Kohta päästään Orpon "räksytyksistä" eroon!

Anonyymi

16

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskin juristi rouvansa pahoittaa mielensä.

    • Anonyymi

      Mielestäni Orpo on hyvin selvinnyt oppositio politikkona.
      Ei oppositiosta tuon enempää voikaan tehdä

      Orpo on junaillut välikysymyksiä.

    • Anonyymi

      Kokoomus mokasi, kun ei vaihtanut puoluejohtaja syksyn kokouksessa. Olisi pitänyt ehdottomasti vaihtaa. Tosi, Kokoomuksessa on pulaa kunnollisista johtajista.
      Pitäisi löytää nainen puoluejohtajaksi, mutta kun ei ole järjellisiä tarjolla.
      Tässä mielessä Kokoomus on hankala puolue.

    • Anonyymi

      Kokoomusrakkien räksystys osuu omiin nilkkoihin, hyvä niin.

    • Anonyymi

      Orpopoika epäilemättä ryhtyy siirtolaisten kummiksi kuten hän visioi jo 5v sitten. Käy kahvilla, opettaa tapoja jne. Hommaa piisaa.

      • Anonyymi

        Orpolla tosiaan on historian painolastina 35000 sotilaskarkurin päästäminen turvallisesta Ruotsista vuonna 2015 jolloin hän toimi asiasta vastaavana sisäministerinä.
        Sipilän kanssa suunniteltu persujen hajalle lyöminen kävi kalliiksi koko perskekojenkkalalle kuten myös Suomen kansalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpolla tosiaan on historian painolastina 35000 sotilaskarkurin päästäminen turvallisesta Ruotsista vuonna 2015 jolloin hän toimi asiasta vastaavana sisäministerinä.
        Sipilän kanssa suunniteltu persujen hajalle lyöminen kävi kalliiksi koko perskekojenkkalalle kuten myös Suomen kansalle.

        Lestajohtaja veti Orponkin kuraan kunnolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpolla tosiaan on historian painolastina 35000 sotilaskarkurin päästäminen turvallisesta Ruotsista vuonna 2015 jolloin hän toimi asiasta vastaavana sisäministerinä.
        Sipilän kanssa suunniteltu persujen hajalle lyöminen kävi kalliiksi koko perskekojenkkalalle kuten myös Suomen kansalle.

        Koko porvarihallituskaudella Orpo ja Mykkänen päästivät maahamme yli 51.000 porvaribisnesten rikastuttajaa. Tosin syyttömiä eivät olleet pääministeri Sipilä ja ulkoministeri Soinikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestajohtaja veti Orponkin kuraan kunnolla!

        Ei siinä Sipilää tarvittu, hoisi homman ihan itse.


    • Anonyymi

      Eikö Setä Arkadiakaan enää kommentoi lempipuolueensa tilaa? Yleensä oppositiossa puoleen kannatus nousee, mutta ei Kokoomuksen.

      • Anonyymi

        Kaveri taitaa olla sinipillerihoidossa toipumassa.


    • Anonyymi

      Orpo räksyttää kuin Chihuahua

    • Anonyymi

      Eikä kannatus parane vaikka valitsevat nokkaeläin häkkäsen seuraavaksi. Huvittavaa miten matut onkin nyt ongelma, mutta aikaisemmin ei saanut arvostella ollenkaan, eikä persut mahtuneet edes hallitukseen kokareiden kanssa. Niin se takki kääntyy oppositiossa.

    • Kokoomus leikkii "konservatiivipuoluetta", minusta ne ovat lähinnä cuckservative-puolue. Harvoja toivoa koko porukassa on Wille Ryydman. Tosin Häkkänenkin kommentoi matu-jengejä suht rankasti, vaan tämän jepen kohdalla voi mieli muuttua jahka pääsee joksikin jonninjoutavaksi jääkiekkoministeriksi. Se on jo nähty. Ainut toivo on että PS ja KD muodostaa hallituksen, kokoomus otetaan tiukkojen ehtojen kanssa apupuolueeksi. Ehkä Hjallis myös.

      Nykyinen "punaisen hämärän" aika tullaan mitätöimään uusilla rohkeilla toimenpiteillä.

    • Anonyymi

      Mitä ihmeelistä tässä on. Orpo vaan tuo hyvin esiin Kokoomus politiikan. Onko nyt niin että vasta Orpo saa monen silmät avautumaan, vaikka suurimmalle osalle kansasta tämä on tullut selväksi jo aikoja sitten?

    • Anonyymi

      Vaalien alla paskakokareet lupaa hyvää kaikille, mutta vaalien jälkeen tulee keppiä köyhille ja lisää miljardeja rikkaille, samaa sakkia muutkin, etenkin kepulit ja jopa demarit, vain PS pitää köyhienkin puolta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe