renttuihin??
Miksi miehet rakastuvat
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kaikki miehet.
- Anonyymi
Suurin osa. Miehet haluu tyrkyn, joka käy päälle, kehuu ja antaa heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka haluaa hankalaa jos on helppoakin saatavilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka haluaa hankalaa jos on helppoakin saatavilla.
Sellanen joka haluu vaimon ei panoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ihmetellyt samaa mutta paremmille naiselle helpompaa kun rentturuusut hoitaa niin paremmat naiset voivat keskittyä Rakkauteensa.
- Anonyymi
Tuo on muuten totta!
Jos somessa on kiltti ja mukava kunnollinen nainen kuvassa, jolla tasapainoinen elämä. Työn lisäksi urheilua ja lukemista harrasteena. Eikä mitään herutuskuvia, miehiä ei kiinnosta. Vielä vähemmän kiinnostaa jos nainen ei tyrkytä itseään ja "palveluksiaan" miehelle.
Mutta heti kun kuvissa on tissit töröllä ja nännit pystyssä, Hame korvissa ja perse pystyssä heruttava nainen huulet pusulla ja päälle hyvin ehdotteleva ja päälle käyvä asenne. Tyrkkyäminen ja selvästi näkee että pannut on puoli kylää. Ammattia ei ole, lapsien tekeminen ja panojen etsintä baareista ja somesta "työnään" eikä kovinkaan kunnollinen käytös ja arki elämässään niin miehet on kuola valuen perässä.
Miehet syyttää naisia renttuihin retkahduksesta mutta itse ovat pahempia. Aina valitsemassa sen persettäään jakavan pettäjän josta myöhemmin itkee katkerana että kun sellaisia ne naiset sit on kaikki. Haloo? Miksi pitää se tissikuvia laittava ottaa kun sellasen kanssa käy noin!
Onko tunnollinen tavis liian tylsä? vai eikö nuoleskele egoa tarpeeksi? Miksiköhän miehet itse valitsee juuri niitä meneviä ja helppoja naisia..?
Ei se tylsä tavallinen nätti nainen kovinkaan monen mieleen ole.
Mielestäni fiksu ja itseään kunnioittava nainen ei esittele itseään paljastavasti missään eikä harrasta kaikkien kanssa patjaleikkejä. Ja omaa myös käytöstavat.
Tasan ei mene onnenlahjat. 🥴- Anonyymi
En minäkään ymmärtänyt ennen uskoon tulemista minkälainen on kunnollinen nainen. Itse säästyin kyllä renttunaisilta ihmeenkaupalla, Jumalalle kiitos siitä. Kunnollinen nainen saa miehen aivan liikuttuneeksi rakkaudellaan, niin ettei mies ymmärrä miten niin paljon voi rakastaa. Kunnollinen nainen on yksi Jeesuksen ihmeistä.
- Anonyymi
Uuuppists
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333