mitä jos se unelmien kumppani ei ymmärräkään kipupisteitä, ei vaikka niistä on keskusteltu ja tuotu esille etteivät kaikki pilaksi tarkoitetut sovi hauraalle lasisydämelle.
onko jollain kokemusta siitä että kumppani oppii ajan myötä vai pitääkö itse karaistua?
vai onko syytä laittaa pillit pussiin?
mä en kestä hylkäämiseen liittyviä piloja, en vaan sitten millään.
toisinaan vihlaisee niin että sattuu
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mullakin on varmaan voimakkaita hylkäämisjuttuja lapsuudesta.
Vanhempi oli välillä poissa.
Tunnelukkoja syntyi
Murra tunnelukkosi
Kimmo Takanen- Anonyymi
Luin kirjan ja tein tehtäviä, ja oon päässyt vuodessa harppauksen eteenpäin täysjumista tähän pisteeseen. Mä en nyt tiedä, miten mä tästä aallonpohjasta lähden tarpomaan eteenpäin, mutta jotain mun on tehtävä.
- Anonyymi
Sinä lopetat vielä tämän pelleilyn ja et todellakaan saa edes harkita jättää minua ikinä
- Anonyymi
Ei ollu sulle.
- Anonyymi
Tietenkin on rajat molempiin suuntiin. Ne on ääneen sanottava ja kummankin uskottava.
- Anonyymi
Mitä on hylkäämiseen liittyvät pilat?
- Anonyymi
Toinen heittää läppää tyyliin joka saa mut varpailleen. Kun uskallan vihdoin sanoa siitä, toinen kuittaa asian vitsinä.
Vapaasti lainaten: "Mä lähden käymään nyt jumpassa, mulla menee reilu tunti. Pärjääksä?"
"Ole vaikka viis tuntia".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708