Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Olen viimeaikoina huomannut,

että nimenomaan komeilla miehillä on vanhempia naisia.

Jos nyt aloitetaan vaikkapa ihan julkkiksista:

- Tom Cruisella (1962): parikymppisenä suhde Cheriin (1946), kuin myös Rebecca De Mornay (1959), Patti Scialfa (1953)
- Ryan Goslingilla (1980) myös useita: Eva Mendes (1974), Rachel Anne McAdams (1978), Sandra Bullock (1964)
- Emmanuel Macronilla (1977): Brigitte (1953) - joka muuten ihan näin naisnäkökulmastakin on huomattavan kulahtanut verrattuna suht viriilin näköiseen Emmanueliin
- pienellä ikäerolla David Beckhamilla (1975): Victoria (1974)
- uusin "Tv-ihastukseni" Julian Looman (1985): Annemieke van Dam (1982)

Oman elämän tuttavuuksista pitkäaikaisin ihastukseni, jonka kanssa suhde pysyi kuitenkin täysin platonisena ystävyyssuhteena (oli samalla myös kaikkein pitkäaikaisin miespuolinen hyvä ystäväni), päätyi lopulta 20-vuotiaana kihloihin itseään kymmenen vuotta vanhemman naisen kanssa.

Kun yliopistomme muut pojat keskustelivat kyseisestä tapauksesta keskenään, ja kun ensin tavallisen näköinen hieman pyöreähkö mies tuhahti asiaan jotain halveksuen ko. "vanhaa naista", niin koulumme yksi hyvännäköisimpiä poikia tokaisi: "Ihan hyvin mäkin voisin ottaa 10 vuotta vanhemman, jos se vaan on hyvännäköinen."

Eli toisin sanoen MA-teoria on täysin epäpätevä, millä se selittää komeiden, kuuluisien julkkismiesten preferenssin itseään vanhempiin naisiin? Tai vaikkei olisikaan kuuluisa tai julkkis, niin muutoin superkomeiden miesten kuten tosielämäni esimerkit? MA-teorian yksiin keskeisimmistä asioista kuuluu nimenomaan se, että "naisen markkina-arvo laskee iän myötä". Voisiko joku asiantuntija selittää sitten, kuinka siihen on niin huomattava määrä poikkeuksia?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hugh Jackman puuttuu listaltasi.

      • Ja minä.


    • Sitten se varmaan on niin.

      Näin ollen odottelet vaan rauhassa, niin jonain päivänä olet riittävän vanha ja ovellasi on jono toinen toistaan komeampia miehiä.

      Aika havahduttavaa, että Macron tosiaan on nuorempi kuin Beckham. Samaa ikäluokkaa kuin Thierry Henry ja David Trezequet, jotka voittivat MM:n ja EM:n. Beckham voitti Posh Spicen. Macron ei ole vielä voittanut mitään.

      • Anonyymi

        Sivusta ...

        Tuskinpa aloittaja kyseli kannattaako odottaa prinssiä nuorta ja uljasta.

        Aloittajan kuvaama ilmiö on silti täysin todellinen ja on ihan pohtimisen arvoista mistä se voisi johtua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta ...

        Tuskinpa aloittaja kyseli kannattaako odottaa prinssiä nuorta ja uljasta.

        Aloittajan kuvaama ilmiö on silti täysin todellinen ja on ihan pohtimisen arvoista mistä se voisi johtua.

        Suoraan sanoen epäilen, että aloituksen esimerkkiaineisto on kuitenkin hiukan ohut, että sen perusteella kannattaisi tehdä yleistyksiä.

        Minä en tiennyt Cruisen Tompan kaikista seurusteluista. Luulin että se on aina ollut yhdessä vain Nicole Kidmanin kanssa.


      • scrg kirjoitti:

        Suoraan sanoen epäilen, että aloituksen esimerkkiaineisto on kuitenkin hiukan ohut, että sen perusteella kannattaisi tehdä yleistyksiä.

        Minä en tiennyt Cruisen Tompan kaikista seurusteluista. Luulin että se on aina ollut yhdessä vain Nicole Kidmanin kanssa.

        Nicole muuten on 5 vuotta Tomppaa nuorempi, mutta kompensaatioksi hän on 15 senttiä pidempi, joten lasketaan silti puumaksi.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Nicole muuten on 5 vuotta Tomppaa nuorempi, mutta kompensaatioksi hän on 15 senttiä pidempi, joten lasketaan silti puumaksi.

        Jos luemme MA teoriaa tarkasti, niin komeilla miehillä ei kuuluisi koskaan olla suhteita myöskään itsensä ikäisten, tai edes lähes itsensä ikäisten naisten kanssa. Heillä ei kuuluisi olla suhteita yhdenkään yli kolmekymppisen naisen kanssa, elleivät sitten itse ole vähintään kuusikymppisiä.


    • Anonyymi

      Kuinkas monta prosenttia julkkismiehistä on tuo "huomattava" määrä?

      Ja nuo naisethan ovat olleet itse ns. kuumia julkkiksia, eri juttu jos Tomppa olisi ollut jonkun läskin, keski-ikäisen yhärin kanssa.

    • Anonyymi

      Olen itsekin usein miettinyt juuri tätä juttua, lukiessani täältä näitä MA juttuja. En ole keksinyt muuta selitystä kuin, että ihminen (myös mies) on paljon monimutkaisempi olento, kuin moisten teorioiden kannattajat kuvittelevat.

      Macron on minustakin jotenkin suorastaan outo tapaus. Maailmassa on varmasti paljon muitakin tuollaisia liittoja, mutta ei noin näkyvällä paikalla. Ei kai tuohon ole muuta selitystä kuin, että he ihan oikeasti pitävät toisistaan. Se taas itsestäänselvästi herättää ajatuksen, että moni muukin "epäsovinnainen" pari varmaankin ihan oikeasti pitää toisistaan ☺.

    • Anonyymi

      Ei sitten enempää löytynyt esimerkkejä siitä huomattavasta määrästä?

      Eiköhän jokainen vastaavanlaisista julkkismiehistä silti ole seurustellut useamman nuoremman naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Voi teitä raukkoja, kun ette vielä ole oppineet, mitä tarkoittaa oikea, aito rakkaus.

      Toivon, että tulevaisuudessa koette aitoa rakkautta, niin loppuu tuollaiset höpinät ulkonäöstä ja ikäeroista ym. pinnallisista asioista.

      • Anonyymi

        Onko se automaattisesti oikeaa rakkautta jos alkaa seurustelemaan vanhemman naisen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se automaattisesti oikeaa rakkautta jos alkaa seurustelemaan vanhemman naisen kanssa?

        Tietysti jos vanhalla naisella on nuori mies niin se on "rakkautta", mutta jos asia on päinvastoin niin molemmat ovat hyväksikäyttäjiä.


    • Anonyymi

      Aika moni noista on sittemmin tullut järkiinsä

      • Anonyymi

        Itselläni oli 38 ikäisenä 47 ikäinen naisystävä, enkä olisi koskaan lähtenyt luotaan. Kysyin jopa vaimoksi. Sillä ei ollut väliä tuleeko lapsia. Tärkeintä oli kahdenvälinen suhde. Nainen alkoi paneskella exiään ja sen kautta kuljettaa itseäni kuin jotakin pässiä narussa.
        Jos nainen olisi ollut aito, ja aidosti mukana suhteessa, olisin kanssaan edelleen.
        Toiseksi paras seksissäkin, ja voi sanoa että kokemusta on, että onko sitä seksiä vai ei.
        Oli pakko lähteä koska nainen toimi niin epäkunnioittavasti.


    • Anonyymi

      Mä sanoisin, että noilla esimerkeissä määritellyillä komeilla miehillä on monesti myös statusta. Heillä on itsetuntoa tehdä oman mielensä mukaisia valintoja, välittämättä siitä mitä muut ajattelevat. Iän myötä monille ihmisille muutoinkin vähemmän painaa se, mitä muut ajattelee tai on ajattelematta. Mun mielestä on vähän nössömäistä ja ressukkamaistakin monet pohdinnat täälläkin ja ihmisten elämässä, että mitä muut siitäkin ajattelee.

    • No ilmankos olen useimmiten viehättynyt vanhemmista naisista :)

    • Prinssi Charlesin ja Camillan kaiken kestävä rakkaustarina olisi aikamme liikuttavimpia, ellei sitä sotkisi "Sydänten prinsessan" ankea kohtalo...

    • Anonyymi

      Tom Cruise nuorena poikana käytti tunnettuja naisia ponnahduslautanaan ja miksi kieltäytyä jos naiset tarjoavat itseään. Oppii seksin salat nopeammin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe