Onko tietoa, löytyykö Turun seudulta ihmisiä, jotka selvittäisivät entisiä elämiä? Onko kokemuksia?
Entisen elämän tulkitsijoita Turussa?
1
101
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä tekee kö Turun seudulla miten mutta minulla on mielenkiintoinen kokemus noista entisten elämien asioista.
Oli jokunen vuosi sitten ennen tätä korona-aikaa kun menin meedio- selvänäkijä Naomin luo ja kysyin nouseeko hänelle minun entisistä elämistä jotain. Hän kysyi minulta jotakin omaan korkeanpaikan pelkooni liittyvää, se pelko on ollut lapsesta asti todella voimakas, kammo oikeastaan. Alkoi sitten kertoa aikaisemmasta elämästäni, mainitsi maan ja kaupungin siellä ja erään paikan jossa olin asunut ja siellä tapahtuneen traumaattisen asian. Nuo asiat alkoi sen verran vaivata että matkustin vielä samana vuonna silloisen poikaystävän kanssa sinne paikkaan. Ennen perille menoa alkoi koko ajan voimakkaammin tuntua että olin siellä ennen ollut ja en ole siis tämän elämän aikana koskaan käynyt.
Myös ammatinvalintani sai selityksen . Minulla oli ollut lapsuudesta asti todella vahvana tieto siitä, minkä ammatin pariissa alan työskennellä. Naomille en ollut ammattiani siis kertonut mutta hän sanoi sen ja myös tulevasta muutoksesta työpaikallani mikä sitten tapahtuikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999