Frendit oli ehdottomasti yksi suosikkisarjoistani noin 12-13 vuotiaana 90-luvulla.
Itse en enää näitä uusintoja jaksa juuri katsoa mutta omat lapseni ovat kovasti tykästyneet tähän hyvän mielen sarjaan ja hyvä niin , kun tiedän mitä ohjelma sisältää...vai tiedänkö sittenkään?
No tässä eräänä päivänä totesin että istahdanpas katsomaan pitkästä aikaa frendejä lasteni kanssa, kunnes seuraavanlainen suomennos lävähti kuvaruutuun: "älä masturboi tänään jos aiot panna minua yöllä"😖.
Alkuperäiskielellä Monican Chandlerille esittämä toive siis kuului: "remember not to touch yourself today if we are going to try make a baby tonight".
Sama asia joo, mutta paska sanavalinta tältä henkisesti epävakaalta suomentajalta.
Miettikääpä jos vaikka vastaavan laisessa hyvän mielen sarjassa kuten sydämen asialla, Oscar tai Bernie olisi sanonut deitillensä: "can i buy you a drink before i give you a lift to home", joka olisi käännetty: "voisin tarjota sinulle kossua ennen kuin mennään luoksesi panemaan", sama asia.
SubTV:llä hyvän mielen sarjat ovatkin pahan mielen sarjoja
Anonyymi
2
1380
Vastaukset
- Anonyymi
Uudet muumidubbaukset on myös ponnetonta jöötiä.
Harmittaa ku vanhat taideteokset vesitetään amatööri ääni näyttelyllä josta jää huono maku suuhun ja alkaa sylettämään. - Anonyymi
Tässähän näitä laaddukkaita toosan ohjelmia.
Kyll kelpaa katsella persekutarallaa.
https://ibb.co/kQ8jnhQ
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749