Vakuutus työttömyyden varalle?

Anonyymi

Onko kenelläkään kokemuksia tällaisista työttömyysvakuutuksista?

https://vakuutustori.fi/tuloturva-vakuutus/

"Tuloturva on juuri tarkoitettu tuomaan lisätuloja työttömyyden tai työkyvyttömyyden sattuessa omalle kohdalle. Ehtojen täyttyessä sinulle maksetaan valitsemasi kuukausittainen korvaussumma tilillesi. "

20

3840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin toimii tällaiset, kaverilla oli tuollainen mistä sai 500 euroa 12 kuukauden ajan kun jäi työttömäksi. Jokainen voi itse päättää tarvitseeko, kuten muissakin vakuutuksissa.

      • Anonyymi

        Niin tai siitä menee lisäveroprosentilla verot et käteen jää aika vähän


    • Anonyymi

      Mistä tällaisen saa?

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Törmäsin kans tohon mainokseen facebookissa, olis kiva kuulla kokemuksia, mut toi et voi kuukausittain maksaa ja irtisanoo kuulosti hyvältä, sit kun koronarokotteet olis kaikil ja talous luistaa vois irtisanoa

    • Anonyymi

      Hyvä vakuutus!

    • Anonyymi

      8kk ollut voimassa, ja tuli sairaus mistä lääkäri kirjoitti heti 3kk sairauslomaa, ja nyt 1,5kk oltu jo sairauslomalla. Nyt sitten nähdään, että maksetaanko tuolta mitään vai ei. 1000e/kk pitäisi tulla, jos ei ole huijaus. Käsittelyssä on hakemus, ja 2 viikkoa sitten jo sen sisään laitoin. Melko hidasta on toiminta ainakin.

      • Anonyymi

        Jipii!
        Maksu tuli vaikka vähän jouduin odottamaan. Olen todella tyytyväinen tähän vakuutukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jipii!
        Maksu tuli vaikka vähän jouduin odottamaan. Olen todella tyytyväinen tähän vakuutukseen.

        No ei ole kyllä tullut. 13.8 olen kirjoitti tuon viestin, ja nyt on 10.9, ja mitään ei ole kuulunut. Taitaa olla huijausta koko homma.


    • Anonyymi

      Otin vakuutuksen , tuli sairaus , tuli aika lähettää korvaushakemus , 30 päivää omavastuu aika täyttyi . 1 päätös tuli , jossa sanottiin , että korvauksen maksu alkaa omavastuun täytyttyä , ja pitää lähettää lisää liitteitä. Lähetin liitteitä , meni kuukausi ,soitin yhtiöön ,kerrottiin että loma on viivästyttänyt käsittelyä . Meni kuukausi lähetin uuden sairasloma todistuksen, ei kuulunut mitään.Meni kuukausi lähetin uuden sairasloma todistuksen. Lähetin sähköpostia , kysyin missä mennään puuttuuko jotain papereita .Tuli vastaus iban muotoinen tilinumero puuttuu , maksu tulee Ruotsista. Odotin sairaslomani jatkui ja lähetin uuden lääkärin todistuksen. Tuli sähköposti , että tarvitaan valtakirja , jolla otetaan yhteyttä hoitolaitoksiin , lääkäreihin.Meni viikkoja kysyin missä mennään , muutaman päivän kuluttua tuli hylkäävä päätös , jossa perusteena oli aivan toinen vaiva , josta olin sairaslomalla ja olin tästä tietoinen vakuutusta ottaessani ja korvausta ei voida maksaa. Käsittely aika yli 3kk on kohtuuton aika ja ehdot sellaisia , että todella vaikea korvausta saada. Täytyy alkaa tekemään valitusta fine.fi .Vakuutukseen sisältyy , myös kuoleman varalta korvaus . Siitä ei ainakaan korvausta varmaan tipu , koska perustelut hylkäykseen ovat varmaan , että korvausta ei voida maksaa , koska vakuutusta ottaessasi tiesit , joskus kuolevasi . En suosittele näitä , rahan haaskausta !,

      • Anonyymi

        Minulla täysin sama kokemus. Irtisanoivat vakuutuksen, kun olisi pitänyt maksaa korvaus. Kun se on irtisanottu, eivät kuitenkaan palauta sitten maksuja. Taitaa olla konstaapeli tarpeen kun tämän "vakuutusyhtiön" kanssa asioi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla täysin sama kokemus. Irtisanoivat vakuutuksen, kun olisi pitänyt maksaa korvaus. Kun se on irtisanottu, eivät kuitenkaan palauta sitten maksuja. Taitaa olla konstaapeli tarpeen kun tämän "vakuutusyhtiön" kanssa asioi.

        Täyttä pötyä, toimii kuin junan vessa ja korvaukset tulivat kun jäin työttömäksi.


    • Anonyymi

      Vakuutusyhtiön nimi on tpa claims & admin ab, käsittelijä on kuitenkin joku liettualainen, ja ei ole ilmeisesti muita käsittelijöitä.

    • Anonyymi

      Vaihdoin vakuutusyhtiötä niin myyjä sanoi että tuollainen on turha vakuutus.

    • Anonyymi

      Turhahan tuo. Ansiosidonnaisella saa kattavemman turvan halvemmalla. Tuo lasketaan tuloksi muuta työttömyysetuutta arvioidessa. Joko heti tai 2v kuluttua muistutussakolla höystettynä

      • Anonyymi

        Lasketaan tuloksi ja menee lisäprosentilla vero mutta ei vaikuta liiton rahoihin millään lailla tulee liiton rahojen lisäksi saanut nyt puolivuotta


    • Anonyymi

      ON! Veteen keitetty, tarjouksesta ostettu elovena. Siinä se!

    • Anonyymi

      Joo, vakuutus yhtiö ei vastaa, viivyttelee, pyytää sellaisia liitteitä, jotka eivät vaikuta asiaan millään tavalla ja lopun viimein vitkuttelun jälkeen hylkäyspäätös.
      Ruotsalaiset osaa juksauttaa, ihan höpö höpö vakuutus!!

    • Anonyymi

      Mä sain vastauksia aina sähköpostiin noin 5 min sisään kun oli kysyttävää nyt on kaikki liitteet ym toimitettu niin 2 viikkoon ei ole tullut vastauksia ym et olen ottanut jo kopiot sähköposteista mitä on kirjoittaneet ja odotan viikon vielä sitten otan kuluttaja asiamieheen yhteyttä kun haiskahtaa vähän kusetukselta puhelimella ei saa yhteyttä ym et vitun outo firma

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4513
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4484
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4096
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3017
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2621
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2173
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2125
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2089
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1725
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1472
    Aihe