Pieksämäki-Varkaus

Anonyymi

Tuolla välillä hurjia ylinopeuksia kun ei kamera kameraa, ainoa pönttö on Varkauden taajaman alkaessa ja sekin tyhjä. Sama on Pueksämäki-Suonenjoki välillä, kaahataan kuin mielipuolet, eräs päivä oli tiukka paikka, olisi tullut kolari jos en väistänyt pientareelle kun kaksi nuorta juippia kaahasi tiukassa paikassa ohi peräkkäin, sulkuviivojen kohdalla vielä, varmaan oli vauhtia 150-160 jos ei enemmänkin.
Miksi Pieksämäellä ei ole kameroita, eiyhtä ainutta kameraa saati että olisi tutkaratsia. Eikö poliisit enää pidä tutkaratsioita?

27

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Korona sulkee ravintolat ja salakapakat aloittaa toiminnan.

    • Anonyymi

      Ei ne kamerat mitään auta, niiden sijainnit kyllä muistetaan. LP takaisin, mutta eihän nykyään oikea valvonta viranomaisia kiinnosta Helsingissä, ainoastaan se että valtiolle saadaan kerättyä rahaa.

      Syrjäseuduilta sitä rahaa ei saada tehokkaasti kerättyä, siksi myös ylinopeuksien valvonta keskittyy isompiin kaupunkeihin ja 5-tielle meno-paluu liikenteen aikaan.

    • Anonyymi

      Asemasillan liikennevalopylväässä Silmäaseman edessä on kamera punaisia päin ajavia varten.

      • Anonyymi

        Eivät pysty sen kameran kautta sakottamaan,ei merkintää kameravalvonnasta...satua koko juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät pysty sen kameran kautta sakottamaan,ei merkintää kameravalvonnasta...satua koko juttu.

        Se kamera on vain liikennevalojen ohjauksen vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kamera on vain liikennevalojen ohjauksen vuoksi.

        Ohjauksen?? Pieksämäellä ei ohjausta käytössä ,jos olisikin niin valot toimisivat älykkäästi eikä ohjausvaloina toimisi jalankulku valot niin kuin nyt optikkoliikkeen kohdalla. Ihan hanurista koko liikennevalot. Edelleen olen sitä mieltä ettei Pieksämäellä tarvittaisi yksiäkään liikennevaloja, kun vaan olisi normaali-ihmisen hermot käytettävissä. Pakkeliwalssin aikaan talkoo porukka toimii liikennevaloina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohjauksen?? Pieksämäellä ei ohjausta käytössä ,jos olisikin niin valot toimisivat älykkäästi eikä ohjausvaloina toimisi jalankulku valot niin kuin nyt optikkoliikkeen kohdalla. Ihan hanurista koko liikennevalot. Edelleen olen sitä mieltä ettei Pieksämäellä tarvittaisi yksiäkään liikennevaloja, kun vaan olisi normaali-ihmisen hermot käytettävissä. Pakkeliwalssin aikaan talkoo porukka toimii liikennevaloina.

        Onhan niissä ohjaus, näkeehän tuon jo puolisokeakin ja minun mielestä valot toimii riittävän hyvin. Pitää kyllä olla aika stressaantunut jos ei valoihin pariksi minuutiksi ehdi pysähtyä. Jos valoja ei olisi lainkaan niin kyllä torvet soisi, poikkikadulta ei "ruuhka"- aikaan pääsisi liikenteen joukkoon hitaammilla autoilla kuten kuorma-auto. Jalankulkijat eivät voisi ylittää Keskuskatua varsinkaan lapset joten älä viitsi puhua shittiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niissä ohjaus, näkeehän tuon jo puolisokeakin ja minun mielestä valot toimii riittävän hyvin. Pitää kyllä olla aika stressaantunut jos ei valoihin pariksi minuutiksi ehdi pysähtyä. Jos valoja ei olisi lainkaan niin kyllä torvet soisi, poikkikadulta ei "ruuhka"- aikaan pääsisi liikenteen joukkoon hitaammilla autoilla kuten kuorma-auto. Jalankulkijat eivät voisi ylittää Keskuskatua varsinkaan lapset joten älä viitsi puhua shittiä!

        Mihin järkeen perustuu se , että klo 18 maissa pysäytetään valoilla keskuskadun liikenne punaisella vaikka risteävältä tieltä ei tule ketään!!! Paskalta systeemiltä kaikkine ohjauksineen , ei mitään tolkkua! Kolme autoa peräkkäin keskuskatua ajaa mutta risteävät tiet täysin tyhjiä autoista ja jalankulkijoista ,kaikki tietää tämän ongelman . Torvia ei muuten liikenteeseen kuulu laskea. Just laitoin siitä ,että normihermoilla pärjää kaikkina aikoina Pieksun liikenteessä, ILMAN LIIKENNEVALOJA.


    • Anonyymi

      Onko siellä kuolleilla kylillä muka jotain elämääkin, poispäin varmaan.

      • Anonyymi

        No niitähän tässä yritetään sakottaakin.


    • Anonyymi

      Nyt on kansalaispoliisi ollut silmät auki ja vaatii oikeutta.. Käy laittamassa niitä kameroita sinne niin sitten niitä on siellä, mitä sinä tänne suomi24 sivulle tulet purnaamaan?! Ei näin, ei näin.

      • Anonyymi

        No voi voi kun jonkun nilkkaan kolahti pahasti aloitus viesti! Tuliko syyllinen olo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi kun jonkun nilkkaan kolahti pahasti aloitus viesti! Tuliko syyllinen olo?

        Suoramyynnin kohdalla on yleinen nopeus 120 km/h. Siinä mummon helmat heilahtaa kun auto sujahtaa ohi kävelysauvoin ravissa kävellessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoramyynnin kohdalla on yleinen nopeus 120 km/h. Siinä mummon helmat heilahtaa kun auto sujahtaa ohi kävelysauvoin ravissa kävellessä.

        Jahhvat tulkoon ja helemat paukkuu!


      • Anonyymi

        No olipas täällä Suomi24 poliisikin joka tuli tänne määrittelemään mitä tänne saa kirjoittaa ja mitä ei!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoramyynnin kohdalla on yleinen nopeus 120 km/h. Siinä mummon helmat heilahtaa kun auto sujahtaa ohi kävelysauvoin ravissa kävellessä.

        Ei siellä mitään mummoja ole. Yhtä hele.vetin korpea. Melkein joka päivä tulee poliisit vastaan. Hienoa että tuli talvirajoitukset, nytkin on niin helevatan liukas talvikeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä mitään mummoja ole. Yhtä hele.vetin korpea. Melkein joka päivä tulee poliisit vastaan. Hienoa että tuli talvirajoitukset, nytkin on niin helevatan liukas talvikeli.

        Mummot lähtee ku hauki kaislikosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoramyynnin kohdalla on yleinen nopeus 120 km/h. Siinä mummon helmat heilahtaa kun auto sujahtaa ohi kävelysauvoin ravissa kävellessä.

        Ei kyllä siinä suoramyynnin paikkeilla on jo se 150km/h. Sen jälkeen siirrytään poimunopeuteen.


    • Anonyymi

      Jos on pienet tulot, niin ei kannata nysvätä 20km/h ylinipeutta, samaan rahaan ajaa enemmän kunhan pitää vauhin alle kortinlähön nopeuden.

      Terveisin köyhä kaahari

      • Anonyymi

        Kivahan se on varsinkin joulun alla tai tammikuussa maksaa muutamankin satasen sakko, neljäsataakin kummasti kirpasee. Sillä kävisi hetken istumassa baarissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivahan se on varsinkin joulun alla tai tammikuussa maksaa muutamankin satasen sakko, neljäsataakin kummasti kirpasee. Sillä kävisi hetken istumassa baarissa.

        Salakapakassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salakapakassa

        Niin, ei sielläkään varmaan viina ole ilmaista.


    • Anonyymi

      Niin, kukin maksaa siitä mistä tykkää. Jotkut vauhista toiset viinasta.

      Rahaa saa kelasta.

      • Anonyymi

        Mulla kaksi vanhaa virvelin kelaa eikä kukaan maksa mistä mitään!


    • Anonyymi

      Tätä on osattu odottaa!
      Huvilakadun ja Savonkadun risteyksessä jalankulkija jäänyt koulubussin tönäisemäksi suojatiellä!
      Liian suuret ajonopeudet Pieksämäellä, tällaisen tilanteen sattuessa kuljettajat eivät ehdi reagoida. Hetkenkin katsominen muualle ja liian suuri nopeus niin näin sitten käy. Ei me turhia ole nuo nopeusrajoitukset ja lähes kaikki ajavat ylinopeutta kaupungissa.

      • Anonyymi

        60 vois olla sopiva rajoitus näille pitkille ja suorille kaduille.


    • Anonyymi

      Nyt se alko pieksämäkeläisten ralli kattomaan savon uutta nähtävyyttä, ääs-kaupan prismaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe