Taas persuilta noloa!!

Anonyymi

Perussuomalaiset ennättivät Suurmestarinsa, Jussi Halla-Ahon suulla jo kommentoimaan, että Usan kansa äänesti väärin....
Hih hih tuota persulogiikkaa....

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan se Suomelle ilman muuta parempi että tyhmä ja heikko Biden on presidentti. Kyllä he äänesti väärin. Tämä tarkoittaa USA:n suurvalta-aseman lopullista romahdusta

      • Anonyymi

        Vähänpä on sulla tietoa. Trumppihan nimenomaan on tuhonnut järjestelmällisesti usan vaikutusvaltaa maailmassa. Suunta on ollut sisäänpäinkäpertyneeseen venäjämalliin.
        Toivottavasti biden tuo usan takaisin länsimaitten johtoon arvostettuna ystävänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähänpä on sulla tietoa. Trumppihan nimenomaan on tuhonnut järjestelmällisesti usan vaikutusvaltaa maailmassa. Suunta on ollut sisäänpäinkäpertyneeseen venäjämalliin.
        Toivottavasti biden tuo usan takaisin länsimaitten johtoon arvostettuna ystävänä.

        Trump teki oikein. USA:lla ei ole oikeutta vaikuttaa muissa maissa. Sinäkin selvästi kuvittelet että Suomikin on jotenkin osa USA:a


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähänpä on sulla tietoa. Trumppihan nimenomaan on tuhonnut järjestelmällisesti usan vaikutusvaltaa maailmassa. Suunta on ollut sisäänpäinkäpertyneeseen venäjämalliin.
        Toivottavasti biden tuo usan takaisin länsimaitten johtoon arvostettuna ystävänä.

        Tuo Usa;n takaisin länsimaiden johtoon arvostettuna ystävänä ?
        Olipa Usassa kuka tahansa pressana, Usa ajattelee vain Usan etua, ja voi niitä raukkoja jotka kuvittelevat Usan tai minkään suurvallan olevan "ystävä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump teki oikein. USA:lla ei ole oikeutta vaikuttaa muissa maissa. Sinäkin selvästi kuvittelet että Suomikin on jotenkin osa USA:a

        Näin persuna totean, että Venäjällä on suurin oikeus sekaantua muiden maiden asioihin.
        Venäjällä on myös oikeus tehdä laittomia alueliitoksia. Me persut rakastamme Venäjää!


    • Anonyymi

      Sinä olet nolo koska luulet selvästi että Bidenin valinta pelastaa suvakkismin ahdingosta

      • Anonyymi

        Persukommarit ovat noloja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persukommarit ovat noloja

        Biden käski teidän lopettaa vastustajien demonisointi ja vihanlietsonta


    • Anonyymi

      Hae hyvä ihminen apua itsellesi.

    • Anonyymi

      Omituinen kansakunta ja kaikilla on konetuliaseita kotona ei vaikuta hyvältä tulevaisuus?🤪😁🤪😁

    • Anonyymi

      Plagioija L Huhtasaari on kovasti paljon pahoillaan, kun kutsua Trumpin järjestämille rukousaamiaisille ei enää tule. Samoin mielensä on pahoittanut tuomittu käsilaukkuvaras M. Niikko

      • Anonyymi

        Mistä sinä itse olet pahoittanut mielesi kun olet noin katkera?


    • Anonyymi

      Amerikkalaisten olisi pitänyt äänestää kuten suomalainen persu haluaa. Näin persupuolueen puheenjohtaja.

      • Anonyymi

        Amerikkalaiset ovat tunnetusti tyhmä kansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amerikkalaiset ovat tunnetusti tyhmä kansa

        Eikä ole ja tuo on persuismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole ja tuo on persuismia.

        USA:n kansa on selkeesti maailman läskein ja tyhmin


    • Anonyymi

      Äläpäs persuile. Itse kannatan perussuomalaisia, koska heidä omaa kansaa ja omaa maata puolustava politiikka on hyvää. Trumppia en ole kannattanut siksi, että en pidä narsisteista. Häviö ei hänelle taloudellisesti merkitse mitään, mutta se valta ja näkyvyys, eli asema merkitsee. Ego kärsii häviöstä. Bidenistä en osaa sanoa oikein pohjimmiltaa muuta kuin ehkä nuoremmet hoitavat sitten sen todellisen työn. Ehkä eläkeikäisten pitäisi jättää tuon kaltaiset työt nuoremmille ihan suosiolla muutenkin.

      • Anonyymi

        Tarkoitat kai, että Harris hoitaa todellisen työs. Siinä onkin rebuille harvinaisen paha pala purtavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat kai, että Harris hoitaa todellisen työs. Siinä onkin rebuille harvinaisen paha pala purtavaksi.

        Niin hän todennäköisesti lisää verotuksen kautta tapahtuvaa anastusta, kuten kommarit yleensä.


    • Anonyymi

      Suomen PS edustaa äärioikeistobuumia, joka on useissa maissa ollut
      jo pidemmän aikaa alamäessä.

      Se, että Trump nyt häviää USA:n pressanvaalit, on yksi selvä merkki
      tästä samasta äärioikeiston alamäestä.

      Demokratia on erittäin paljon suurempi voima kuin
      diktatuureja ihannoiva äärioikeistolaisuus.

      • Anonyymi

        Biden käski teidän lopettaa vastustajien demonisointi ja vihanlietsonta.


      • Anonyymi

        Suomi on kuitenkin edelleen vapaa maa vaikka Amerikka äänesti kommunistipresidentin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biden käski teidän lopettaa vastustajien demonisointi ja vihanlietsonta.

        Onks sun levy rikki, se toistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on kuitenkin edelleen vapaa maa vaikka Amerikka äänesti kommunistipresidentin

        Suomessakin tosin vapautta on persujen takia jouduttu rajoittamaan. :(((((((


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessakin tosin vapautta on persujen takia jouduttu rajoittamaan. :(((((((

        Millä tavalla vapautta on rajoitettu? Voitko täsmentää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks sun levy rikki, se toistaa?

        Ottaako vihaajaa pattiin kun pitää lopettaa riitely?


    • Anonyymi

      Trumpin egolle tämä vaalitappio on isku. Koko presidenttiydessä on ollut lähinnä kyse hänen egostaan. Trump ei edes edusta repulblikaaneja tai heidän arvojaan, hän edustaa ainoastaan itseään. Hän pujahtaa joustavasti siihen näkemykseen, jonka katsoo tilanteessa parhaimmaksi itselleen. Siksi hän on päämiehenä arvaamaton.
      Sen lisäksi Trumpilla on hiukan sama ongelma kuin Paavo Väyrysellä, he eivät suostu hyväksymään sitä, ettei heistä pidetä.
      Kyllä kansa tietää, Soini aikoinaan mylvähteli Veikko Vennamon suulla. Paitsi silloin kun kansa äänestää "väärin".

      • Anonyymi

        Paradoksaalisesti niin Republikaanien kuin Persujen arvoja on yksilönvapaus ja vain itsensä edustaminen. Näin ollen hän edusit republikaaneja edustamalla omia yksilönvapauksiaan.


    • Anonyymi

      Tämä tarkoittaa sitä, että älykkyys tulee taas muotiin, kun Trumpin aikana oli IN olla tyhmä. Eli persut tulevat häviämään seuraavat vaalit. Mutta hei! Tehkää trumpit ja pyytäkää keskeyttämään ääntenlasku.
      Ahistaako?

      • Anonyymi

        Eiköhän palstahölmöilyistasi ole käynyt ilmi, että sinulla se ahdistaa ja pahasti, eihän kukaan muuten itseään jatkuvasti naurettavaksi tee.


      • Anonyymi

        Mikähän mahtaa sinusta olla älykästä, ellei yritysten toimintaedellysten parantaminen omassa maassa?


    • Anonyymi
      • Mitä epärehellistä tuossa oli ?
        Eikö kyse ollut juurikin haastattelussa Halla-ahon mielipiteistä ?
        Haastattelija vaikutti epärehellisemmältä, kertoilessaan mitä Halla-aho jätti kertomatta, joskaan hän ei myöskään maininnut, oliko hän niitä edes kysynyt. Ei siis aivan puhdasoppinen ollut tuokaan kolmannen osapuolen kirjoittama juttu haastattelusta. Noita olisi hyvä osata lukea, ennen kuin alkaa niitä tulkitsemaan täällä.


    • Anonyymi

      Tuohonkin suureen älykkyyteesi, luulisi löytyvän jotain perustellumpaakin kuin hihhiihh. Mutta ei antipersulta, tuota tasoahan se aina antipersun perustelut ja ymmärrys on.

      • Anonyymi

        Sivari-kirkkoslavo Halla-ahon kanssa on suorastaan pakko olla kerrankin samaa mieltä, mutta ainoastaan siitä, että kansa äänestää joskus älyttömästi eli järkeä vailla. Sitä todistaa mm. viime ek-vaalien 2019 noin 17 % persukannatus ja joutuminen silti omaa yhteistyökyvyttömyyttään oppositioon.
        Mutta no-hätä. Punaviherpuolueiden kannatus oli yhteensä 37,4 % eli 1,15 miljoonaa ääntä eli yli tuplaten persukannatus.
        Kuten Virolaisen Jussi osuvasti jo kauan sitten sanoi: Kansa on puhunut - pulinat pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivari-kirkkoslavo Halla-ahon kanssa on suorastaan pakko olla kerrankin samaa mieltä, mutta ainoastaan siitä, että kansa äänestää joskus älyttömästi eli järkeä vailla. Sitä todistaa mm. viime ek-vaalien 2019 noin 17 % persukannatus ja joutuminen silti omaa yhteistyökyvyttömyyttään oppositioon.
        Mutta no-hätä. Punaviherpuolueiden kannatus oli yhteensä 37,4 % eli 1,15 miljoonaa ääntä eli yli tuplaten persukannatus.
        Kuten Virolaisen Jussi osuvasti jo kauan sitten sanoi: Kansa on puhunut - pulinat pois!

        Punaviherpuolueiden kannatus tulee laskemaan huomattavasti, kun selviää laskujen suuruus veronmaksajille tämän hallituksen toimista johtuen.
        Tilanne tulee muuttumaan huomattavasti, ja enää ei tulekaan oleman asetelma persut vastaan muut, siitä on jo viitteitä. Muidenkin on tultava realistiselle linjalle.Kyllähän tosiasia on että mm. suomessa on, että vihervasemmisto se populistinen on, ja todellakin kalliilla tavalla suomalaisille.


    • Anonyymi

      Kyllä on taas persuilla kätisemistä kun suomenkansa äänestää "väärin" persut ikuiseen oppositioon.

      • Anonyymi

        Sinä hoidatkin näköjään sen kätisemisen ennen vaaleja, vaalien aikana ja tietystikin sen jälkeen. Riippumatta tuloksesta, sinulle kun sillä ei ole merkitystä omassa realismissasi, sinä valehtelet kaiken haluamaksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä hoidatkin näköjään sen kätisemisen ennen vaaleja, vaalien aikana ja tietystikin sen jälkeen. Riippumatta tuloksesta, sinulle kun sillä ei ole merkitystä omassa realismissasi, sinä valehtelet kaiken haluamaksesi.

        Ja mitä saikaan aikaan sekalaista sekalaisempi persujoukko sippi-jussin hallituksessa?? Ei YHTÄÄN MITÄÄN muuta kuin tappelemalla itse itsensä kahtia. Ei vaikka terho oli jopa haalittu kuparipannukauppiaiden tv-ohjelmaankin.
        Ja sippijussi huolehtikin itse lopusta eli hajotti lopulta koko permanenttinsa ennen aikojaan.


    • Anonyymi

      Perussuomalaiset ovat suomessa ryhtyneet valistamaan kansaa äänestämään oikein. Kahden miehen partiot kulkevat ovilla kolkuttelemassa......

      • Anonyymi

        Sippijussin hallitus sai aikaan persujen kanssa ONNEKSI erittäin vähän mitään PYSYVÄÄ.
        Yksi täysin käsittämätön ilmiö maamme poliittisella kartalla on/OLI se, että televisioon saakka on/oli keksitty rumpelmannia puolustaneita tyyppejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sippijussin hallitus sai aikaan persujen kanssa ONNEKSI erittäin vähän mitään PYSYVÄÄ.
        Yksi täysin käsittämätön ilmiö maamme poliittisella kartalla on/OLI se, että televisioon saakka on/oli keksitty rumpelmannia puolustaneita tyyppejä.

        Sipilä juu... Sehän se on oikea valhemedian isä. Yritti kieltää YLEä kertomasta hänen taloussotkuistaan... Niinhän se persuhallitus toimi ja toimii persut edelleenkin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe