Nordea Electron pin-koodi kysymys?

Anonyymi

Jos pankkikortin pin-koodin laittaa väärin 2 kertaa niin että viimeinen kolmas yritys menee oikein palautuuko 3 pin-koodi yritystä taas mahdolliseksi?

vai onko siinä tulevaisuudessa aina vain se yksi yritys jäljellä.

2

2462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se palautuu . Eli jos kolmas kerta meni oikein niin kaikki on taas kuin ei olisikaan mitään.

Jos olisi 3 kerta mennyt väärin niin se lukkiudu se kortti.
      Silloin jos tilillä on 20eur tai enemmän niin menen otto automaatille ja tee nosto toivottavasti nyt muistat numeron niin automaatti avaa sirulta sen pin koodin ja taas on lukitus avattuu.

Itsellä Revolut ym jossa voi itse pin avata sovelluksesta ja on niitä muitakin pankkeja.

• Anonyymi

Tuossa ei ole 24h aikarajaa! Itse olen ryssinyt joskus ja joutunut aukasuttamaan kortin. Juuri tänää käytin vähemmällä käytöllä olevaa s etukorttia pienessä ostossa jotten unohda sen koodia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      64
      16188
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      35
      4240
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      297
      2557
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      135
      1858
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      131
      1523
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      386
      1469
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      13
      1283
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1243
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      972
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      945
    Aihe