aikana kannatas kait itse kunkin hiljentyä kuuntelemaan
hengellistä musiikkia ja muistella, tehtyjä ja tekemättä jääneitä,
sillä ei koskaan tiedä kenen vuoro on ja milloin, se tiedossa on sulla.
Tässä on yksi Japanilais tytön esittämä kaunis virsi.
" Ah Jeesus Kristus, armahda. (B. Ringwaldt -
Magurine Luka ) You Tube ".
Näin koronaepidemian,
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Korona aikana on hyvä myös muistaa lieteasiat! Lietealtaat helposti ylitäyttyvät,jos vaan keskityt hiljentymään ja virsiä veisaamaan! Päivittäinen lietealtaan tasopinnan tarkistus on pohja hualettomalle elämälle näin korona aikanakin!
- Anonyymi
Asiaa.
- Anonyymi
Ei kannatas lietemiehenkään niin ilakoida, voi tulla nopee
lähtö niin kuin mustalaiselle kun, putos henäkurman päältä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannatas lietemiehenkään niin ilakoida, voi tulla nopee
lähtö niin kuin mustalaiselle kun, putos henäkurman päältä.Juu noon nopeita lähtöjä, kun kohoralle sattuu.
- Anonyymi
Käyppäs rajan takana (maakunnan) Punkalaitumella. Siellä on torilla havainnollin malli "rukoile ja työtä tee"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyppäs rajan takana (maakunnan) Punkalaitumella. Siellä on torilla havainnollin malli "rukoile ja työtä tee"
Mistä punkalaitumelle kuljetaan? Onko tiä tehty?
- Anonyymi
Koittasit nyt jo lopettaa noi lietejuttus, ei ne todellakaan jaksa kiinnostaa lainkaan. Tai voisitko kirjoittaa vaan itse aloittamaasi ketjuun, voivat ne jotka tykkäävät, sitten sun kanssas keskustella. Vai onko tämä ihan liikaa pyydetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä punkalaitumelle kuljetaan? Onko tiä tehty?
Riippuu vähän siitä mistä on tulossa, mutta ajelepa varovasti lietemiehet on vammalan poliisin erityis tarkkailussa.Pitää olla renkaat kunnossa, nopeus aisoissa ja se on bonusta jos kuski on selvinpäin, silloin saattaa saada kuvansa punkalaitumen aviisiin..
- Anonyymi
Liätevaunun katolla ei passaa urheillen..
- Anonyymi
Ei se ole liätemiehes
se on suuremmaas käres
Ne on nopeita lähtöjä, kun tulee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole liätemiehes
se on suuremmaas käres
Ne on nopeita lähtöjä, kun tuleeViddu, mitä paskaa tänne kirjoitatte!
Tyhjät tynnyrit kolisee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole liätemiehes
se on suuremmaas käres
Ne on nopeita lähtöjä, kun tuleeKauhavan kirkkossa kuvattussa viedossa näkee kuika " Pojat lähtivät
oikosääristen pataljoonaan ".
- Anonyymi
Aitoo huittislaista henkellistä runoutta,
huittislaisten urkujen ääni, vaimea lietteen lotina,
kaunista ja herkkää jokilaakson syksyä- Anonyymi
Onko Huittinen muka joku jokilaakso? Minun mielestäni ainakaan koko Huittisten alue ei ole jokilaaksoksi katsottavaa maantiedettä. Jossain Kokemäenjoen rannoilla voi tietenkin olla hiukan jotain jokilaaksookin.
- Anonyymi
Joo oikeassa olet!Uutta Toivo Salmista ei tule, joten jokaisen on opittava alkaa itse hiljentymään. Urho Muromasta aikoinaan sanottiin suurella valolla on myös suuri varjo.
- Anonyymi
Ketjun aloittajalle: ÄLÄ OTA ENÄÄ!
- Anonyymi
Tuo sama herja esittiin n.vuonna 33 Jerusalemin torilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sama herja esittiin n.vuonna 33 Jerusalemin torilla
33 on sarjanumeroltaan vapaamuurareiden ylin looshi, jossa vasta kuulemma paljastuu että he palvovatkin Luciferiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
33 on sarjanumeroltaan vapaamuurareiden ylin looshi, jossa vasta kuulemma paljastuu että he palvovatkin Luciferiä.
Koskaan ei ole liian myöhäistä tehdä_ parannus.
Vielä 33. portaallakin ehtii etsii Jesuksen pelastajaksensa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskaan ei ole liian myöhäistä tehdä_ parannus.
Vielä 33. portaallakin ehtii etsii Jesuksen pelastajaksensa.Ei ehdi. Jos sinne asti menet ei ole enää paluuta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787494Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344651Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232710- 762183
- 901576
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141510Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731141Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161067- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987