asia? ??? Miten paljon pelkäät sairastumista?
Onko korona ikävä
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En pelkää. Taloudelle, tuloille ja mielenterveydelle myrkkyä.
- Anonyymi
En pelkää luultavasti se oli jo aikaisemmin.
- Anonyymi
Kävi se tänään mielessä, että jos sen saan niin toivottavasti kuolen pääsen vaivoistani.
- Anonyymi
Sairaudet on ikäviä. Vielä ikävempiä ovat radikaalit toimet joiden perusteena tätä "pandemiaa" käytetään, samoin näiden toimien seuraamukset ovat ikäviä.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-8925427/amp/Official-data-exaggerating-risk-Covid-500-academics-tell-Boris-Johnson.html
En pelkää sairastumista. Lähinnä ärsyttää kun tähän covidiin suhtaudutaan kuin syöpään. - Anonyymi
Eip siin. Tulee jos tulee. Oon työssä jossa hyvinkin varmasti se tulee kun ravintola-alalla ja vaikka meillä nyt maskit päässä työaikana niin koko ajan uutisoidaan miten ravintoloissa on tapahtunut näitä altistumisia ja sairastunut on ollut asiakkaana. Ihan ruokaravintoista, baareihin. yökerhoihin ja kahviloihin saakka nää tartunta altistumiset ovat alkaneet ilmaantua.
Itse oon valmistautunut että saan jossain vaiheessa tartunnan aivan sata varmasti. En voi olla pois julkisista tiloista ja kulkuvälineistä, en voi pitää turvaväliä ja maskikaan ei suojaa satasella.
Nyt just itsellä on viluinen ja vähän sellanen olo kuin flunssan alussa, mutta kaippa se ihan pelkkää reagointia viileneviin päiviin on enempi kuin mitään vilustumista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625