Onko tietoa, löytyykö Turun seudulta ihmisiä, jotka selvittäisivät entisiä elämiä? Onko kokemuksia?
Entisen elämän tulkitsijoita Turussa?
1
129
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä tekee kö Turun seudulla miten mutta minulla on mielenkiintoinen kokemus noista entisten elämien asioista.
Oli jokunen vuosi sitten ennen tätä korona-aikaa kun menin meedio- selvänäkijä Naomin luo ja kysyin nouseeko hänelle minun entisistä elämistä jotain. Hän kysyi minulta jotakin omaan korkeanpaikan pelkooni liittyvää, se pelko on ollut lapsesta asti todella voimakas, kammo oikeastaan. Alkoi sitten kertoa aikaisemmasta elämästäni, mainitsi maan ja kaupungin siellä ja erään paikan jossa olin asunut ja siellä tapahtuneen traumaattisen asian. Nuo asiat alkoi sen verran vaivata että matkustin vielä samana vuonna silloisen poikaystävän kanssa sinne paikkaan. Ennen perille menoa alkoi koko ajan voimakkaammin tuntua että olin siellä ennen ollut ja en ole siis tämän elämän aikana koskaan käynyt.
Myös ammatinvalintani sai selityksen . Minulla oli ollut lapsuudesta asti todella vahvana tieto siitä, minkä ammatin pariissa alan työskennellä. Naomille en ollut ammattiani siis kertonut mutta hän sanoi sen ja myös tulevasta muutoksesta työpaikallani mikä sitten tapahtuikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088