Nämä vaalit ja eteenkin Markku Ruotsilan suomalaisille katsojille tuomat faktat republikaanien kannatuspohjan laajenemisesta latinoihin ja mustiin sekä republikaanien ehdottomuus ja vakaumuksellisuus on tullut järkytyksenä Euroopan eliitille ja suvakeille. Ruotsilan mukaan mustat ja latinot ovat tosiasiassa valkoisia konservatiivisempia ja vaalivat tiukkoja moraalisia arvoja.
Shokki suvakeille: USA:n mustat ja latinot ovat siirtymässä republikaaneihin
18
110
Vastaukset
- Anonyymi
Nettipersun mielikuvitusolentojen shokit taitavat olla vaikutukseltaan lähinnä paikallisia.
- Anonyymi
Mitäs suvakki sanoo siihen että kaikkista usan mustista jopa 46% äänesti Trumppia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs suvakki sanoo siihen että kaikkista usan mustista jopa 46% äänesti Trumppia.
En osaa sanoa. En ole suvakki. En oikeastaan edes tiedä mikä moinen on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs suvakki sanoo siihen että kaikkista usan mustista jopa 46% äänesti Trumppia.
Oliskohan lähdettä tuolle väitteelle :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs suvakki sanoo siihen että kaikkista usan mustista jopa 46% äänesti Trumppia.
Mielenkiintoinen väite, varsinkin ilman lähdettä esitettynä. Pew Research Centerin tutkimuksen mukaan yli 80 prosenttia republikaaniäänestäjistä on valkoisia:
https://www.pewresearch.org/fact-tank/2020/10/26/what-the-2020-electorate-looks-like-by-party-race-and-ethnicity-age-education-and-religion/?amp=1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen väite, varsinkin ilman lähdettä esitettynä. Pew Research Centerin tutkimuksen mukaan yli 80 prosenttia republikaaniäänestäjistä on valkoisia:
https://www.pewresearch.org/fact-tank/2020/10/26/what-the-2020-electorate-looks-like-by-party-race-and-ethnicity-age-education-and-religion/?amp=1Totta kai kun äänestäjistäkin n. 70% on valkoisia. Valkoiset äänestävät keskimäärin todennäköisemmin kuin mustat tai latinot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai kun äänestäjistäkin n. 70% on valkoisia. Valkoiset äänestävät keskimäärin todennäköisemmin kuin mustat tai latinot.
Juurihan täällä väitettiin, että kaikista USAn mustista 46% äänesti Trumppia. Äänestikö 54% Bideniä sitten? Kuka teki tutkimuksen ja missä sen voi lukea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan täällä väitettiin, että kaikista USAn mustista 46% äänesti Trumppia. Äänestikö 54% Bideniä sitten? Kuka teki tutkimuksen ja missä sen voi lukea?
Googlaa ite
No mutta eihän tuo uutta ole euroopassakaan. Täälläkin erinäisten äärioikeistokonservatiivien mielipiteet monissa asioissa muistuttavat suorastaan naurettavan paljon ääri-islamistien vastaavia.
- Anonyymi
Niin suvakki on yllättävän yksin maailmassa hölmöjen ja epämääräisten "arvojensa" kanssa
- Anonyymi
USA:n mustat ovat konservatiiveja, hyvin konservatiiveja. BLM mielenosoituksissa paljastui syvä juopa mustien yrittäjien ja mellakoitsijoiden välillä. Ne rettelöt siirsivät tuhansia mustia äänestäjiä republikaanien riveihin. Hyvin monet mustat jotka vaurastuvat myös muuttavat asumaan valkosille vauraille alueille ja äänestävät republikaaneja.
- Anonyymi
Demokraattinen puolue on mustille plantaasi. DNC on "massa" ja mustat ruokakuponkiorjia. Jokainen itseään kunnioittava musta joka pääsee irti tuosta plantaasista siirtyy republikaanien kannattajiksi. Elätit äänestävät DNC:tä ja ovat plantaasin orjatyövoimaa ja vaalikarjaa.
- Anonyymi
Mielenkiintoista onkin, että fanaattisimpia suvakkeja ovat yleensä ylemmästä keskiluokasta tai jopa rikkaasta, etuoikeutetusta ryhmästä lähtöisin olevat tytöt ja naiset. He levittävät pakonomaisesti turvatun lapsuuden luomaa ihanne utopiaa ja haluavat pakottaa muutkin uskomaan satumaailmoihin. Jotain oleellista on tuon ryhmän kasvatuksessa mennyt pahasti pieleen.
- Anonyymi
Se taas ei ole yllätys että fanaattisimmat rajakit ovat amispohjaisia.
- Anonyymi
Ei nettipersujen naisviha enää mitään uutta ole.
- Anonyymi
Rikkaan isäpapan tytöt ovat tyypillisiä äärivasemmiston aktiiveja.
- Anonyymi
Pitäisi saada mustia suomalaisia persuihinkin pitämään vähän jöötä ja vaalimaan moraalisia arvoja.
- Anonyymi
Heillä on jo oma puolue. Demarit. Sannakin on Savolainen eli periaattessa musta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483