Mint 20 sovellusvalikossa kehotetaan käyttämään Snab-pakettia Chromiumin lataamiseksi .deb-asennuksen sijaan. Kommenttien mukaan Chr muuten katoaa tai toimii huonosti.
Miten tämä tapahtuu?
Chromium Linux Mintiin
13
106
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan käytä tuollaista roskaa kuin Linux Mint. Buginen viritelmä jonka kehittäjiä ei tunnu yhtään kiinnostavan oman distronsa kehittäminen.
- Anonyymi
Onkohan tässä joku upuntaattori asialla?
- Anonyymi
Onkos Copy/Paste Pekka taas paikalla, pitäisiköhän tässä tuntea itsensä imarrelluksi, kun sinunkin kelpaa lainata viestini osia sellaisenaan.
Nämä Bugisen viritelmän kehittäjät, näkyy näissä haavoittuvuus tilastoissa TOP-viiden joukossa:
1 3067 Debian Linux Debian OS
2 2563 Android Google OS
3 2357 Linux Kernel Linux OS
4 2212 Mac Os X Apple OS
5 2007 Ubuntu Linux Canonical OS
Kuten huomaat Linux Mint ei ole listalla mukana, itse asiassa vain 2015 oli Mint mukana, yhdellä osumalla. Ja jos Copy/Paste Pekka on entisensä, saamme nähdä lähiaikoina, tämän listan uudelleen muokattuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos Copy/Paste Pekka taas paikalla, pitäisiköhän tässä tuntea itsensä imarrelluksi, kun sinunkin kelpaa lainata viestini osia sellaisenaan.
Nämä Bugisen viritelmän kehittäjät, näkyy näissä haavoittuvuus tilastoissa TOP-viiden joukossa:
1 3067 Debian Linux Debian OS
2 2563 Android Google OS
3 2357 Linux Kernel Linux OS
4 2212 Mac Os X Apple OS
5 2007 Ubuntu Linux Canonical OS
Kuten huomaat Linux Mint ei ole listalla mukana, itse asiassa vain 2015 oli Mint mukana, yhdellä osumalla. Ja jos Copy/Paste Pekka on entisensä, saamme nähdä lähiaikoina, tämän listan uudelleen muokattuna.Linkkiä tähän TOP-viiden väitteeheeseen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkkiä tähän TOP-viiden väitteeheeseen..
Kerro ensin vuolaasti useammassa ketjussa, kuinka erinomainen Linux Mint on.
- Anonyymi
Ei mitään merkitystä!
deb ja snap toimii molemmat hyvin!
Jopu peenpuhuja taas yritää höynäyttää.- Anonyymi
Eikä toimi, ei ole ollenkaan sama minkä pakettihallinnan paketteja asentelee.
- Anonyymi
Kyllä toimii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä toimii!
Eipäs toimi!!
- Anonyymi
Synaptic:ssa näkyy Chromium olevan senkun asentaa.
- Anonyymi
Tarkoittaako snab yhtäkuin synaptic?
Kukaan ei näytä ymmärtävän kysymystä. "Miten tapahtuu Chr lataaminen ja asentaminen snab-pakettina?"- Anonyymi
ei!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882