Frendit oli ehdottomasti yksi suosikkisarjoistani noin 12-13 vuotiaana 90-luvulla.
Itse en enää näitä uusintoja jaksa juuri katsoa mutta omat lapseni ovat kovasti tykästyneet tähän hyvän mielen sarjaan ja hyvä niin , kun tiedän mitä ohjelma sisältää...vai tiedänkö sittenkään?
No tässä eräänä päivänä totesin että istahdanpas katsomaan pitkästä aikaa frendejä lasteni kanssa, kunnes seuraavanlainen suomennos lävähti kuvaruutuun: "älä masturboi tänään jos aiot panna minua yöllä"😖.
Alkuperäiskielellä Monican Chandlerille esittämä toive siis kuului: "remember not to touch yourself today if we are going to try make a baby tonight".
Sama asia joo, mutta paska sanavalinta tältä henkisesti epävakaalta suomentajalta.
Miettikääpä jos vaikka vastaavan laisessa hyvän mielen sarjassa kuten sydämen asialla, Oscar tai Bernie olisi sanonut deitillensä: "can i buy you a drink before i give you a lift to home", joka olisi käännetty: "voisin tarjota sinulle kossua ennen kuin mennään luoksesi panemaan", sama asia.
SubTV:llä hyvän mielen sarjat ovatkin pahan mielen sarjoja
Anonyymi
2
1151
Vastaukset
- Anonyymi
Uudet muumidubbaukset on myös ponnetonta jöötiä.
Harmittaa ku vanhat taideteokset vesitetään amatööri ääni näyttelyllä josta jää huono maku suuhun ja alkaa sylettämään. - Anonyymi
Tässähän näitä laaddukkaita toosan ohjelmia.
Kyll kelpaa katsella persekutarallaa.
https://ibb.co/kQ8jnhQ
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804