Haima hieman atrofinen ei fokaalimuutoksia? Osaisiko joku vastata,Suomeksi!
Mitä tarkoittaa tt-lausunnossa
8
2227
Vastaukset
- Anonyymi
Todettu jonkin asteinen tulehdusmuutos. Maksatulehdus on voi altistaa makssyövälle, joten tulehduksen syy todellakin syytä hoitaa!
- Anonyymi
Siis kyse haimasta?Maksa oli normaali tt kuvassa!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kyse haimasta?Maksa oli normaali tt kuvassa!?
"painovirhe"siis haima hieman atrofinen ei ekspansioita,tuo fokaalimuutos mitä ei siis ole kuuluu tuohon maksaan.terv.aloittaja.Kyselen siksi jos jollain olisi ollut samanlainen lausunto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"painovirhe"siis haima hieman atrofinen ei ekspansioita,tuo fokaalimuutos mitä ei siis ole kuuluu tuohon maksaan.terv.aloittaja.Kyselen siksi jos jollain olisi ollut samanlainen lausunto.
Atrofinen tarkoittaa jonkinasteista surkastumista. Ekspansio on jotain laajenemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Atrofinen tarkoittaa jonkinasteista surkastumista. Ekspansio on jotain laajenemista.
Ihan vaan kiinnostaisi miten menee toi jos on surkastumista niin samassa elimessä ei laajenemista, outoa?Onko tuo atrofinen jotenkin vaarallista , olen itse menossa vatsan TT kuvaukseen parin viikon päästä ja eikös siinä näy juuri myös nuo maksa haima ym.Toivottavasti saan jo lääkäriltä Seiko vastaukset, minulla vatsa vaivoja siksi määrättiin tuo TTkuvaus.Tuo aloittajan kysymys kyllä kiinnostaa jos joku osaisi sen oikeesti selittää .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaan kiinnostaisi miten menee toi jos on surkastumista niin samassa elimessä ei laajenemista, outoa?Onko tuo atrofinen jotenkin vaarallista , olen itse menossa vatsan TT kuvaukseen parin viikon päästä ja eikös siinä näy juuri myös nuo maksa haima ym.Toivottavasti saan jo lääkäriltä Seiko vastaukset, minulla vatsa vaivoja siksi määrättiin tuo TTkuvaus.Tuo aloittajan kysymys kyllä kiinnostaa jos joku osaisi sen oikeesti selittää .
En tunne asiaa, mutta kuvittelisin, että ekspansio tarkoittaa (syövän) leviämistä.
- Anonyymi
Kannattaa kysyä hoitavalta lääkäriltä mitä tarkoittaa ja miten jatketaan. Voi varata vaikkapa lääkärille soittoajan ja jutella aiheesta.
- Anonyymi
Haimassa hieman kutistumista, ei mitään hälyyttävää, voit nukkua rauhassa. T lääkäri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244