Ja meni. Onnea vaan kaikille isille!
Muistettais vaan, että ne isät ovat muinakin päivinä muistettavia isiä. Ei niin kiire saisi olla, ettei vaivaa näkisi pidemmänkin matkan lähteä. Ei se puhelinsoitto ole sama vaikka edes se on tärkeä. Ja jos ei puhelimeen vastausta saa, useammankaan soiton jälkeen, eikö kannattaisi pohtia mitä on mahdollisesti käynyt? Vakavaa jotain?
Yksinäisyys on vakavaa! Korona ja kaikki muu on vaikeaa. Ei tavata, ei käydä, ei soitella - ei huolehdita. Ei ole ketään!
Sitten kun ollaan itse samassa tilanteessa, voi tulla mieleen että jos kumminkin olisi muistanut ja käynyt. Tai jopa jos käynytkin ikävästi, on turha murehtia ja itkeä miten on poistunut keskuudestamme. Tunsiko hätää, tuskaa ja kipua.
Jos vaikka kotiutunut jostain hoitojaksolta tms. Palaa kotiin mieli maassa. Siinäkö olet sitten toipumassa harmituksesi kanssa?
Kunpa vain olisi joku juttukaveri edes.
Eikö kukaan ota "asiakseen" miten siellä kotona pärjäillään..
Isänpäivä tuli
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503734
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342701Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262378- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271367
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188