafiosot milloinkin teiltä tahtovat!

        Ay mafia suoltaa propagandaa, minulla ei ole tarvetta koska en hyödy siitä mitään niin voin esittää totuuden!

        Sinäkin Lyyli väität minun valehtelevan mutta et esitä yhtäkään valetta, joten tuo väitteesi on se suurin valhe!

        Niinpä. Kyllä todellakin nytsinun ja kaikkien muidenkin kaltaistesi yhteiskunnan elättien elättäminen tulee kyllä suomalaiselle yhteiskunnalle aina todella kalliiksi.

        Oletko sinä nyt lainkaan edes koskaan miettinyt sitä lopullista ratkaisua itsesi suhteen?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kykenet siis toistamaan itseäsi, hyvä niinkin mutta ajattelemaan et pysty.

        Et edes sitä kykene kirjoittamaan mitä minun kiukuttelullani tarkoitat! minä kun vain pyrin tuomaan teille näkyviin sen totuuden jonka itse havaitsin jo vuosikymmeniä sitten!

        Jos tosiasioiden kertominen on kiukuttelua niin ymmärrän sen pravdan syötön komuloisyhteiskunnissa nyt todella hyvin. Siis vasemmisto ei halua kuulla asioista totuutta vaan haluaa pravdaa eli muunneltua ja soviteltua totuutta, joka kuulostaa hyvältä vaikka vie suohon kaulaansa myöden!

        Pyysin sinua todistamaan kertomasi ”totuudet” ja epäonnistuit siinä surkeasti. Sen sijaan että myöntäisit ettet kykene todistamaan väitteitä valitsit Trumpilta apinoimasi kiukuttelutyylin!!
        Tyyli sopii pienille lapsille mutta ei suinkaan aikuisille!!!

        Ota opiksi tämä ja kiukuttele vähemmän!!


      • Nuo Lyylit ovat aina samaa tonttujoukkoa!

        Mikä nyt oli sontaa? Ei mikään koska et kyennyt muuta kuin laskettelemaan taas sitä verbaaliulostettasi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Kyllä todellakin nytsinun ja kaikkien muidenkin kaltaistesi yhteiskunnan elättien elättäminen tulee kyllä suomalaiselle yhteiskunnalle aina todella kalliiksi.

        Oletko sinä nyt lainkaan edes koskaan miettinyt sitä lopullista ratkaisua itsesi suhteen?

        Tarkoitat kai yhteiskunnan elättäjien, sillä se minä olen ollut vuosikymmeniä!

        Yhteiskunta teillä saamattomilla varustettuna on todella tullut minulle kalliiksi vuosikymmenten mittaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyysin sinua todistamaan kertomasi ”totuudet” ja epäonnistuit siinä surkeasti. Sen sijaan että myöntäisit ettet kykene todistamaan väitteitä valitsit Trumpilta apinoimasi kiukuttelutyylin!!
        Tyyli sopii pienille lapsille mutta ei suinkaan aikuisille!!!

        Ota opiksi tämä ja kiukuttele vähemmän!!

        Sinähän tässä kiukuttelet kun et vastaa kysymyksiin, joita olen sinulle Lyyli esittänyt!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sinähän tässä kiukuttelet kun et vastaa kysymyksiin, joita olen sinulle Lyyli esittänyt!

        Miksi et todista väitteitäsi?


      • Taas oli kirjautuminen tippunut pois, joten meni Lyylittelyksi. Hieman saisivat viritellä tuota ohjelmistoaan fiksummaksi!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Taas oli kirjautuminen tippunut pois, joten meni Lyylittelyksi. Hieman saisivat viritellä tuota ohjelmistoaan fiksummaksi!

        Sinulta se näyttää nuppisi näköjään alkamaan jo pehmiämään ja tipahdat pois ihan jatkuvasti oikesta todellisesta elämästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta se näyttää nuppisi näköjään alkamaan jo pehmiämään ja tipahdat pois ihan jatkuvasti oikesta todellisesta elämästä.

        Parremmin näytän pysyvän todellisessa elämässä kuin sinä!

        Nytkään et kyennyt puuttumaan mihinkään oleelliseen, sillä se mitä teen tai jätän tekemättä ei noin yhteiskunnallisesti vaikuta isosti mutta se, että te Lyyli lauma ette osaa ajatella vaikuttaa laumana paljon enemmän ja huonoon suuntaan. Te kun ette osaa tulla toimeen omin voimin vaan vaaditte jonkun sanomaan mitä pitää tehdä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Niin kauan kunnes opitte tai edes kykenette todistamaan minun olevan väärässä niin minä toistan kunnes opitte.

        Mihin sinä viittasit oli jotain mitä joku järketön Lyyli lähti satuilemaan. Hän kirjoitti:

        "Pilaat palstan hyvän tunnelman lapsellisella kiukuttelullasi, jos myöntäisi olevasi väärässä niin omakin olosi paranisi!"

        Tuon lisäksihän olisi pitänyt todistella palstan hyvää tunnelmaa! Minä en ole moista havainnut!

        Olisi myös pitänyt esittää mitä hän minun lapsellisella kiukuttelullani tarkoittaa! Minähän olen vain esittänyt perin asiallisia mielipiteitä, joita teidänkin komuloisten olisi syytä alkaa oppimaan, jotta pääsisitte eroon tuosta katalasta uskostanne, joka on aina johtanut valtaan päästyään suurten massojen vapauden riistämiseen.

        Palstalla on ollut erittäin hyvä ja lämminhenkinen tunnelma kunnes sinä tulit kiukuttelemaan tänne!
        Pilaat hyvän ja hedelmällisen keskustelun höpötyksilläsi Ay-liikkeestä ja hallituksesta.

        Ota opiksi tämä ja lopeta kiukuttelu!!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kerro nyt mitä faktoja en ole hyväksynyt!

        Miksi et niitä heti tuonut esiin ja kertonut miten asia pitäisi nähdä sinun faktopillasi?

        Miksi esiinnyt kuin kyvytön komuloistrolli, joka ei tiedä mitään mutta jos joku muu tietää niin väärässähän se on, koska kirjoitus ei ole lainaa Marx veljesten kirjoituksista!

        ÄÄRIOIKEISTOLAINEN hyvinvoinnin TUHOLAINEN yhdessä KOKOOMUKSEN nuolija persu ottaa vähän ihteensä kun vähän sanan säilöllä sohaisee


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Parremmin näytän pysyvän todellisessa elämässä kuin sinä!

        Nytkään et kyennyt puuttumaan mihinkään oleelliseen, sillä se mitä teen tai jätän tekemättä ei noin yhteiskunnallisesti vaikuta isosti mutta se, että te Lyyli lauma ette osaa ajatella vaikuttaa laumana paljon enemmän ja huonoon suuntaan. Te kun ette osaa tulla toimeen omin voimin vaan vaaditte jonkun sanomaan mitä pitää tehdä!

        Hohhoijaa.!

        Eikö sinulla x tykimiehellä tosiaan ole muuta tekemistä, kuin aamusta iltaan istua jossain internetissä haukkumassa kaikkia muita komuloisiksi?

        Ei sinä onneton reppana ole oikeaa kommunismia koskaan nähnytkään. Voisi vähän mielipiteesi muuttua SDP:sta.
        SDP muuten aikoinaan piti Keskustan kanssa siitä huolen, ettei kommunistit päässeet esimerkiksi Suomen hallitukseen, koskaan.

        Kyllä, Suomen eduskunnassa on todellakin aikoinaan ollut myös ihan oikeita kommunisteja.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Tarkoitat kai yhteiskunnan elättäjien, sillä se minä olen ollut vuosikymmeniä!

        Yhteiskunta teillä saamattomilla varustettuna on todella tullut minulle kalliiksi vuosikymmenten mittaan!

        "Tarkoitat kai yhteiskunnan elättäjien, sillä se minä olen ollut vuosikymmeniä!"

        Toi oli vuoden paras näillä palstoilla!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla on ollut erittäin hyvä ja lämminhenkinen tunnelma kunnes sinä tulit kiukuttelemaan tänne!
        Pilaat hyvän ja hedelmällisen keskustelun höpötyksilläsi Ay-liikkeestä ja hallituksesta.

        Ota opiksi tämä ja lopeta kiukuttelu!!

        Et kuitenkaan kykene kertomaan missä olisin väärässä hallituksen tai ay mafian suhteen!

        Perustele väärässä oloni jos kykenet! Hymistely jota ay orjat harjoittavat ei johda mihinkään positiiviseen.

        Reaalimaailma on se jossa sekä ay mafian että hallituksenkin pitää toimia vaikka Sosialisti Sanna hallitusta vetäisikin!

        Nuo kaksi eivät saa mitään aikaan talouden kohentamiseksi ja työttömyyden hävittämiseksi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        ÄÄRIOIKEISTOLAINEN hyvinvoinnin TUHOLAINEN yhdessä KOKOOMUKSEN nuolija persu ottaa vähän ihteensä kun vähän sanan säilöllä sohaisee

        Minä, nykyinen työeläkeläinen ja entinen työläinen olen hyvinvoinnin suuri ansaitsija ja olen sitä jakanut muillekin kun ovat minun yrityksessäni työskennelleet.

        Te tollikat kuvittelette aina järkevään talouteen jonkin opin, vaikka se on juuri parhaimmillaan kun sen hyvinoinnin itse ansaitset, silloin se on varmimmillaankin!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Et kuitenkaan kykene kertomaan missä olisin väärässä hallituksen tai ay mafian suhteen!

        Perustele väärässä oloni jos kykenet! Hymistely jota ay orjat harjoittavat ei johda mihinkään positiiviseen.

        Reaalimaailma on se jossa sekä ay mafian että hallituksenkin pitää toimia vaikka Sosialisti Sanna hallitusta vetäisikin!

        Nuo kaksi eivät saa mitään aikaan talouden kohentamiseksi ja työttömyyden hävittämiseksi!

        Väärin!! Sinun pitää pystyä todistamaan väittämäsi, vielä ei ole näkynyt MITÄÄN todisteita!! Todisteiden toimittamisen sijasta olet aloittanut Trump tyylisen kiukuttelukampanjan joka ei johda mihinkään!!
        Palstan hyvätasoinen ja lämminhenkinen viestittely menee täysin piloille alatyylisen kiukuttelusi takia!!!

        Nyt ryhdistäydy ja tuuleta kaalistasi punaniskamutuilut pois ja lopeta kiukuttelu!!!!

        Hyvä Super Sanna!!!

        Ota opiksi tämä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Et kuitenkaan kykene kertomaan missä olisin väärässä hallituksen tai ay mafian suhteen!

        Perustele väärässä oloni jos kykenet! Hymistely jota ay orjat harjoittavat ei johda mihinkään positiiviseen.

        Reaalimaailma on se jossa sekä ay mafian että hallituksenkin pitää toimia vaikka Sosialisti Sanna hallitusta vetäisikin!

        Nuo kaksi eivät saa mitään aikaan talouden kohentamiseksi ja työttömyyden hävittämiseksi!

        Sulla Stalinilla ja Trumpilla on jotain samaa. Ja sama kohtalo ininän osalta. Mutta älä nyt kuitenkaan ala itseäsi vertaamaan Trumppiin. Trumppi oli USA:n presitentti, sinä mielenteysongelmista kärsivä sosiaalipummi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Tarkoitat kai yhteiskunnan elättäjien, sillä se minä olen ollut vuosikymmeniä!"

        Toi oli vuoden paras näillä palstoilla!

        Niinpä, jos sinulla olisi toimintaa korvien välissä niin ymmärtäisit, jotta eläköityneenä yrittäjänä olen työurani aikana ihan reaalisti ollut yhteiskunnan elättäjänä omalta osaltani. Olen tuottanut veronmaksua niin yrityksen, työntekijöiden kuin omaltakin osaltani enemmän kuin teistä komuloispummeista yksikään edes osaa kuvitella!

        Tuo sinun verbaaliulosteesi ei oikein osunut kohdalleen. Oikein oiisi ollut sanoa, on hienoa jotta löytyy porukkaa jotka yrittäjinä kykenevät tätä maata pitämään talouden suhteen elettävänä! Sosialistiset ajattelijat siihen eivät kykenisi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väärin!! Sinun pitää pystyä todistamaan väittämäsi, vielä ei ole näkynyt MITÄÄN todisteita!! Todisteiden toimittamisen sijasta olet aloittanut Trump tyylisen kiukuttelukampanjan joka ei johda mihinkään!!
        Palstan hyvätasoinen ja lämminhenkinen viestittely menee täysin piloille alatyylisen kiukuttelusi takia!!!

        Nyt ryhdistäydy ja tuuleta kaalistasi punaniskamutuilut pois ja lopeta kiukuttelu!!!!

        Hyvä Super Sanna!!!

        Ota opiksi tämä!

        Kerro nyt mitä väittämää mahdat tarkoittaa!

        Kun katsoo tekstiäsi niin taidat itse olla epätoivoon vaipunut kiukuittelija, etkä vieläkään tuonut esiin mikä on mielestäsi jäänyt todistamatta olamatta yleistä tietoa, kuten Secundan saamattomuus ja mafiosojen työttömien tehtailu!

        Toisaalta kuulun, vastoin kuin sinä, sinivalkoisten suomalaisten joukkoon. Enkä lähde laillasi punalippujen perään edes vappukulkueessa.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kerro nyt mitä väittämää mahdat tarkoittaa!

        Kun katsoo tekstiäsi niin taidat itse olla epätoivoon vaipunut kiukuittelija, etkä vieläkään tuonut esiin mikä on mielestäsi jäänyt todistamatta olamatta yleistä tietoa, kuten Secundan saamattomuus ja mafiosojen työttömien tehtailu!

        Toisaalta kuulun, vastoin kuin sinä, sinivalkoisten suomalaisten joukkoon. Enkä lähde laillasi punalippujen perään edes vappukulkueessa.

        Todista väittämäsi Ay-liikkeestä ja hallituksesta!! Tätä on pyydetty kymmeniä kertoja, MITÄÄN et ole pystynyt todistamaan. Lopeta kiukuttelu ja todista väitteesi!!!
        Punaniska mutuilusi eivät liity sinivalkoiseen Suomeen mitenkään!!!


        Hyvä Super Sanna!

        Ota opiksi tämä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todista väittämäsi Ay-liikkeestä ja hallituksesta!! Tätä on pyydetty kymmeniä kertoja, MITÄÄN et ole pystynyt todistamaan. Lopeta kiukuttelu ja todista väitteesi!!!
        Punaniska mutuilusi eivät liity sinivalkoiseen Suomeen mitenkään!!!


        Hyvä Super Sanna!

        Ota opiksi tämä!

        En oikein ymmärrä mitä pitää todistaa?

        Ay mafia on toimilklaan saanut aikaan satojen tuhansien työttömien lauman! Lue uutisia, katso uutisia niin todistus tulee silmille.Jos et ole havainnut niin ei auta vaikka mitä tekisin! Ay mafia ei ole korvaansa lotkauttanut sopimuksiensa lehdillä, jotta nuo onnettomat saataisiin töihin hintaan jonka he ehkä kykenisivät ansaitsemaan. Enempäähän ei palkkaa voi maksaa!

        Hallitus ei ole mitään tehnyt työllisyyden parantamiseksi vaikka sitä hallitusohjelmaansakin pykäsi! Minä en ole nähnyt ja jos sinä olet niin laita linkki!

        Tarvitaan noin 200'000 uutta tuottavaa työpaikkaa yrityssektorille, sillä kunnan ovivahdin tai siivoojan työ ei juurikaan tuo verokassaan mitään uutta vaan vie sitä muualle. Ne 30 - 60 tuhatta hallituksen ohjelmassa eivät ole kuin hiukopala työttömyyden hoidossa.

        Jos noita et tajua, niin mene hoitoon. Kymmenen kertaa ainakin olen asian sinulle kirjoittanut joten se loppuu tähän ainakin jos et kykene rekisteröitymään ja esiintymään tunnistettavasti muutoinkin kuin, että arvaan teksti tyylistä.

        Etkä sinänsä vieläkään eritellyt mikä asia oikeasti sinulla on hakusassa. Et näköjään edes ymmärrä mistä on kyse!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        En oikein ymmärrä mitä pitää todistaa?

        Ay mafia on toimilklaan saanut aikaan satojen tuhansien työttömien lauman! Lue uutisia, katso uutisia niin todistus tulee silmille.Jos et ole havainnut niin ei auta vaikka mitä tekisin! Ay mafia ei ole korvaansa lotkauttanut sopimuksiensa lehdillä, jotta nuo onnettomat saataisiin töihin hintaan jonka he ehkä kykenisivät ansaitsemaan. Enempäähän ei palkkaa voi maksaa!

        Hallitus ei ole mitään tehnyt työllisyyden parantamiseksi vaikka sitä hallitusohjelmaansakin pykäsi! Minä en ole nähnyt ja jos sinä olet niin laita linkki!

        Tarvitaan noin 200'000 uutta tuottavaa työpaikkaa yrityssektorille, sillä kunnan ovivahdin tai siivoojan työ ei juurikaan tuo verokassaan mitään uutta vaan vie sitä muualle. Ne 30 - 60 tuhatta hallituksen ohjelmassa eivät ole kuin hiukopala työttömyyden hoidossa.

        Jos noita et tajua, niin mene hoitoon. Kymmenen kertaa ainakin olen asian sinulle kirjoittanut joten se loppuu tähän ainakin jos et kykene rekisteröitymään ja esiintymään tunnistettavasti muutoinkin kuin, että arvaan teksti tyylistä.

        Etkä sinänsä vieläkään eritellyt mikä asia oikeasti sinulla on hakusassa. Et näköjään edes ymmärrä mistä on kyse!

        Se ei yllätä ketään ettet ymmärrä!!! Vastauksesi oli taas taattua punaniskamutuilua koska et löydä väitteillesi puolueettomia todisteita!!!

        Ota opiksi tämä!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas sekoilet huolella!! Sinä häiriköi palstaa esittämällä punaniskamutuiluja joita et kykene edes todeksi osoittamaan!! Siksi joudumme jatkuvasti oikomaan virheellisiä väittämiäsi!

        Ai niin, kai muistit että Hallitus ja Super Sanna ovat tehneet erinomaista työtä!!

        Ota opiksi tämä ja jätä jatkossa punaniskamutuilut vähemmälle!!!

        Juu, ei ole supersannat eikä muutkaan hallituksessa työtä tehneet VAAN NE TYÖRYHMÄT NE TYÖN TEKEE, MARIINI LUKEE NE PÄÄTÖKSET JA TYÖT MUSTAA VALKOISELLA, JONKA AVUSTAJAT OVAT TEHNEET.Siinä on hallituksen työntekoa...??? kannattaisiko ottaa vähän selvä tuosta politiikan teosta, ennen kuin siitä mitään kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Extunarilla on toden totta Trumppimaisia piirteitä, todellisuudesta irtaantuminen, kiukuttelu, kyvyttömyys todistaa väitteitään jne..

        Trumppi sentään sai pidettyä työpaikat jenkeissa, mutta suomessa hallitus ei saa pidettyä edes niitä ja työttömyys kasvaa jälleen sadoillatuhansilla ja konkurssitkin lisääntyy, ei se johdu koronasta.Se kumma juttu aina kun vihervasemmisto hallituksessa, rahaa on jakaa pitkin maailmaan, mutta kun suomi tarvitsee rahaa ei löydy, ihmeellistä eikö vain. Matuja rahdataan tänne toiselta puolelta maapalloa, siihen rahat riittää, mutta suomalainen näkee nälkää. Mutta tulee sekin päivä teille sosiaalipummit, kun loppuu se teidänkin toimeentulon maksaminen, ei mene siihenkään enää kauan, kun tarpeeksi tulee näitä elättejä ympäri maailmaan tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei ole supersannat eikä muutkaan hallituksessa työtä tehneet VAAN NE TYÖRYHMÄT NE TYÖN TEKEE, MARIINI LUKEE NE PÄÄTÖKSET JA TYÖT MUSTAA VALKOISELLA, JONKA AVUSTAJAT OVAT TEHNEET.Siinä on hallituksen työntekoa...??? kannattaisiko ottaa vähän selvä tuosta politiikan teosta, ennen kuin siitä mitään kirjoittaa.

        Et taida tajuta päätöksenteosta mitään, avustajat eivät todellakaan päätä mitään asioita.


      • Anonyymi

        Kylläpä sosialisti kakaralle käy totuus kunniaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trumppi sentään sai pidettyä työpaikat jenkeissa, mutta suomessa hallitus ei saa pidettyä edes niitä ja työttömyys kasvaa jälleen sadoillatuhansilla ja konkurssitkin lisääntyy, ei se johdu koronasta.Se kumma juttu aina kun vihervasemmisto hallituksessa, rahaa on jakaa pitkin maailmaan, mutta kun suomi tarvitsee rahaa ei löydy, ihmeellistä eikö vain. Matuja rahdataan tänne toiselta puolelta maapalloa, siihen rahat riittää, mutta suomalainen näkee nälkää. Mutta tulee sekin päivä teille sosiaalipummit, kun loppuu se teidänkin toimeentulon maksaminen, ei mene siihenkään enää kauan, kun tarpeeksi tulee näitä elättejä ympäri maailmaan tänne.

        Ai ei johdu koronasta? Miten pihalla oletkaan, selvitäppä miten hienosti ihailemasi Trumppi pärjäsi Koronan kanssa! Persut rahtasivat maahan ennätysmäärän maahantuloijoita, nykyinen hallitus on tehnyt juuri päinvastoin! Laittoivat vieläpä jopa rajat kiinni, siihen ei persut kyenneet.
        Te laitaoikeistolaiset olette todella kuutamolla ja siksi oppositio oikea paikka!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et taida tajuta päätöksenteosta mitään, avustajat eivät todellakaan päätä mitään asioita.

        Asiantuntijathan siellä komucoronankin osalta ovat olleet ministereinä kun tipuparvi vaan hymyilee!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Asiantuntijathan siellä komucoronankin osalta ovat olleet ministereinä kun tipuparvi vaan hymyilee!

        Niin mutta asiantuntijat eivät tee lopullisia päätöksiä, luulisi jopa oikeistotunarien tajuavan sen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta asiantuntijat eivät tee lopullisia päätöksiä, luulisi jopa oikeistotunarien tajuavan sen!

        Nyt ovat asioantuntijt tehneet kun sitä ihan telkussakin on näytetty. Ministerit vaan peesaavat! Normaaliahan olisi ollut kuulla asiantuntijoita, tehdä päätökset niiden perusteella ja sen jälkeen hallituksen tiedottaja olisi ne päätökset lukenut yleisölle.

        Hallitus on vstuussa mutta se siirtää vastuun asiantuntijoille jos jotain menee vikaan. Todellista hallitustyötä ei ole havaittu SS:n aikana. Nyt on ollut vain tarkoitus saada naamat näkyviin ja se onkin ollut SS:n hallituksen suurin saavutus!

        Koko hallitus ei ole oikeastaan mihinkään tärkeään lusikkaansa laittanut, ei siis mitään joka toisi lisää rahaa yhteiskunnalle mutta menopuolella ei isopmmin ole säästelty. Se ihmetyttää miten kansa ei näe todellisuutta, ei huomaa millainen pelle nykyhallktus on. Se kun ei mitään todellista saa aikaan mutta paistattelee julkisuudessa kuin missikisojen osanottajat.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Nyt ovat asioantuntijt tehneet kun sitä ihan telkussakin on näytetty. Ministerit vaan peesaavat! Normaaliahan olisi ollut kuulla asiantuntijoita, tehdä päätökset niiden perusteella ja sen jälkeen hallituksen tiedottaja olisi ne päätökset lukenut yleisölle.

        Hallitus on vstuussa mutta se siirtää vastuun asiantuntijoille jos jotain menee vikaan. Todellista hallitustyötä ei ole havaittu SS:n aikana. Nyt on ollut vain tarkoitus saada naamat näkyviin ja se onkin ollut SS:n hallituksen suurin saavutus!

        Koko hallitus ei ole oikeastaan mihinkään tärkeään lusikkaansa laittanut, ei siis mitään joka toisi lisää rahaa yhteiskunnalle mutta menopuolella ei isopmmin ole säästelty. Se ihmetyttää miten kansa ei näe todellisuutta, ei huomaa millainen pelle nykyhallktus on. Se kun ei mitään todellista saa aikaan mutta paistattelee julkisuudessa kuin missikisojen osanottajat.

        Trumppi sentään oli viisas koronan kohdallakin ja antoi omat ohjeet mitä laitetaan suoneen niin taudit lähtee. Typeriähän sellaiset päättäjät on jotka alkaa asinatuntijoita kuuntelemaan.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Nyt ovat asioantuntijt tehneet kun sitä ihan telkussakin on näytetty. Ministerit vaan peesaavat! Normaaliahan olisi ollut kuulla asiantuntijoita, tehdä päätökset niiden perusteella ja sen jälkeen hallituksen tiedottaja olisi ne päätökset lukenut yleisölle.

        Hallitus on vstuussa mutta se siirtää vastuun asiantuntijoille jos jotain menee vikaan. Todellista hallitustyötä ei ole havaittu SS:n aikana. Nyt on ollut vain tarkoitus saada naamat näkyviin ja se onkin ollut SS:n hallituksen suurin saavutus!

        Koko hallitus ei ole oikeastaan mihinkään tärkeään lusikkaansa laittanut, ei siis mitään joka toisi lisää rahaa yhteiskunnalle mutta menopuolella ei isopmmin ole säästelty. Se ihmetyttää miten kansa ei näe todellisuutta, ei huomaa millainen pelle nykyhallktus on. Se kun ei mitään todellista saa aikaan mutta paistattelee julkisuudessa kuin missikisojen osanottajat.

        Voi Jessus mitä soopaa! Onneksi ei ole oikeiston puusilmät päättämässä näistä asioista. Olisivat varmaan suositelleet viemärinpuhdistajaa suoneen ja kirkasvalolamppua per*eeseen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Trumppi sentään oli viisas koronan kohdallakin ja antoi omat ohjeet mitä laitetaan suoneen niin taudit lähtee. Typeriähän sellaiset päättäjät on jotka alkaa asinatuntijoita kuuntelemaan.

        Sinä toimit kuten parhaaksi näet. Toisaalta Trump oli sikäli oikeassa, jottei vainaalla enää ole isompaa riskiä mistään viruksista!

        Asiantuntijoiden kuuleminen on tärkeää mutta päätöksiä ei hallituksen pidä heille alistaa vaan tehdä ne itse. Hallitus eli päätöksentekijä kun on se, jonka tukee kantaa vastuu päätösten toimivuudesta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi Jessus mitä soopaa! Onneksi ei ole oikeiston puusilmät päättämässä näistä asioista. Olisivat varmaan suositelleet viemärinpuhdistajaa suoneen ja kirkasvalolamppua per*eeseen!

        Sinulle nuo ehdottamasi lääkkeet olisivat ehkä ihan paikallaan! Siinä kansan ÄO kerralla kohoaisi muutaman pykälän!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sinulle nuo ehdottamasi lääkkeet olisivat ehkä ihan paikallaan! Siinä kansan ÄO kerralla kohoaisi muutaman pykälän!

        Jos oikeiston punaniskat ottaisivat nuo lääkkeet omatoimisesti kansan keskimääräinen ÄO nousisi kohisten!!!

        Ota opiksi tämä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos oikeiston punaniskat ottaisivat nuo lääkkeet omatoimisesti kansan keskimääräinen ÄO nousisi kohisten!!!

        Ota opiksi tämä!

        Ilman oikeistoa olisit pelkkä kerjäläinen. Oikeiston halliotsema yritysmaailma syöttää sinutkin sossun, kautta joten älä pure ruokkivaa kättä sillä se voi lakata sen ruokinnan! Pahainen rakkikin ymmärtää sinua enemmän!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ilman oikeistoa olisit pelkkä kerjäläinen. Oikeiston halliotsema yritysmaailma syöttää sinutkin sossun, kautta joten älä pure ruokkivaa kättä sillä se voi lakata sen ruokinnan! Pahainen rakkikin ymmärtää sinua enemmän!

        Kerrohan nyt vielä että miksi ihmeessä nyt sitten nämä sinun kovasti fanittamasi kaikki oikeistolaiset yrittäjät nyt sitten palkkaavat sinun kovasti vihaamaa vasemmistolaista työvoimaa omiin yrityksiinsä töihin?

        Vai eikö nyt nämä kaikki oikeistolaiset yrittäjät nyt vihaakkaan lainkaan tuota vasemmistolaista työvoimaa niin kuin sinä nyt näytät tekevän?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan nyt vielä että miksi ihmeessä nyt sitten nämä sinun kovasti fanittamasi kaikki oikeistolaiset yrittäjät nyt sitten palkkaavat sinun kovasti vihaamaa vasemmistolaista työvoimaa omiin yrityksiinsä töihin?

        Vai eikö nyt nämä kaikki oikeistolaiset yrittäjät nyt vihaakkaan lainkaan tuota vasemmistolaista työvoimaa niin kuin sinä nyt näytät tekevän?

        Ainahan pyritään palkkaamaan työvoimaa joka ansaitsee palkkansa!

        Miksi pitäisi vihata? Me oikeistolaisesti ajattelevat emme ole komuloisia, komuloiset vihaavat ja valtan päästyään leirittävät pakkotöihin ilman irtisanoismahdollisuuksia toisin ajattelevat!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ilman oikeistoa olisit pelkkä kerjäläinen. Oikeiston halliotsema yritysmaailma syöttää sinutkin sossun, kautta joten älä pure ruokkivaa kättä sillä se voi lakata sen ruokinnan! Pahainen rakkikin ymmärtää sinua enemmän!

        Ota nyt äkkiä nuo punaniskojen koronalääkkeet niin saadaan maan ÄO kerralla huimaan nousuun!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ota nyt äkkiä nuo punaniskojen koronalääkkeet niin saadaan maan ÄO kerralla huimaan nousuun!!

        Taas punakaartilainen komuloinen vauhdissaan. Ilman oikeiston aikaansaamaa tienestiä et kykenisi edes sitä läppäriäsi hankkimaan!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Taas punakaartilainen komuloinen vauhdissaan. Ilman oikeiston aikaansaamaa tienestiä et kykenisi edes sitä läppäriäsi hankkimaan!

        Lahtarilla alkoi taas kiukkukohtaus !! Ota nyt ihmeessä nuo punaniskojen ihmelääkkeet niin kaikkien tilanne paranee, erityisesti sinun!!

        Ota opiksi tämä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ilman oikeistoa olisit pelkkä kerjäläinen. Oikeiston halliotsema yritysmaailma syöttää sinutkin sossun, kautta joten älä pure ruokkivaa kättä sillä se voi lakata sen ruokinnan! Pahainen rakkikin ymmärtää sinua enemmän!

        Veronmaksajat elättävät laiskaa yritysjohtoa Business Finlandin luxus-kela tukien muodossa. Uusin Bisnesidea näyttääkin olevan tukikuponkien rustailu ja kampaviinerien jyystäminen veronmaksajien piikkiin!!
        Voisikin sanoa näiden yritysten olevan kerjäläisiä ilman meitä veronmaksajia!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veronmaksajat elättävät laiskaa yritysjohtoa Business Finlandin luxus-kela tukien muodossa. Uusin Bisnesidea näyttääkin olevan tukikuponkien rustailu ja kampaviinerien jyystäminen veronmaksajien piikkiin!!
        Voisikin sanoa näiden yritysten olevan kerjäläisiä ilman meitä veronmaksajia!!

        EK:ssa istutaan päivät pitkät pullakahvit kädessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        EK:ssa istutaan päivät pitkät pullakahvit kädessä.

        Sinähän sen siellä päivät istuessasi tiedät!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sinähän sen siellä päivät istuessasi tiedät!

        Sehän on tuttua puuhaa myös ns.kampaviineriyrittäjille.
        Ovat ehkä ottaneet mallia EK mafioosoista tai perskokkaripuolueen edustajista joille maistuu myös veronmaksajien kustantama kampaviineri!


      • Anonyymi

        Hallitus ei ole munannut työttömyyden hoidossa, virus jylläsi näkymät ja kehityksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hallitus ei ole munannut työttömyyden hoidossa, virus jylläsi näkymät ja kehityksen.

        On se mokannut, se kun ei ole tuonut esiin mitään uutta jolla saadaan ay mafian kiristysmentaliteetti kaadettua, työehdot tasolle jossa nuo laiduntajatkin kykenevät leipäänsä ansaitsemma,

        Ei ole mitää saatu aikaan hallituksen taholla siinäkään millä pyrittäisiin uusia yrityksiä lähtemään mukaan työllistämään niitä satoja tuhansia jotka nyt ovat laitumella huilaamassa.

        Ei siis mitään millä olisi merkitystä edes komucoronan jälkeen. Ei se ennenkään mennyt hyvin ja hallitusohjelma lupasi muistaakseni 80'000 uutta tuottavaa työpaikkaa mutta kun asiat ovat muuttuneet pitää tähdätä toimillaan noin 200'000 uuteen tuottavaan työpaikkaan eli työpaikkoihin yksityisellä sektorilla! Vain ne tuottavat!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        On se mokannut, se kun ei ole tuonut esiin mitään uutta jolla saadaan ay mafian kiristysmentaliteetti kaadettua, työehdot tasolle jossa nuo laiduntajatkin kykenevät leipäänsä ansaitsemma,

        Ei ole mitää saatu aikaan hallituksen taholla siinäkään millä pyrittäisiin uusia yrityksiä lähtemään mukaan työllistämään niitä satoja tuhansia jotka nyt ovat laitumella huilaamassa.

        Ei siis mitään millä olisi merkitystä edes komucoronan jälkeen. Ei se ennenkään mennyt hyvin ja hallitusohjelma lupasi muistaakseni 80'000 uutta tuottavaa työpaikkaa mutta kun asiat ovat muuttuneet pitää tähdätä toimillaan noin 200'000 uuteen tuottavaan työpaikkaan eli työpaikkoihin yksityisellä sektorilla! Vain ne tuottavat!

        Mikset usko totuutta, vaan jankutat sitä vastaan kokoajan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset usko totuutta, vaan jankutat sitä vastaan kokoajan?

        Mikä se sinun totuutesi on? Miksi et tuo sitä esiin perustellen? Onko se salaisuus vai eikä Lyyli kuorossa saa totuutta tuoda esiin?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mikä se sinun totuutesi on? Miksi et tuo sitä esiin perustellen? Onko se salaisuus vai eikä Lyyli kuorossa saa totuutta tuoda esiin?

        Totuus on se, mitä esim. sotaveteraanit korostivat lähes aina; me olemme suomalaisia ja samassa veneessä, keskinäinen riitely on typerää ja turhaa. Älä lietso palstalla riitaa jatkuvasti, yritä edes käyttäytyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on se, mitä esim. sotaveteraanit korostivat lähes aina; me olemme suomalaisia ja samassa veneessä, keskinäinen riitely on typerää ja turhaa. Älä lietso palstalla riitaa jatkuvasti, yritä edes käyttäytyä.

        Te Lyylit riitelette, minä vain opastan paremmalle tielle!

        Sinäkään et mihinkään tärkeään ottanut kantaa vaan suostut toistelemaan samaa vaikka olen tuonut montakin asiallista uutta aihetta keskusteluun, aiheita jotka ovat äärimmäisen tärkeitä nyt ja varsinkin kun komucoronan voittokulku taittuu!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Nuo Lyylit ovat aina samaa tonttujoukkoa!

        Mikä nyt oli sontaa? Ei mikään koska et kyennyt muuta kuin laskettelemaan taas sitä verbaaliulostettasi!

        Häiriköintiä hallitusta vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Häiriköintiä hallitusta vastaan.

        Olet oikeassa, nykyinen hallitus on Lyyli parvi verbaaliulosteineen!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olet oikeassa, nykyinen hallitus on Lyyli parvi verbaaliulosteineen!

        Peilin eteen käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trumppi sentään oli viisas koronan kohdallakin ja antoi omat ohjeet mitä laitetaan suoneen niin taudit lähtee. Typeriähän sellaiset päättäjät on jotka alkaa asinatuntijoita kuuntelemaan.

        Trump on historiaa, heipat vaan.


    • Anonyymi

      Punakaarti pitää puhdistaa taas. Se on sellainen säännöllisesti toistuva tapahtuma

    • Anonyymi

      Palsta on ylläpidon ei demarien yksityisomaisuutta, vai onko? Kritiikki on epämieluista varmasti kaikille kiihkoileville eri puolueiden kannattajille, kaikki kiihkoilijat syyllistyvät samaan retoriikkaan.

    • Anonyymi

      hallitus mainostaa mamuja joka tv mainoksessa?

      musta suomi?

      • Anonyymi

        Kerro missä näit tuota?


    • Anonyymi

      En ole demarien enkä persujen äänestäjä mutta te kummatkin olette yhtä naurettavia ja ajattelemattomia. Demarit vouhottavat nykyisin vain työttömyyden tukemisen, oppivelvollisuuden pidentämisen, maahanmuuton hyväksymisen ja ilmaston muutoksen ympärillä. Tämän kaiken ympärillä pyörii myös koko hallitus tekemättä yhtään järkevää päätöstä, esim rahoituksen järjestämisestä. Perussuomalaiset taas vastustavat kaikkea edellä mainittua esittämättä minkäänlaista vaihtoehtoa. Persut puhuvat asioista, joista suurin osa suomalaisista on kiinnostunut mutta he eivät ole varteenotettava poliittinen puolue omien ääriliikkeiden ja räikeiden ilmaisujen vuoksi.

    • Anonyymi

      Hohhoijaa. Eikö tolla x tykimiehellä tosiaan ole muuta tekemistä, kuin aamusta iltaan istua haukkumassa kaikkia komuloisiksi?

      Ei reppana ole oikeaa kommunismia koskaan nähnytkään. Voisi vähän mielipide muuttua SDP:sta. SDP muuten aikoinaan piti Keskustan kanssa huolen, ettei kommunistit päässeet hallitukseen, koskaan.

      Kyllä, Suomen eduskunnassa on ollut ihan oikeita kommunisteja.

      • Anonyymi

        Naurattaa tuo asiaa tuntemattomien kinastelu. Muistan politiikkaa 1950 luvulta saakka ja kommunistithan olivat lähes jokaisessa hallituksessa. Ne hallitukset, joissa kommunisteja ei ollut, Kekkonen kaatoi. Se oli Neuvostoliiton tahto. SDP ei välttämättä tahtonut kommunisteja hallitukseen mutta Kekkosen ja Neuvostoliiton painostuksesta sen oli hyväksyttävä heidät. Kokoomusta Suomessa ei hyväksytty hallitukseen 1960 luvun alkupuolelta saakka Neuvostoliiton ja Kekkosen ilmoittamista "yleisistä syistä" johtuen. Tämä oli käytäntö koko Kekkosen ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurattaa tuo asiaa tuntemattomien kinastelu. Muistan politiikkaa 1950 luvulta saakka ja kommunistithan olivat lähes jokaisessa hallituksessa. Ne hallitukset, joissa kommunisteja ei ollut, Kekkonen kaatoi. Se oli Neuvostoliiton tahto. SDP ei välttämättä tahtonut kommunisteja hallitukseen mutta Kekkosen ja Neuvostoliiton painostuksesta sen oli hyväksyttävä heidät. Kokoomusta Suomessa ei hyväksytty hallitukseen 1960 luvun alkupuolelta saakka Neuvostoliiton ja Kekkosen ilmoittamista "yleisistä syistä" johtuen. Tämä oli käytäntö koko Kekkosen ajan.

        Ei mennyt ihan noin kuitenkaan, yksinkertaistat asioita mm. 50-luvun hallituksista.


    • Anonyymi

      Oikeiston ääripää lietsoo valeuutisia.

    • Anonyymi

      Demareiden edustustohan onkin oikea turhuuden markkina . Poskisolisteille sopiva areena .

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe